Manual de campanie electorala. Elemente de New Media - Marius Ghilezan

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
Apreciere: 4.5/7 (4 voturi)
Editura: BRUMAR
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 11 - 15 zile lucratoare

Comenzile inregistrate in intervalul 23.12.2024, ora 14:00, si 07.01.2025, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Craciunului si a Anului Nou, vor fi procesate incepand cu data de 08.01.2025.

Departamentul Relatii Clienti va fi inchis in intervalul 25.12.2024 - 07.01.2025.

Descriere - Manual de campanie electorala. Elemente de New Media

“Ghidul de campanie al lui Marius Ghilezan, desi aparut in 2000(2012), ramane cel mai consistent si mai practic indreptar pentru cei care vor sa reuseasca in viata politica.

Cititorii pot invata cum se face o strategie castigatoare, cum se constuieste un mesaj percutant, ce inseamna imaginea publica si cum se citesc sondajele de opinie, altfel decat o fac mai toti politicienii. Sfaturi practice cu exemple concludente fac din carte un indreptar la indemana oricui doreste sa castige voturi si sa obtina mult ravnita incredere a electoratului.”, a scris Ila Citila.



Capitole

1. Introducere si definitie

2. Identitatea si imaginea organizatiei politice

3. Cultura organizationala

4. Arta conducerii

5. Recrutarea candidatilor

6. Profilul candidatului

7. Profilul alegatorului

8. Recrutarea echipei de campanie

9. Rolul agentilor electorali

10. Cum se construieste o retea

11. Munca de teren

12. Sondarea opiniei publice

13. Campania electorala

14. Creativitatea

15. Intre publicitate si comunicarea politica

16. Comunicarea politica

17. Rolul psihologiei multimilor

18. Instrumente de comunicare

19. Discursul electoral

20. Mesajul

21. Sloganul

22. Interviul

23. Dezbaterile

24. Realizarea publicatiilor proprii

25. Culoarea

26. Simbolul

27. Functia asociativa

28. Rolul spin-doctorilor

29. Relatia cu publicul

30. Comunicarea n0n-verbala

31. Graffiti

32. Telefonul alegatorului

33. Trimiterea scrisorilor electorale

34. Fotografia elecorala

35. Afisul

36. Caricatura

37. Persuasiunea

38. Marketingul politic

39. Strategia de campanie

40. Relatia cu presa

41. Televiziunea, magia spectacolului

42. Videoclipul electoral

43. Radioul

44. Organizarea evenimentelor speciale

45. Stringerea fondurilor

46. Constructia bugetului

47. In loc de revedere

48. Dictionar de termeni

49. Bibliografie


Anul aparitiei: 2011
Coperti cartonate
Nr. pagini: 341

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 5 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Prezentare video - Manual de campanie electorala. Elemente de New Media

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.