Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Factorii subiectivi ai evaluarii scolare. Cunoastere si control - Voiculescu, Elisabeta

Editura ARAMIS

Factorii subiectivi ai evaluarii scolare. Cunoastere si control

Factorii subiectivi ai evaluarii scolare. Cunoastere si control

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ARAMIS
Categoria: Stiinte umaniste » Pedagogie
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Factorii subiectivi ai evaluarii scolare. Cunoastere si control

Pornind de la distinctia intre subiectivitate si subiectivism, intre determinarile cognitive si cele morale ale influentei factorilor subiectivi in evaluare, cuplul cunoastere-control devine o solutie viabila de ameliorare a evaluarii scolare, pe directia obiectivitatii,a rigorii si a comparabilitatii rezultatelor, fara a scoate evaluarea din contextul concret, real si dinamic in care se desfasoara si fara a o instraina de dimensiunea ei umana si de subiectii pe care-i implica.

Anul publicarii: 2007
Pagini: 192
Format: 165x235

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Carti cu subiectul

Alte carti de la editura ARAMIS

Aramis s-a ancorat, chiar de la infiintare, in realitatile invatamantului romanesc, oferind cititorilor sai o alternativa de esenta in ceea ce priveste rezolvarea problemelor de generate de sinuoasa re-intemeiere a invatamantului romanesc. Cunoasterea indeaproape a caracteristicilor segmentului de populatie caruia i se adreseaza editiile publicate, experienta colectivelor de autori, atenta prospectare a pietei, profesionalismul celor implicati in editarea si tiparirea lucrarilor editurii au determinat de la un an la altul, o crestere semnificativa a numarului si tirajelor titlurilor tiparite in cadrul tipografiei proprii.