Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Trade Finance. Finantarea comertului - Mihai, Ilie

Editura ECONOMICA

Trade Finance. Finantarea comertului

Trade Finance. Finantarea comertului

Apreciere: 3.0/7 (2 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


28,00 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere Specificatii

Descriere - Trade Finance. Finantarea comertului

Dupa cum se cunoaste, pana in 1989, comertul exterior in Romania a constituit monopol de stat si s-a derulat exclusiv prin Banca Romana de Comert Exterior – ca institutie specializata a statului, care a continuat sa functioneze ca banca comerciala – societate pe actiuni, pana in anul 1999, cand, datorita problemelor grave cu care se confrunta, a fost preluata pe baza de fuziune prin absorbire, conform OUG nr. 39/1999, de Banca Comerciala Romana S.A.

Celelalte societati bancare romanesti care au fost infiintate dupa decembrie 1989 au inceput sa deruleze treptat si operatiuni de finantare a comertului exterior – aceasta gama de afaceri constituind pentru ele o noutate absoluta alaturi de celelalte schimbari impuse de tranzitia de la economia de comanda la cea de piata.

Patrunderea pe piata financiar-bancara romaneasca a marilor banci straine cu experienta indelungata in finantarea comertului exterior in conditiile pietei libere a constituit o amenintare serioasa pentru bancile locale puse in situatia de a concura foarte rapid cu bancile straine intr-un sector de afaceri foarte profitabil, in care ele – bancile straine – aveau un renume, o experienta si un know-how mult mai bune.

Aceasta situatie a facut ca bancile straine sa detina o cota de piata mult mai mare in afacerile de comert exterior comparativ cu cota de piata privind finantarile la intern.

Problemele capata o amploare mai puternica in conditiile accentuarii fenomenului de globalizare, care ofera sanse suplimentare marilor banci si grupuri financiare internationale in raport cu bancile locale.

Din acest punct de vedere, TRADE FINANCE – FINANTAREA COMERTULUI constituie un util sprijin tehnic acordat specialistilor din bancile romanesti in competitia lor cu bancile internationale care opereaza pe aceeasi piata.

"Concurenta tehnocratiei internationale poate fi combatuta eficient numai daca cunoasterii mutilate de care ea se serveste i se opune o cunoastere care sa aiba mai mult respect fata de oameni si realitatile cu care sunt ei confruntati.”

Pentru a nu risca pierderea "competitiei cu bancile straine” in acest domeniu de afaceri deosebit de atractiv si profitabil, autorii au gasit de cuviinta sa stranga la un loc o multitudine de tehnici, proceduri, practici, instrumente utilizate de banci in finantarea comertului, indeosebi a celui exterior.

Tehnicile, procedurile si instrumentele de lucru prezentate in lucrare au fost adaptate la conditiile concrete ale economiei romanesti, care parcurge tranzitia dificila si anevoioasa de la economia de comanda la cea de piata.


ISBN: 973-590-648-1
An aparitie: 2002
Nr. de pagini: 386
Format: 14x20


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura ECONOMICA