Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, "comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Intr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziţie privilegiată: "defrişează fantasmele oamenilor”, ne proiectează intr-o "varstă a visului”, pregateşte "noul opium al popoarelor”… Trebuie să ne intoarcem la copilărie, să ne rafinăm instrumentele de căutare a fericirii. Ca să ne convingă, Jacques Séguéla işi reaminteşte discuţii cu presedinţi de state, cu directori de companii, cu tovarăşi din copilărie.
Mai mult, detaliază efervescent principiile altor teritorii ale spiritualităţii moderne decat publicitatea. Căci, dacă, "lumea in care ştirea senzaţională e mai importantă decat viaţa unui om care şi-a pierdut capul”, salvarea nu poate veni decat de la miracol, miracolul comunicării.
Categorie: Stiinte economice » Marketing-comert
Autor: Seguela, Jaqcues
Book Lovers WEEKEND - Transport gratuit la Pachetomat, peste 50 de lei