Descriere - Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei competentelor. Partea II
Impact si consecinte - Partea II - Abordari metodologico-experimentale
Lucrarea se achizitioneaza impreuna cu Partea I - Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei competentelor – Impact si consecinte. Abordari teoretico-reflexive.
Acest al doilea volum, intitulat Evaluările Naționale din perspectiva pedagogiei competențelor-Impact și consecințe. Abordări metodologico-experimentale este parte integrantă a unui tot, a unei viziuni despre o componentă importantă a sistemului de învățământ, cea a evaluării.
Necesitatea unui demers metodologico-aplicativ privind problematica evaluării este justificată și prin faptul că, în prima parte, lucrarea abordează nu doar aspecte generale ale evaluării, ci surprinde și specificitatea Evaluărilor Naționale. Literatura psihopedagogică românească nu este suficient de generoasă, limitându-se, de cele mai multe ori, la analize diacronice sau comparative ale formelor de Evaluare Națională, respective ale rezultatelor școlare, de la o etapă istorică la alta, de la un sistem de învățământ la altul.
Criticile aduse școlii românești (avem in vedere structuri instituționale de la nivel central și local, profesorii, părinții, alte structuri care au tangență cu educația la nivel preuniversitar) sunt, deseori, determinate de evaluările școlare și, mai ales, de rezultatele școlare obținute la aceste evaluări naționale. În aceeași ordine de idei, rezultatele obținute de elevii români la evaluările internaționale subliniază necesitatea armonizării formelor de evaluare din sistemul nostru de învățământ cu cele europene.
Experimentul propus subliniază necesitatea formării și dezvoltării competențelor de evaluare la elevi, dar și la cadrele didactice, în vederea obținerii unor rezultate remarcabile în cadrul examenelor naționale. În plus, o astfel de abordare, din perspectiva pedagogiei competențelor, a condus la confirmarea unității, atât de necesară dintre evaluare și celelalte activități ale procesului instructiv-educativ: predare-învățare.
Se pare că regândirea unei noi arhitecturi curriculare, care să satisfacă nevoile sociale, trebuințele individuale este din ce în ce mai profundă și generată de evaluare.
Produsul face parte din colectia STIINTE ALE EDUCATIEI
Nr. pagini: 150
Anul aparitiei: 2020
Autor: Butaru, Laura
Editura: Universitara (promo)
Colecția: Stiinte Ale Educatiei
ISBN: 9786062810863
Răsfoiește cartea - Evaluarile nationale din perspectiva pedagogiei competentelor. Partea II
Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri.
Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate
Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin
curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 1 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.