Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Intr-o lume aflata sub semnul unor necontenite reconfigurari datorate ideilor inovatoare, oamenii isi doresc, mai mult decat 0ricand, ca asteptarile si aspiratiile lor sa fie observate si intelese de catre antreprenori. Dincolo de profit si de rezultatele imediate, companiile de succes investesc astazi timp si resurse pentru a oferi un nou tip de relevanta produselor create, astfel incat acestea sa devina o parte semnificativa din experientele personale si ritualurile cotidiene ale cumparatorilor, daruindu-le momente de autentica fericire. Modelul de strategie a povestii, prezentat de Bernadette Jiwa in volumul de fata, demonstreaza ca intelegerea profunda a perspectivei clientului, prin filtrul exigentei si al valorilor durabile, este la fel de importanta precum tehnicile de marketing, deoarece permite crearea unor produse si servicii de calitate superioara. In contextul in care spatiul digital ocupa un loc tot mai vizibil in siajul realitatii, orice parcurs de inovare trebuie sa aduca o schimbare benefica in lume.
Categorie: Stiinte umaniste » Psihologie
Autor: Jiwa, Bernadette
An aparitie: 2021
Nr pagini: 200
Format: 133 x 203