Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 15 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 13.9 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Scoala ca organizatie care invata trebuie sa-si dezvolte si sa-si cultive capacitatea de a infrunta situatiile negative, starile conflictuale. O organizatie care invata va transforma erorile, starile conflictuale in ocazii de a invata. Scoala este terenul propice pe care se cultiva teoriile referitoare la invatare si la schimbare.Conflictul in organizatia scolara trebuie abordat tinand seama de caracterul particular al activitatilor desfasurate in scoala, activitati distincte si interdependente in acelasi timp: una este activitatea manageriala-administrativa, reglementata de logica organizationala si cealalta pedagogico-educatioanala structurata conform logicii pedagogice.Cuprins:Capitolul I. Schimbarea organizationala - Premisa si consecinta a scolii ca organizatie care invata.Capitolul II. Conducerea organizatiei scolare: paradigma leadershipului scolar versus paradigma managementului scolar.Capitolul III. Abordari conceptuale in analiza conflictului.Capitolul IV. Managementului starilor conflictuale in organizatia scolara.Capitolul V. Un model ce cercetare a starilor conflictuale in organizatia scolara.Capitolul VI. Strategii constructive de solutionare a starilor conflictuale in organizatia scolara.Directii de deschidere a demersului investigativ.
Categorie: Stiinte umaniste » Pedagogie
Autor: Popescu, Alexandrina Mihaela
An aparitie: 2016
Nr pagini: 211
Format: 24 X 17