Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing. Manual pentru clasa a XI-a - Danciu, Victor

Editura ECONOMICA

Marketing. Manual pentru clasa a XI-a

Programul Pro Scientia

Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi

Esti CADRU DIDACTIC?
Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.

vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program

Marketing. Manual pentru clasa a XI-a

Apreciere: 2.0/7 (4 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


35,00 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Marketing. Manual pentru clasa a XI-a

Manualul de "Marketing" pentru clasa a XI-a, specializarile Economic si Administrativ, are rolul de a pregati elevii intr-un domeniu particular, izvorat din cerintele economiei de piata. El propune o abordare noua a activitatilor economice, respectiv pornind de la necesitatile si dorintele consumatorilor, si contine patru capitole.

Primul capitol familiarizeaza elevii cu conceptul de marketing, cu obiectivele, continutul, cerintele si caracteristicile marketingului. De asemenea, elevii pot urmari conditiile in care a aparut marketingul, factorii promovarii sale si evolutia teoriei si practicii de marketing. La intelegerea caracterului si rolului complex si dinamic al marketingului contribuie interdisciplinaritatea sa si studierea functiilor si domeniilor variate ale acestuia.

Capitolul al doilea urmareste sa ajute elevii sa inteleaga mediul extern si rolul sau in activitatea de marketing. Pentru a facilita intelegerea mai usoara, mediul este prezentat si analizat pe componente, de la macromediu la piata, aceasta din urma constituind elementul esential al mediului extern. Tot pentru o intelegere mai usoara sunt tratate relatiile intreprindere-mediu-piata si problemele cele mai importante ale studierii consumului, consumatorului, cererii si ofertei de marfuri.

Capitolul al treilea se ocupa de problematica cercetarii de marketing, cu scopul de a furniza elevilor cunostinte, metode si tehnici cu ajutorul carora sa poata studia macromediul, piata si consumatorii si locul intreprinderii in cadrul pietei si sa inteleaga rolul informatiilor de marketing in procesul decizional.

In Capitolul al patrulea sunt trecute in revista conceptele de politica, strategie si tactica de marketing, sunt identificate si analizate locul strategiei in activitatea de marketing a intreprinderii si tipologia strategiilor de piata. In acelasi timp, aici se arata cum se fundamenteaza strategia de piata. Acest capitol face totodata legatura cu problemele de marketing ce vor fi studiate in clasa a XII-a.

Manualul a fost conceput si realizat urmarindu-se trei obiective, si anume: sa fie explicit, functional si aplicativ.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Victor Danciu

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura ECONOMICA