Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Sociologie

Misbelief
-18%
Renumitul sociolog, profesor si autor al bestsellerului Irational in mod previzibil ne prezinta cea mai importanta si mai convingatoare carte a sa – o explorare revelatoare a laturii umane a crizei dezinformarii –, analizand ce ii determina pe oamenii altminteri rationali sa adopte convingeri profund irationale. Dezinformarea ne afecteaza pe toti in fiecare zi – de la retele de socializare, la probleme politice mai ample, de la conversatii ocazionale in magazine pana la relatii...
Editura 

PUBLICA

PRP: 69,00 Lei  56,58 LeiAdauga in cos
In Stoc
Ingerii mai buni ai naturii noastre
-18%
Fluxul necontenit de stiri despre razboi, crime si terorism creeaza aparenta ca lumea devine din ce in ce mai sangeroasa. Dar in aceasta lucrare captivanta , Steven Pinker arata ca in realitate violenta s-a diminuat de-a lungul unor perioade istorice indelungate . Cum s-au petrecut lucrurile? Pinker examineaza demonii launtrici care ne inclina spre violenta si ingerii mai buni care ne indeparteaza de ea si arata modul in care schimbari ale ideilor si practicilor le-au permis ingerilor nostri mai...
Editura 

PUBLICA

PRP: 119,00 Lei  97,58 LeiAdauga in cos
Scoli creative - Revolutia de la baza a invatamantului (Ken Robinson)
-20%
Scoli creative este un proiect al Editurii Publica sustinut de Banca Comerciala Romana si Erste Asset Management. In Scoli creative Ken Robinson dezvolta ideile din celebra sa prezentare de la TED, „How Schools Kill Creativity“, si prezinta solutii inovatoare si practice la o problema critica pentru natiunea noastra: cum sa ne transformam sistemul de invatamant. Intr-o perioada in care afacerile testarilor standardizate aduna profituri uriase in timp ce multe scoli au mari difi...
Editura 

PUBLICA

Wikinomics. Cultura colaborarii in masa
Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul „Cartea anului”, Financial Times/Goldman Sachs) Wikinomics a devenit o lectura esentiala pentru oamenii de afaceri de pretutindeni. Bazata pe un proiect de cercetare a carui finantare a atins suma de 9 milioane de dolari, cartea explica modul in care colaborarea in masa are loc nu numai in zona Wikipedia sau YouTube, ci si in cadrul companiilor car...
Editura 

PUBLICA