Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate - Francois Brune

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 26.01 - Luni, 27.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 27.01 - Marți, 28.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 27.01 - Marți, 28.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 27.01 - Marți, 28.01
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: TREI
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Cartea face parte din campania

Transport 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/01/2025 - 23/01/2025 in limita stocului disponibil. Vezi alte carti din campanie

Descriere - Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate

Descriere:
"Fascinaţia pe care o exercită reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invită ?ntr-o lume a abundenţei, ?n care obiectele se grăbesc să se conformeze voinţei noastre. Ne promit, fiecare ?n parte şi toate la un loc, fericirea. Dar e o fericire la normă, primită şi consumată. Nu investim nimic esenţial din noi ?nşine pentru această fericire. Ce se ?nt?mplă, ?n aceste condiţii, cu semenii noştri? Fie ne vom ciocni cu ei, fie ?i vom ocoli, rivali ?n competiţia euforică a plăcerilor de tot felul. ?n universul utopic al abundenţei propus de publicitate, fiecare individ e un stăp?n ? copil cu puteri discreţionare.

ISBN: 973-8291-71-2
Titlul original: Le bonheur conforme
Publicată de: Gallimard
Limba originală: franceză
Traducere şi prefaţă: Costin Popescu
Anul apariţiei: 1996
Nr. de pagini: 216

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 6 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Trei

Editura TREI. Carti de la editura TREI. Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista. Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc. Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.