Selectie carti Valentine's Day

Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: Gratuit

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.90 Lei

Apreciere: 3.3/7 (6 voturi)
Status: În curs de reaprovizionare

Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

PRP:191,70 Lei
134,19 Lei
Diferența: 57.51 Lei ( -30% )

Descriere - Relatii publice. Strategii si tactici

Lucrare fundamentala pentru studentii la facultatile de relatii publice si comunicare, dar si necesar instrument de lucru pentru practicienii din
domeniile relatiilor publice, jurnalismului, comunicarii, diplomatiei, politicii, managementului si afacerilor, cartea reprezinta o privire de ansamblu
asupra principiilor, conceptelor si metodelor relatiilor publice. Abordarea ce combina conceptele fundamentale cu studiile de caz ajuta cititorii sa
relationeze teoria cu practica actuala din domeniu si demonstreaza modalitatile prin  care relatiile publice joaca un rol vital in economia globala si
in dezbaterea publica a problematicilor contemporane.
Structurata in cinci parti (Rolul relatiilor publice • Procesul de relatii publice • Strategia de relatii publice • Aplicatii ale relatiilor publice
• Tactici de relatii publice), Relatii publice. Strategii si tactici face parte din bibliografia de baza a peste 350 de facultati si universitati
americane si a fost publicata in numeroase alte tari: China, Estonia, Lituania, Letonia, Grecia, Spania, Rusia.
Dennis L. Wilcox este profesor de Relatii Publice si director al School of Journalism & Mass Communication din cadrul Universitatii San Jose, cea mai
cunoscuta facultate americana de profil din California de Nord. Face parte din consiliul editorial al prestigioaselor reviste universitare Public
Relations Review si Journal of Public Relations Research si este membru acreditat al PRSA (Public Relations Society of America), al International
Public Relations Association (IPRA), International Association of Business Communicators (IABC) si al Association for Education in Journalism & Mass
Communications (AEJMC). In 1984, D.L. Wilcox a devenit „profesor emerit“ in SUA, titlu decernat de PRSA. In 2000, revista PRWeek l-a clasat pe Wilcox
intre primii zece profesori din SUA.
Dennis L. Wilcox este perfect convins ca relatiile publiice sunt acum mai importante decat au fost vreodata in sfera managementului.
Intrebat care a fost partea cea mai grea in elaborarea acestei lucrari, Dennis L. Wilcox ne-a precizat ca in 2005 chiar a avut o dezbatere despre
diferenta dintre a scrie o carte si un articol. O carte este un maraton, fata de o cursa de 100 de metri, cat reprezinta redactarea unui articol.
Cartea e o cursa mult mai lunga. In primul rand, cartea de fata are 22 de capitole. Deci cand pornesti la scrierea unei carti trebuie sa fii un adevarat
maratonist, raportat la un alergator de cursa scurta. Problema e ca si atunci cand ai o carte de 250.000 de cuvinte, intotdeauna ramai fara spatiu.
Un alt aspect provocator in elaborarea unei carti e design-ul acesteia. Trebuie sa ai intotdeauna in vedere curgerea fireasca a textului, partea
grafica, partea cu exemplele, rezumatele referintele.
In viziunea lui Wilcox, cuvintele cheie ce definesc relatiile publice sunt cele de gandire strategica, functie de consiliere, nu doar tactica
popularizarii. Cele mai mari talente manageriale stiu ca lucrurile trebuie comunicate oamenilor si stiu si metodele necesare. Asadar, partea strategica
si cea de consiliere sunt foarte importante in relatiile publice. Segmentarea publicurilor e un alt concept cheie pentru ca in relatiile publice nu se
opereaza cu publicul de masa. Alte concepte si cuvinte cheie ar fi segmentarea demografica, lifestyle, pentru ca toate acestea arata de ce tip de
informatie are nevoie fiecare.
Dupa cum globalizarea inseamna azi media personalizate, Mobile Media si comunicatiile mobile reprezinta deja directiile de actiune ale viitorului.
Astfel, comunicatiile mobile sunt directia viitorului! Ceea ce este interesant in cazul comunicatiilor mobile e faptul ca nu mai e nevoie de autostrazi,
poti trece peste munti si vai si nu mai exista „ambuteiaje“ de trafic. Comunicatiile mobile devin niste drumuri esentiale, fiind „noua autostrada a
viitorului“, chiar si in domeniul relatiilor publice.
Profesorul Dennis L. Wilcox crede ca cititorii romani vor aprecia lucrarea de fata pentru ca este scrisa foarte clar, are cate un rezumat la sfarsitul
fiecarui capitol, fiecare concept important fiind explicat foarte bine si ofera o imagine de ansamblu asupra managementului modern. Proportia intre
teorie si exemple practice in lucrarea de fata este de 65% exemple si sfaturi practice si 35% teorie.

Autori: Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Phillip H. Ault, Warren K. Agee
Anul aparitiei: 2009
Numar pagini: 590
Format: 21 × 26

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 7 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Curtea Veche

Editura Curtea Veche - Oaze de Cultura si Cunostere

Editura Curtea Veche este un lider pe piata editoriala din Romania, dedicata promovarii literaturii de calitate si educatiei printr-o gama variata de titluri. Cu un portofoliu care include romane, lucrari de non-fictiune, carti pentru copii si manuale scolare, Curtea Veche isi propune sa inspire cititorii de toate varstele.

Carti care conteaza
Prin colaborarea cu autori renumiti si emergenti, Editura Curtea Veche ofera lucrari valoroase care reflecta diversitatea gandirii si culturii contemporane. De la clasici ai literaturii romane la autori straini de renume, fiecare volum este ales cu grija pentru a oferi cititorilor o experienta unica si imbogatitoare.

Promovarea Lecturii
Editura Curtea Veche nu doar publica, ci si promoveaza lectura ca o forma de dezvoltare personala. Prin campanii de educatie si organizarea de evenimente culturale, ne dorim sa incurajam pasiunea pentru carti si sa facem literatura accesibila tuturor.

Alege Curtea Veche - Cumpara Carti, Gaseste Inspiratie

Fie ca esti un cititor pasionat sau in cautarea cadoului perfect, Editura Curtea Veche te invita sa descoperi universuri diferite prin paginile cartilor noastre, promovand astfel o cultura a lecturii in Romania.
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.