Psihosociologie aplicata - Publicitatea - Septimiu Chelcea

Livrare in Bucuresti

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 10.03 - Marți, 11.03
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Marți, 11.03 - Miercuri, 12.03
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Marți, 11.03 - Miercuri, 12.03
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Marți, 11.03 - Miercuri, 12.03
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: POLIROM
Colectia: COLLEGIUM
Status: Epuizat

Descriere - Psihosociologie aplicata - Publicitatea

Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza.

Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

Din cuprins:
• Functiile publicitatii
• Societate, cultura si publicitate
• Comunicarea – fundament al publicitatii
• Premisele psihosociologice ale publicitatii
• Simturile – ferestre spre interior si spre exterior
• Perceptie, societate, cultura
• Iluziile si potentialul lor publicitar
• Atitudinile si schimbarea lor
• Creativitatea – cheia succesului in publicitate
• Umorul in publicitate – acceptarea vs respingerea lui

Nr. de pagini : 560
Anul aparitiei : 2016

Produsul face parte din colectia COLLEGIUM

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 10 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Polirom

Editura Polirom este o editura din Romania fondata în 1995, avand sediul central la Iasi. Primul titlu a fost cartea lui Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale dar portofoliul editurii se concretizeaza acum în 35 de domenii editoriale si peste 55 de serii si colectii. In primul an au aparut 15 titluri si s-a ajuns la peste 5500.
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.