Comunicarea 2.0 (2014) - Antonio Momoc

New media, participare si populism

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
Apreciere: 4.0/7 (6 voturi)
Editura: ADENIUM
Status: Vezi ediția nouă

Timp confirmare stoc: 12 - 14 zile lucratoare

Comenzile inregistrate in intervalul 23.12.2024, ora 14:00, si 07.01.2025, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Craciunului si a Anului Nou, vor fi procesate incepand cu data de 08.01.2025.

Departamentul Relatii Clienti va fi inchis in intervalul 25.12.2024 - 07.01.2025.

VEZI EDIȚIA NOUĂ

Descriere - Comunicarea 2.0 (2014)

New media, participare si populism

Cartea se adreseaza specialistilor si studentilor in comunicare si stiinte politice, precum si tuturor celor care vor sa afle modalitatile in care politicienii si publicul se pot folosi de instrumentele pe care le ofera comunicarea online.
Volumul abordeaza comunicarea din perspectiva tehnologiilor de ultima ora si a rolului pe care new media il au in propagarea discursului politic, in stimularea participarii civice si in aparitia unor noi forme de populism. Exista doua generatii de politicieni populisti care isi promoveaza programele prin mijloace de comunicare distincte: cei vechi in special la televiziune, iar cei noi in mediul virtual. Lucrarea porneste de la observatia ca „revolutiile” Facebook si Twitter au polarizat analiza fenomenului intre optimistii participarii 2.0 si pesimistii comunicarii 2.0. Pesimistii comunicarii 2.0 acuza regimurile autoritare din Asia, Orientul Mijlociu sau nordul Africii ca folosesc tehnologie occidentala pentru a supraveghea si controla populatia. Optimistii participarii 2.0 sunt entuziasmati de asa-numitele „revolutii” Facebook/Twitter din Primavara Araba (Iran, Egipt, Tunisia, Bahrain, Siria, Libia). Cartea descrie fenomene ca citizen journalism, participatory journalism, aparitia presei alternative ca replica a societatii civile la lipsa de acces la presa mainstream si ca forma de protest a cetatenilor fata de „aservirea” presei traditionale. Fenomenul este abordat prin analiza noilor miscari sociale (new social movements) precum Occupy Movement sau Miscarea Uniti Salvam Rosia Montana.


Anul aparitiei: 2014
Format: 13X20 cm
Nr. pagini: 272

Autor: Momoc, Antonio

Editura: Adenium

ISBN: 9786068622293

Recenzie Editoriala - Comunicarea 2.0 (2014)

Produsul nu are recenzie editoriala deocamdata

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 3 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.