Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Happy-Happy - Age, Lars John

Cinci pasi ca sa te intelegi bine cu mai toata lumea

Editura TREI

-8.75 Lei
Happy-Happy

Happy-Happy

Apreciere: 5.9/7 (7 voturi)
Editura: TREI
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:35,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
26,25 Lei
Diferența: 8.75 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Happy-Happy

Cinci pasi ca sa te intelegi bine cu mai toata lumea

Cum poti sa ajungi mai usor la un acord cu ceilalti astfel incat toata lumea sa fie multumita?

In cartea de fata, expertul negociator Lars-Johan Age ne prezinta Happy-Happy, o metoda unica si eficienta in cinci pasi, prin care putem obtine un raspuns favorabil la ideile si opiniile noastre. Astfel, putem ajunge la intelegere cu aproape oricine – la locul de munca si in situatii private – intr-o maniera care sa fie satisfacatoare pentru toti cei implicati. Spre deosebire de vechea abordare de tip Win-Win, care tinde sa maximizeze castigul si profitul, Happy-Happy se concentreaza pe colaborare, satisfactie reciproca si stabilirea unor relatii de lunga durata.
Metoda se bazeaza pe cercetari si experimente stiinsifice din psihologie, stiinse comportamentale si economie, fiind ilustrata cu exemple concrete, la care oricine se poate raporta. Cu ajutorul acestor cinci pasi, a caror eficienta a fost demonstrata stiintific, vei invata ca o abordare potrivita si niste cuvinte bine alese te vor ajuta sa ajungi la un acord, chiar daca ai in fata cei mai incapatanati parteneri de dicutie.

TOATA LUMEA ARE DE CASTIGAT CU HAPPY – HAPPY!

Lars-Johan Age este profesor, cu un doctorat in economie de la Facultatea de Economie din Stockholm, si a studiat negocierea la Harvard Law School. A lucrat cu echipa de negociatori pentru ostatici ai FBI si cu unitatea tactica a politiei suedeze. De asemenea, el a analizat tiparele celor mai buni negociatori din lume in situatii de luare de ostatici, afaceri si diplomatie. In urma cercetarilor, Lars-Johan Åge a identificat cei mai importanti factori care contribuie cu succes la stabilirea de relatii durabile si pe care acum ii pune la dispozitia publicului larg.


Anul aparitiei: 2020
Numar pagini: 208
Format: 13x20


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Carti cu subiectul

Alte carti de la editura TREI

Editura TREI. Carti de la editura TREI. Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista. Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc. Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.