Selectie carti Valentine's Day

Comunicarea 2.0 - Antonio Momoc

New media, participare si populism

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 14.02 - Luni, 17.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Vineri, 14.02 - Luni, 17.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 14.02 - Luni, 17.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 14.02 - Luni, 17.02
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

45,00 Lei

Descriere - Comunicarea 2.0

New media, participare si populism

La douazeci de ani de la aparitia Facebook, dezbaterea despre impactul revolutiei tehnologice digitale a atins cote intense, caci revolutia, in sine, a luat sfarsit, dar efectele ei prolifereaza. Astazi, sistemele de inteligenta artificiala, algoritmii, Big Data, platformele digitale, intelese drept cadre dominante ale vietii sociale si politice, au devenit elementele sine qua non pentru comunicarea publica. Polarizarea si tendintele de radicalizare, de inchidere sub convingeri puternice, sunt influentate de platformele online, de actiunea algoritmica, dar raspunsul nu sta doar in reglementare prin legi si nici in asteptarea unor noi tehnologii, care sa remedieze conditiile comunicarii politice. Comunicarea 2.0, editie noua, este o invitatie la a trata realist pericolele, dar si posibilitatile transformarii digitale continue. Constantin Vica

Cartea Comunicarea 2.0 aflata acum la cea de a 2-a editie este conceputa ca un manual pentru studentii de la specializarile din domeniul stiinte ale comunicarii. Aceasta prezinta si clarifica notiuni si concepte noi lansate odata cu aparitia unor schimbari tehnologice din domeniul comunicarii, cum ar fi inteligenta artificiala (AI). Autorul se indreapta spre anumite zone din comunicarea digitala urmarind mai ales arii cum sunt:

- Comunicarea politica online,

- Comunicarea prin platformele social media in jurnalism,

- Comunicarea online si democratia,

- Comunicarea si marketingul de gherila.

Intr-o perioada in care abundenta informationala a devenit derutanta si poate deforma realitatea, acest volum permite cititorului sa descifreze si sa inteleaga corect anumite situatii de comunicare pe care le intalneste in fiecare zi. In plus, clarificarile terminologice ajuta studentii si cititorii sa aprecieze dimensiunea si puterea comunicarii online. Georgeta Drula

Nr pagini: 344

Format: 13x20

An aparitie: 2024

Editia: Brosata

Autor: Momoc, Antonio

Editura: Revista Timpul

ISBN: 9786069567807

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 12 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.