Descriere - Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie
Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetari, incluzand 250 de milioane de elevi, Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori identifica, pe baze riguros stiintifice, care sunt cei mai eficienti factori din procesul de predare-invatare. Intr-o lume preocupata de aspectele conjuncturale ale activitatii didactice (politici educationale, management scolar etc.), John Hattie se intoarce la „viata de zi cu zi" a profesorilor si elevilor. Axata pe procesele specifice lectiei si interactiunilor profesor–elev, cartea ofera criterii clare si obiective pentru orice educator care doreste sa aleaga cele mai bune cai de optimizare a invatarii.
Volumul se concentreaza asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importantei clarificarii la clasa a criteriilor de reusita si a progresului individual al elevului si asupra felului in care evaluarea continua poate motiva atat profesorul, cat si elevii. Educatorii si cercetatorii din domeniul pedagogiei vor gasi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum si studii de caz si liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.
„Dupa incercari mai mult sau mai putin reusite de reforme structurale si sistemice in educatie, avem nevoie de o revolutie a invatarii. Cartea lui Hattie le ofera profesorilor sansa extraordinara de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o transformare profunda a invatarii, aducand acest proces in zona «vizibila» si facandu-l placut si autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct si substantial la o Romanie educata..."- Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei „Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
John Hattie este director al Institutului de Stiinte ale Educatiei din Melbourne.
A mai scris Self-Concept (1991) si Visible Learning. A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (2008).
BONUS: Exclusiv online, puteti citi ANEXA F a cartii "Invatarea vizibila: ghid pentru profesori". Anexa F include peste 900 de metaanalize dedicate factorilor invatarii, catalogate de John Hattie. Paginile pot fi descarcate gratuit, apasand aici.
Cuprins:
Prefata
Multumiri
Capitolul 1. Scoli „dotate cu invatare vizibila"
Partea I. Sursa ideilor si rolul profesorilor
Capitolul 2. Sursa ideilor
Capitolul 3. Profesorii, principalii agenti ai procesului didactic
Partea a II-a. Lectiile
Capitolul 4. Pregatirea lectiei
Capitolul 5. Inceputul lectiei
Capitolul 6. Desfasurarea lectiei: invatarea
Capitolul 7. Desfasurarea lectiei: importanta feedbackului
Capitolul 8. Incheierea lectiei
Partea a III-a. Structurile mentale
Capitolul 9. Structurile mentale ale profesorilor, directorilor si sistemelor scolare
Bibliografie
Autor: John Hattie
Nr. de pagini: 416
ISBN: 978-606-719-058-8
Anul aparitiei: 2014
Format: 145 x 205 mm, paperback
Produsul face parte din colectia EDUCATIE SI FORMARE
Recenzie Editoriala - Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie
Produsul nu are recenzie editoriala deocamdata
Răsfoiește cartea - Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.