Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan
-12%
Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pe...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 44,89 Lei  39,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
De la cultura populara la fake news. Demoni si troli in lumea contemporana
-12%
Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru ca si acele surse pot fi, la randul lor, contaminate. Singura varianta care se poate folosi cu succes in lupta impotriva fenomenului „fake news” este o strategie care sa inverseze efectele, deconstruind falsul si reconstruind stirea, prin aceleasi mecanisme pe care le foloseste propaganda in cazul raspandirii de „fake news&rdqu...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 59,90 Lei  52,71 LeiAdauga in cos
Tehnici de promovare in marketingul politic
-12%
Cartea de fata trateaza un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politica. Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizata din perspectiva interdisciplinara, economica, juridica si sociologica, tinand cont de literatura de specialitate la nivel global si national. Tehnicile de promovare utilizate in marketingul politic sunt analizate din doua perspective: aceea a componentelor mixului promotional, cat si aceea a mediilor de promovare. Anul aparitiei: 20...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  35,11 LeiAdauga in cos
Bazele marketingului
-12%
Aceasta carte reprezinta, mai degraba, un ghid de marketing, cu importanta atat teoretica, cat si practica. Ea urmareste toate elementele esentiale pe care un incepator in domeniul studiului marketingului trebuie sa le cunoasca, pentru ca apoi sa le poata aplica foarte usor in domeniul sau de interes. Lucrarea se adreseaza in principal studentilor, dar si oamenilor de afaceri si managerilor - tuturor celor interesati in dezvoltarea unei afaceri de succes, avand la baza un suport stiintific. ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 19,90 Lei  17,51 LeiAdauga in cos
Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
-12%
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cerceta...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 37,90 Lei  33,35 LeiAdauga in cos
Marketingul digital si antreprenorii romani
-12%
In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii. Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 36,90 Lei  32,47 LeiAdauga in cos
Promovarea si brandingul universitatilor
-12%
Despre lucrare Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Ro...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei  26,31 LeiAdauga in cos
Marketing online si social media
-12%
Despre lucrare Marketing online si social media. O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzand in cele sapte capitole subiectele majore regasite in literatura de marketing online. Demonstrand excelenta academica si familiarizarea cu dificultatile practice, autorii ofera informatii valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetatori, cartea reprezinta un portal pentru demararea unei cercetari a...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 89,90 Lei  79,11 LeiAdauga in cos