Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Economia mass-media - Radu, Raluca-Nicoleta

Editura POLIROM

-4.61 Lei
Economia mass-media

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 28/09/2024 - 29/09/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Economia mass-media

Apreciere: 5.3/7 (6 voturi)
Editura: POLIROM
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:32,95 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
28,34 Lei
Diferența: 4.61 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Economia mass-media

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
 
Din cuprins:
Industriile culturale • Logici de productie si modele de afaceri • Politicile media si interesul public • Politica editoriala si crearea de valoare • Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic • Glosar de media planning si de cercetare a audientei



ANUL APARITIEI:     2012
NUMAR PAGINI:     224
FORMAT:     160x235

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Raluca-Nicoleta Radu

Alte carti de la editura POLIROM

EDITURA POLIROM S.A. Editura Polirom este o societate pe actiuni cu capital privat, infiintata in februarie 1995 la Iasi; Prima carte editata: Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale; Peste 5500 titluri publicate pina in prezent, dintre care: 2000 - 256 titluri publicate 2001 - 280 titluri publicate 2002 - 400 titluri publicate 2003 - 430 titluri publicate 2004 - 449 titluri publicate 2005 - 474 titluri publicate 2006 - 559 titluri publicate 2007 - 580 titluri publicate 2008 - 620 titluri publicate 2009 - 475 titluri publicate 2010 - 450 titluri publicate 2011 - 457 titluri publicate 2012 - 464 titluri publicate 39 de domenii editoriale: literatura, eseu, jurnale, litere, filosofie, istorie, religie, psihologie, sociologie, politologie, pedagogie, asistenta sociala, studii de gen, media, relatii publice, drept, limbi straine, informatica si calculatoare, educational, economie si afaceri, medicina, sanatate, practic etc.; Peste 60 de serii si colectii, dintre care: Plural, Plural M, Plural Religie, Plural Clasic Ego, Egografii, Fiction Ltd Cariera. Succes. Performante (coordonator Ion-Ovidiu Panisoara) Duplex Chic (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Biblioteca Ioan Petru Culianu (coordonatoare Tereza Petrescu Culianu) Biblioteca Polirom (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Historia (coordonator Mihai Razvan Ungureanu) Document. Istorie recenta (colectie initiata de Andrei Pippidi) Biblioteca medievala (coordonator Alexander Baumgarten) Collegium. Relatii internationale (coordonatori Lucian-Dumitru Dirdala, Andrei Miroiu) Collegium. Litere Collegium. Politici publice si integrare europeana (coordonatori Adrian Miroiu si Iordan Gheorghe Barbulescu) Collegium. Psihologie, Psihologie aplicata (coordonator Adrian Neculau) Collegium. Stiintele educatiei (coordonator Constantin Cucos), Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici (coordonatori Constantin Cucos, Cezar Birzea) Collegium. Stiinte politice, Opus Collegium. Media, Media. Studii si eseuri (coordonator Mihai Coman) Collegium. Relatii publice, publicitate (coordonatoare Cristina Coman) Collegium. Afaceri (coordonator Stefan Prutianu), Economie si societate Collegium. Sociologie. Antropologie (serie initiata de Elisabeta Stanciulescu si coordonata de Lazar Vlasceanu si Liviu Chelcea) Collegium. Psihologie clinica si psihoterapie (coordonator Ion Dafinoiu) Ego. Proza (coordonator Lucian Dan Teodorovici) Ego. Publicistica (coordonator George Onofrei) Informatica si calculatoare, Linux (coordonator Gabriel Ciobanu), Tehnologii Web (coordonator Sabin Buraga) Practic. Cheia succesului, Sanatate, dietetica Studii de gen (coordonatoare Mihaela Miroiu), Bios Traditia crestina (coordonator Adrian Muraru) Psihologia copilului & Parenting (coordonator Georgeta Panisoara) Publicatii proprii: Revista de psihologia sociala - Buletinul Laboratorului "Psihologia Cimpului Social", Universitatea "Al.I. Cuza" Iasi (redactor-sef: Adrian Neculau); Revista de psihologie organizationala in colaborare cu Centrul de Psihologie Aplicata, Universitatea Bucuresti; Revista de Asistenta Sociala (redactor-sef: Doru Buzducea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; International Review of Social Research (redactor-sef: Liviu Chelcea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; Revista de Istorie Sociala (director: Mihai-Razvan Ungureanu) in colaborare cu Institutul Roman de Studii Strategice; Chora. Revista de studii antice si medievale: filosofie, teologie, stiinte; in colaborare cu Groupe de Recherches Medievales al Centre National de la Recherche Scientifique (Paris), Centrul de Studii Antice si Medievale al Universitatii din Cluj-Napoca. Peste 13.000.000 de volume tiparite; Numeroase premii atribuite de Asociatia Editorilor din Romania, Uniunea Scriitorilor, ASPRO, Academia Romana, revistele Sfera politicii, Cuvantul, Capital, CEDU 2000+ s.a.