BLACK FRIDAY WEEKEND

No logo. Tirania marcilor - Klein, Naomi

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
Apreciere: 3.0/7 (3 voturi)
Editura: COMUNICARE
Status: Epuizat

Cartea face parte din campania

Black Friday Weekend - Transport 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 22/11/2024 - 24/11/2024 in limita stocului disponibil. Vezi alte carti din campanie

Descriere - No logo. Tirania marcilor



O carte fascinanta despre tradarea marilor promisiuni ale postmodernitatii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea si libertatea fara limite. În aceeasi masura analiza culturala, manifest politic, reportaj de investigatie si jurnal de shopping, NO LOGO deconstruieste universul nostru cotidian frumos ambalat si-i arata adevaratul chip. Naomi Klein analizeaza fenomenele care au facut ca lumea în care traim sa fie guvernata tot mai mult – la nivel economic, social, politic, mediatic si cultural – de marile corporatii multinationale si urmareste cristalizarea opozitiei din ce în ce mai vehemente fata de confiscarea spatiului public si a drepturilor cetatenesti, din campusurile marilor unversitati occidentale pina în atelierele clandestine din Lumea a Treia unde se fabrica produsele de marca pe care ni le dorim cu totii.

"O biblie a miscarilor contestatare" - The New York Times

"In NO LOGO, Naomi Klein a adunat laolalta ani întregi de cercetare riguroasa si o multime de evenimente anecdotice pentru a construi o argumentatie solida împotriva brandingului [...]. Aceasta carte nu este un strigat retoric de revolta, ci o fascinanta calatorie în istoria marketingului. Umanizind într-un mod spectaculos ceea ce parea la început un studiu detaliat, exclusiv academic, prin inserarea unor povesti personale, Naomi Klein ajunge la concluzia ca alegerea consumatorului, o idee atit de mult trimbitata de catre marile corporatii, ramine o iluzie si o manipulare cinica [...]. Vocea lui Naomi Klein este puternica, dar nu vindicativa, discursul ei este elaborat, dar niciodata obscur." - The Times


ISBN: 973-711-090-0/978-973-711-090-9
2006, 17x24, 420 p.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 10 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.