Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Economia industriei turistice - Baltaretu, Andreea-Mihaela

Editura UNIVERSITARA - colectia PAMANTUL - CASA NOASTRA

-6.3 Lei
Economia industriei turistice

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 05/10/2024 - 06/10/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Economia industriei turistice

Apreciere: 2.6/7 (10 voturi)
Categoria: Stiinte umaniste » Geografie
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:45,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
38,70 Lei
Diferența: 6.3 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Economia industriei turistice

Turismul reprezinta pentru multe tari ale lumii o industrie vitala si o activitate generatoare de venituri, prin efectele sale directe, indirecte si induse asupra celorlalte ramuri economice si asupra economiei pe ansamblu. Astfel, pentru al cincilea an consecutiv (2015), industria turistica a inregistrat o crestere (+2,8%) care a depasit-o pe cea a economiei mondiale (+2,3%) dar si pe cea a altor sectoare. Pe ansamblu, in anul 2015, turismul a generat 7,2 trilioane $ (9,8% din PIB-ul global) si a sprijinit crearea a 284 milioane locuri de munca, ceea ce inseamna ca 1 din 11 locuri de munca la nivel mondial sunt in industria turistica.
Prognozele pentru anul 2016 arata o industrie turistica puternica, rezistenta si adaptabila, in ciuda sensibilitatii la anumiti factori precum terorismul si calamitatile naturale, cele mai mici preturi ale petrolului din ultimii ani stimuland cererea pentru transporturi la costuri reduse. Problemele de siguranta si securitate vor continua sa provoace dificultati in anii urmatori. Se asteapta ca industria turistica sa genereze pana in anul 2026 peste 370 milioane locuri de munca. O astfel de crestere va determina existenta a numeroase destinatii turistice din intreaga lume care sa ofere un mediu favorabil pentru dezvoltarea afacerilor.
In acest scop, apare necesitatea unei colaborari eficiente intre institutiile publice si sectorul privat din intreaga lume.
In acest context, lucrarea de fata intitulata "Economia industriei turistice” isi propune o analiza a acestei ramuri din punct de vedere economic si socio-cultural, apeland la date statistice consacrate oferite de Consiliul Mondial pentru Turism&Calatorii (WTTC) si de Organizatia Mondiala a Turismului (WTO), dar si la studii de caz pe forme de turism si destinatii turistice. Sunt abordate, deopotriva, atat evolutii si tendinte la nivel national si international cat si indicatori de eficienta economica si sociala a activitatii turistice.

Produsul face parte din colectia PAMANTUL - CASA NOASTRA

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Andreea-Mihaela Baltaretu

Alte carti din colectia PAMANTUL - CASA NOASTRA

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA