Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Pedagogie. Teoria educatiei, vol.II - Macavei, Elena

Editura ARAMIS

Pedagogie. Teoria educatiei, vol.II

Pedagogie. Teoria educatiei, vol.II

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ARAMIS
Categoria: Stiinte umaniste » Pedagogie
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Pedagogie. Teoria educatiei, vol.II

De o mare complexitate, informatia bogata este prezentata clar si sistematizat, conferind tratatului o inalta valoare, rasplatita cu Premiul Academiei Romane pentru carte pedagogica, in 2003. In acest volum, temele studiate sunt: Educatia spirituala, Educatia religioasa, Educatia sexuala, Educatia estetica, Educatia fizica. Autoeducatia. Educatia permanenta. Stresul si managementul stresului.

ISBN: 973-8294-01-0
Nr pagini: 448
Format: 165x235

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ARAMIS

Aramis s-a ancorat, chiar de la infiintare, in realitatile invatamantului romanesc, oferind cititorilor sai o alternativa de esenta in ceea ce priveste rezolvarea problemelor de generate de sinuoasa re-intemeiere a invatamantului romanesc. Cunoasterea indeaproape a caracteristicilor segmentului de populatie caruia i se adreseaza editiile publicate, experienta colectivelor de autori, atenta prospectare a pietei, profesionalismul celor implicati in editarea si tiparirea lucrarilor editurii au determinat de la un an la altul, o crestere semnificativa a numarului si tirajelor titlurilor tiparite in cadrul tipografiei proprii.