Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Transformarile disruptive
-20%
Totul se schimba. Totul se transforma. Noile abordari manageriale si noile tehnologii disruptive vor modifica modul in care functioneaza societatea in general, si business-urile in special, vor schimba modul in care este gandita strategia organizationala, si fac ca modificarile survenite sa devina noul normal in era digitala. Companiile de top de astazi fac din inovatie si din crearea, acumularea si diseminarea de cunostinte o parte fundamentala a strategiei lor. Pe masura ce ritmul schimbarii ...
Televiziune. Marketing. Comunicare
-12%
Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se inscrie intr-un mod aparte in peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din Romania, problematica abordata de autoare fiind in buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii acestui mijloc de informare, care domina inca lumea contemporana.Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise „in direct”..., sunt doar cateva din caracteristicile informatiei ce abunda in aceasta carte, prin care autoarea isi propune ...
Editura 

URANUS

PRP: 22,00 Lei  19,36 LeiAdauga in cos
In Stoc
Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica
-20%
Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majorita...
PRP: 22,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii
-25%
Cum sa vand ceva ce NU SE POATE VINDE? Pur si simplu nu inteleg de ce socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. De ce merg sa cumpar hartie igienica si vanzatorul ala reuseste sa-mi bage pe gat confeti pentru petrecere si manusi de gradinarit? Nici macar nu aveam nevoie de asa ceva si totusi AM CUMPARAT!Oare trebuie neaparat sa ma implic in ultimul hal atunci cand vreau sa vand ceva, cuiva? Nu se poate mai simplu?Ba da, sigur ca se poate mai simplu. Mai simplu, mai putin, mai ieftin,...
PRP: 22,00 Lei  16,50 LeiAdauga in cos
Auditul in marketing - abordari conceptuale si operationale - Editia a II-a revazuta si adaugita
-20%
Fara indoiala, atunci cand cineva foloseste termenul de audit notorietatea spontana face ca asocierea realizata sa ne indrepte catre domeniul financiar-contabil. Putini cunosc faptul ca, inca din anul 1959, exista preocupari serioase pentru analizarea si imbunatatirea performantei activitatii de marketing, asa cum era definit pentru prima data auditul in marketing. Trecerea anilor si dezvoltarea intensiva a auditului de marketing a facut ca, in zilele noastre, sa asociem auditul de marketing cu ...
PRP: 23,00 Lei  18,40 LeiAdauga in cos
Growth Hacker in Marketing
-25%
„In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd„Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri„Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a u...
PRP: 24,00 Lei  18,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT
-12%
Tres bien fonde du point de vue scientifique, le livre : “MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT” est centre sur trios composantes essentielles de la sphere du domaine complexe du marketing relationnel: le passage du marketing traditionnel au marketing relationnel, la connaissance du consommateur et la recherché de marketing. La demarche des auteurs repose sur l’etude des theories actuelles presentees dans des ouvrages importantes de la literature specialisee en mar...
Editura 

URANUS

PRP: 24,00 Lei  21,12 LeiAdauga in cos
In Stoc
Planul eficace de marketing. O metoda verificata pentru companiile de orice marime
-30%
Vreti sa imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un plan eficace de marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelept si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing.Nr. de pagini : 176Anul aparitiei : 2005...
Editura 

ALL

PRP: 24,90 Lei  17,43 LeiAdauga in cos
Marketing, Editia a II-a
-16%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Reusita unei companii de marketing se focalizeaza pe valorificarea la maximum a capacitatilor de informare, de analiza si solutionarea problemelor cu care se confrunta.Luc...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Patrimoniul intreprinderii. Un ghid util in contabilitatea afacerilor
-18%
Recomandat elevilor, studentilor si celor care doresc sa initieze sau sa consolideze o afacere.Cuprins:1. Momente in devenirea contabilitatii- Scurta incursiune in istoria contabilitati2. Cadrul general de reglementare a contabilitatii- Evidenta economica- Organizarea si sfera de actiune a contabilitatii3. Patrimoniu - obiect al contabilitatii- Patrimoniu - obiect al contabilitati- Structuri patrimoniale de activ- Structuri patrimoniale de pasiv- Cheltuieli si venituri- Elemente extrapatrimonial...
Editura 

AKADEMOS ART

PRP: 25,00 Lei  20,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Comert electronic. Suport de curs
-20%
Este foarte dificil in prezent sa ne imaginam felul in care ar putea functiona firmele, indiferent de amploarea activitatilor lor, nu numai fara folosirea tehnologiei informatice, cu beneficiile sale legate de scurtarea timpilor si reducerea costurilor, ci si fara folosirea Internetului si a retelelor de calculatoare, ca veritabile medii de desfasurare a afacerilor. Beneficiile utilizarii computerului in afaceri, a tehnologiei informatiei si a Ineternetului depasesc cu mult orice dezavantaje car...
PRP: 25,00 Lei  20,00 LeiAdauga in cos
Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii
-16%
Managementul relatiilor cu clientii (concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM - Customer Relationship Management) a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru toate companiile. In toate sectoarele de activitate se aloca sume importante pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor.In prezent, se afirma tot mai puternic pozitia conform careia CRM este o strategie de afacer...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,00 LeiAdauga in cos
Maestrii marketingului
-15%
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in afaceri. Lucrarea reprezinta cu mult mai mult decat o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cartii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler si Michael Porter. Acest lucru i-a permis sa sintetizeze, sa ref...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 25,00 Lei  21,25 LeiAdauga in cos
Cyber Consumer Law - Cristina Coteanu
-20%
Whilst consumer protection in the 1960s was fashioned by its external environment, cyber consumer protection, today, is challenged by internal conditions linked to the technological nature of the Internet. Given the current underdeveloped state of technology now available to consumers, it is impossible for them to exercise real control over the technological issues of the electronic marketplace. The peculiarities of the electronic marketplace and their impact on consumer protection require conti...
Editura 

HUMANITAS

PRP: 25,00 Lei  20,00 LeiAdauga in cos
Business Communication and NLP: Successful Drivers in Theory and Practice
-16%
This book facilitates understanding behavioural and organisational change and leadership development. With first-hand experience of getting a PhD in Neuro-Linguistic Programming (NLP) Perspectives on Negotiating and Selling, I can say that this book reflects the practical capacity I have gained by closely working with business leaders and managers in their struggle to bring about fast change for themselves and their organisations. This book extensively uses the concept of NLP to help both busin...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 26,00 Lei  21,84 LeiAdauga in cos
Politici de marketing
-16%
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 27,00 Lei  22,68 LeiAdauga in cos
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap
-15%
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap AUTOR: Dr. Tudor Gheorghe, Drd. Cerceloiu MadalinANUL APARITIEI: 2019ISBN: 978-606-711-978-7NR. PAGINI: 182FORMAT: 14,5x20,5 cm
Editura 

EIKON

PRP: 27,00 Lei  22,95 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Toti marketerii sunt mincinosi - Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica
-35%
Seth Godin este autorul cartilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri si se situeaza constant printre primii 25 cei mai cititi bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator si CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum si un conferentiar deosebit de apreciat. Locuieste in ...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,00 Lei  17,55 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti
-35%
Vrei sa devii un agent de vanzari remarcabil? Atunci e timpul sa afli ce insemna sa vinzi inteligent. Toata lumea are ceva de oferit. Unii vand idei, altii vand servicii, iar altii produse. Indiferent ce‑ai vinde, cartea de fata te va ajuta sa inregistrezi vanzari mai profitabile si sa simti ca esti mai eficient. Cum sa vinzi inteligent intoarce pe dos strategia traditionala din vanzari si iti arata cum ideea de a situa nevoile clientilor pe primul plan se va dovedi cheia succes...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,94 Lei  18,16 LeiAdauga in cos