Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Se poate spune ca eficienta activitatii firmelor turistice presupune o sincronizare a actiunilor tuturor agentilor economici din acest domeniu, in caz contrar, efortul facut de una sau mai multe verigi ale lantului de prestatii va fi anulat de celelalte. Cheia relansarii turismului romanesc se afla in identificarea unor posibile parteneriate de idei si de finantare. Este adevarat ca in Romania s-au construit si s-au modernizat in ultimii ani cateva sute de moteluri, hoteluri, pensiuni, majoritatea impunandu-se prin eleganta si prin calitatea serviciilor; dar, acestei industrii ii lipsesc conexiunile de informare, de comunicare de servicii care sa le faca atractive si rapid cunoscute.
Categorie: Stiinte economice » Turism & mediu
Autor: Andrei, Ruxandra