Dramaterapia - Daniela Agafitei

Metoda alternativ-integrativa a recuperării elevilor cu cerinte educative speciale

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 15.04 - Miercuri, 16.04
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Joi, 17.04 - Vineri, 18.04
Apreciere: 5.3/7 (6 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:22,00 Lei
15,40 Lei
Diferența: 6.6 Lei ( -30% )

Descriere - Dramaterapia

Metoda alternativ-integrativa a recuperării elevilor cu cerinte educative speciale

Edificarea unei societati depinde de formarea oamenilor care o constituie, de cunostintele pe care si le insuseste, de nivelul de cultura pe care il au, de modul in care au stiut sa-si educe si sa-si modeleze sensibilitatea. In acest proces, instruirea scolara are o functie fundamentala, de unde interesul oricarei societati pentru organizarea unui sistem de invatamant cat mai eficace. In formarea omului modern, scoala reprezinta o treapta hotaratoare, cadrul institutional de baza al pregatirii lui.

Statutul de obiectiv central al scolii trebuie pus in legatura cu puterea lui de formare, cu marile lui capacitati de influentare, pe scurt, prin rolul social deosebit.

Cercetarea este dedicata analizei formarii valorilor si inteligentelor educationale la elevii cu dizabilitati prin metoda teatrului de papusi, a deprinderilor si obisnuintelor de exprimare corecta, clara, nuantata, in scris si oral. In consecinta, tot ceea ce se efectueaza in clasa trebuie sa fie subordonat acestui scop. 

Cercetarea isi propune sa utilizeze metoda teatrului de papusi pentru a da finalitate procesului educativ integrativ, urmarindu-se esenta spectacolului ca element intrinsec al perceperii de sine si de autocunoastere.

Lucrarea cuprinde aspecte teoretice privind procesualitatea metodei teatrului de papusi, fundamentele metodei si elementele subordonatoare ale teoriei aplicate.

Se va analiza tematica procesului creativ, marioneta, papusa, grupul tinta, formarea autonomiei pe scena, transformarile suferite in cadrul grupului. 

Se va concluziona cu impartasirea experientei, care va reuni toate elementele procesului integrativ alternativ ale metodei propuse, avand ca finalitate spectacolul.

Lucrarea se inscrie in tendinta de schimbare pedagogica, de imbunatatire a practicii educationale, abordand metoda alternativ- integrativa a teatrului de papusi.

Obiectul cercetarii l-a constituit urmarirea procesului de formare si recuperare a inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati, prin marcarea nivelului relativ al progresului scolar, a realizarii si nerealizarii, a reusitei sau nereusitei scolare, recurgand la o notatie paralela intre nivelul de inteligenta si rezultatele obtinute pe parcursul anilor de scolarizare.

Scopul investigatiei s-a constituit in stabilirea reperelor pedagogice de formare si recuperare a inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati.

Ipoteza cercetarii a fost nu numai de natura pedagogica tehnica, ci si de natura educativa, experimentala sau pozitiva in ceea ce priveste metodele de lucru si practica, deoarece se urmareste o finalitate dinainte conturata, anume determinarea nivelului de inteligenta inainte si dupa aplicarea metodei teatrului de papusi. Formarea si recuperarea inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati va corespunde demersului educational, daca se va intemeia pe ansamblul principiilor pedagogice si psihopedagogice speciale, pe valentele educative ale teatrului de papusi, pe sistemul de activitati educationale la nivel formal si nonformal si pe marcarea nivelului relativ al progresului scolar, a realizarii sau nerealizarii, a reusitei sau nereusitei scolare.

Produsul face parte din colectia STIINTE ALE EDUCATIEI

Nr pagini: 120

Format: 20 X 13

An aparitie: 2021

Autor: Daniela Agafitei

Editura: Universitara (promo)

Colecția: Stiinte Ale Educatiei

ISBN: 9786062812812

Răsfoiește cartea - Dramaterapia

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara si minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 3 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.