Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului - Mionel, Oana

Editura UNIVERSITARA - colectia STIINTE ECONOMICE

-2.8 Lei
Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului

Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului

Apreciere: 5.0/7 (6 voturi)
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:20,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
17,20 Lei
Diferența: 2.8 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere Specificatii

Descriere - Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului

In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.
Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.
In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comunicatiile. In acest context, in lume exista doua tipuri de afaceri: afaceri desfașurate exclusiv prin Internet și afaceri care nu se pot desfașura 100% prin Internet.
Afaceri desfașurate exclusiv prin Internet sunt acele afaceri care chiar pot fi realizate prin Internet, incepand cu vanzarea de carte, imbracaminte și pana la tranzactiile desfașurate pe platformele online de tranzactionare.
Afaceri care nu se pot desfașura 100% prin Internet sunt acele afaceri care necesita intalnirea fizica a oamenilor. In aceasta categorie putem include tunsul, producerea otelului, serviciile medicale etc. Toate aceste afaceri pot insa folosi Internetul pentru a- și face cunoscute produsele și serviciile pe care le ofera.
Deoarece Internetul devine coloana vertebrala a comertului, educatiei și comunicatiilor globale, calitatea și sfera de aplicare a retelelor in cadrul tarilor vor fi hotaratoare in determinarea fortei lor economice.

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Oana Mionel

Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA