Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Etica in afaceri. Concepte, teorii,situatii morale - Macoviciuc, Vasile

Editura PAIDEIA (FD) - colectia COLECTIA CARTILOR DE REFERINTA

-25.57 Lei
Etica in afaceri. Concepte, teorii,situatii morale

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 15/08/2024 - 18/08/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Etica in afaceri. Concepte, teorii,situatii morale

Apreciere: 6.0/7 (2 voturi)
Categoria: Stiinte umaniste » Filosofie
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 2 - 6 zile lucratoare


Comenzile inregistrate in intervalul 14.08.2024, ora 15:00, si 18.08.2024, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Adormirii Maicii Domnului, vor fi procesate incepand cu data de 19.08.2024.

Departamentul Relatii Clienti va fi inchis in intervalul 15.08.2024 - 18.08.2024.



Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:255,71 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
230,14 Lei
Diferența: 25.57 Lei

Descriere Specificatii Recenzie Editoriala

Descriere - Etica in afaceri. Concepte, teorii,situatii morale

Fiecare industrie trebuie sa se confrunte cu comportamente etice la locul de munca. Indiferent daca o persoana doreste sa urmeze o cariera in afaceri, educatie, serviciu public sau militar, va avea nevoie de o intelegere tematica a eticii si a impactului pe care il vor avea deciziile sale asupra organizatiei si asupra vietii oamenilor. Reputatul profesor Vasile Morar ilustreaza cele mai bune abordari pentru dezvoltarea competentei noastre etice. Aceasta carte indeamna la o reflectie profunda asupra modului in care actiunile unei afaceri afecteaza nu doar pretul si profitul, ci bunastarea angajatilor, a clientilor, a furnizorilor, a comunitatii locale, a societatii mai mari, a altor natiuni, si a mediului inconjurator. De asemenea, echipeaza cititorii cu cunostintele pragmatice de care au nevoie pentru a identifica si rezolva dilemele etice, de a intelege propriile comportamente etice, dar si ale altora si de a promova comportamentul etic in organizatia lor.

 Ipoteza centrala a cartii poate fi redata prin conceptul de morala elementara. In chip simplificat aceasta inseamna ca orice activitate umana (inclusiv, deci, sfera afacerilor si viata publica) solicita un element de moralitate; acest element seamana cu "elementele” din celebrul tablou al lui Mendeleev, in sensul ca, asa cum niciun element chimic nu poate lipsi din natura, tot astfel, din tabelul moralitatii nu pot lipsi elemente precum: presupozitia existentei celorlalti, intentia buna, capacitatea empatizarii, tendinta spontana sau rationala de a universaliza maxima vointei tale, si, bineinteles, rezultatul, consecinta faptelor noastre. De aceea, afacerile adevarate sunt insotite in mod necesar, intr-o societate democratica, de moralitate elementara.

 Cartea cuprinde capitole ca Fundamentele eticii si natura afacerilor, Normele morale, Valorile morale, De le inclinatii psihologice la atitudini morale, Competitie si cooperare, Afacerile si responsabilitatea morala, Afaceri si consumatori, Afaceri si angajati, Etica in afacerile internationale etc.

 "Am prezentat in aceasta carte mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura am fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari false, care deformeaza intelegerea corecta a initiativei private, impiedicandu-ne sa recunoastem aplicabilitatea argumentelor morale obisnuite in mediul de afaceri. In primul rand am plecat de la ideea ca omul de afaceri responsabil nu poate schimba lumea si societatea in ansamblul ei, dar poate face coltisorul sau de lume, care depinde si de deciziile sale, un pic mai bun decat ar fi daca el nu s-ar stradui catusi de putin sa-l schimbe in bine.”

Vasile Morar

"Secolul XX va fi etic sau nu va fi deloc.”

Gilles Lipovetski

 "Etica este, inainte de toate, un anumit mod de gandire.”

Robert C. Solomon si Kristine Hanson

Produsul face parte din colectia COLECTIA CARTILOR DE REFERINTA

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Vasile Macoviciuc

Alte carti din colectia COLECTIA CARTILOR DE REFERINTA

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura PAIDEIA (FD)