Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie
Completați adresa de email pe care doriți să primiți notificarea
Produs: Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie
Descriere - Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie
Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetari, incluzand 250 de milioane de elevi, Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori identifica, pe baze riguros stiintifice, care sunt cei mai eficienti factori din procesul de predare-invatare. Intr-o lume preocupata de aspectele conjuncturale ale activitatii didactice (politici educationale, management scolar etc.), John Hattie se intoarce la „viata de zi cu zi" a profesorilor si elevilor. Axata pe procesele specifice lectiei si interactiunilor profesor–elev, cartea ofera criterii clare si obiective pentru orice educator care doreste sa aleaga cele mai bune cai de optimizare a invatarii.
Volumul se concentreaza asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importantei clarificarii la clasa a criteriilor de reusita si a progresului individual al elevului si asupra felului in care evaluarea continua poate motiva atat profesorul, cat si elevii. Educatorii si cercetatorii din domeniul pedagogiei vor gasi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum si studii de caz si liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.
„Dupa incercari mai mult sau mai putin reusite de reforme structurale si sistemice in educatie, avem nevoie de o revolutie a invatarii. Cartea lui Hattie le ofera profesorilor sansa extraordinara de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o transformare profunda a invatarii, aducand acest proces in zona «vizibila» si facandu-l placut si autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct si substantial la o Romanie educata..."- Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei „Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
John Hattie este director al Institutului de Stiinte ale Educatiei din Melbourne. A mai scris Self-Concept (1991) si Visible Learning. A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (2008).
BONUS: Exclusiv online, puteti citi ANEXA F a cartii "Invatarea vizibila: ghid pentru profesori". Anexa F include peste 900 de metaanalize dedicate factorilor invatarii, catalogate de John Hattie. Paginile pot fi descarcate gratuit, apasand aici.
Cuprins:
Prefata Multumiri Capitolul 1. Scoli „dotate cu invatare vizibila"
Partea I. Sursa ideilor si rolul profesorilor Capitolul 2. Sursa ideilor Capitolul 3. Profesorii, principalii agenti ai procesului didactic
Partea a II-a. Lectiile Capitolul 4. Pregatirea lectiei Capitolul 5. Inceputul lectiei Capitolul 6. Desfasurarea lectiei: invatarea Capitolul 7. Desfasurarea lectiei: importanta feedbackului Capitolul 8. Incheierea lectiei
Partea a III-a. Structurile mentale Capitolul 9. Structurile mentale ale profesorilor, directorilor si sistemelor scolare
Bibliografie
Autor: John Hattie Nr. de pagini: 416 ISBN: 978-606-719-058-8 Anul aparitiei: 2014 Format: 145 x 205 mm, paperback
Produsul face parte din colectia EDUCATIE SI FORMARE
Răsfoiește cartea - Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 6 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.
Editura TREI. Carti de la editura TREI.
Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista.
Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc.
Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.
Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.
Am inteles