Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Marketing turistic. Note de curs
-14%
TEMA 1 MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/9 1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9 1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9 1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10 1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10 1.5 Functiile marketingului turistic/ 10 TEMA 2 PIATA TURISTICA/ 12 2.1 Factorii pietei turistice / 12 2.2 Oferta turistica / 13...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 10,00 Lei  8,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tranzactii pe internet
ISBN: 973-709-068-3An aparitie: 2004Nr. de pagini: 160Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

10,00 LeiAdauga in cos
ABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschen
-20%
LucrareaABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschenreprezinta un instrument cu caracter operational, pus la dispozitia studentilor ce se pregatesc pentru domeniul afacerilor, precum si pentru practicieni sau publicul larg care folosesc corespondenta comerciala in limba germana. "ABC der Geschäftskorrespondenz im Deutschen, Modellbriefe für Anfänger" se adreseaza in special publicului cu cunostinte la nivel incepator sau mediu de limba germana, permitand si la acest nivel o comunic...
PRP: 12,00 Lei  9,60 LeiAdauga in cos
Protectionismul netarifar
ISBN: 973-590-033-5An aparitie: 1998Nr. de pagini: 584Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

13,00 LeiAdauga in cos
Telephoning in english
-20%
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care o invatati la scoala.Cu ajutorul acestei carti puteti sa va pregatiti pentru anumite situatii conversationale si puteti sa dobanditi rapid, prin intermediul exemplelor si al exercitiilor, mai multa siguranta in cazul unei convorbiri telefonice cu un partener...
Editura 

ALL

PRP: 14,90 Lei  11,92 LeiAdauga in cos
Marketingul micilor afaceri
-30%
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:- Marketing intern in curs de desfasurare;- Marketing direct pe termen scurt;- Mass-Media pe termen lung.De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;- In productie;- In domeniul standardizar...
PRP: 15,00 Lei  10,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Multimedia in activitatea didactica
-20%
Daca este sa analizam din punct de vedere etimologic, educatia vine din latinescul educo-educare, care inseamna a alimenta, a creste - plante sau animale. Avand intelesuri asemanatoare intalnim la francezi, in secolul al XVI-lea, termenul education, din care va deriva si cel romanesc, educatie. Acesta mai poate sa fie dedus si din termenul latinesc educo - educare care inseamna: a duce, a conduce, a scoate. Se considera ca ambele traiecte etimologice sunt corecte. A educa inseamna a cultiva cur...
PRP: 15,00 Lei  12,00 LeiAdauga in cos
Preturi, echilibru concurential si bunastare sociala
ISBN: 973-590-370-9An aparitie: 2001Nr. de pagini: 336Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

15,00 LeiAdauga in cos
Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 LeiAdauga in cos
Manipularea in vanzari
-30%
Cine nu vinde nu castiga! Nu exista marfa nevandabila, e plin de vanzatori prosti! Orice poate fi vandut, orice poate fi cumparat; insa numai cel care stie cum sa-si vanda marfa va avea cumparatori. Cine e nebun sa dea banii pe prostii? Orice om care a vorbit cinci secunde cu un vanzator bun! Invata sa manipulezi dorintele cele mai ascunse,sa scoti la iveala pofta si lacomia din om!...
Editura 

ANTET (PROMO)

PRP: 18,00 Lei  12,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cybermarketing
-12%
Cybermarketing - Autori Gheorghe Orzan, Mihai Orzan Anul publicării: 2008 Format: 17x 24
Editura 

URANUS

PRP: 18,55 Lei  16,32 LeiAdauga in cos
In Stoc
Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-25%
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatilor mileniului al treilea. Lucrarea este oportuna si importanta, mai ales prin implicatiile sale asupra posibilitatilor de ameliorare a angajamentului firmelor, si in general a organizatiilor romanesti, pe calea dezvoltarii de produse mai prietenoase cu mediul, ecologice chiar.Mixul de m...
Editura 

ROVIMED

PRP: 19,62 Lei  14,72 LeiAdauga in cos
Tactici si metode pentru... Succes in tranzactii - Pascal Py
-5%
"Publicul trebuie tratat ca o femeie. Nu trebuie sa i se spuna nimic din ceea ce nu ar dori sa auda." Goethe Arta finalizarii vanzarii sau a closingului este un moment delicat si dificil, unde teama de NU se lupta cu speranta unui DA ferm, obtinut in mod eficient, drept garantie a trecerii de varianta intermediara, care ne tine cu sufletul la gura, care se poate transforma in povara atunci cand beneficiaza de un tratatament necorespunzator. Finalizarea este ca un rezultat la un ...
PRP: 19,62 Lei  18,64 LeiAdauga in cos
Bazele marketingului
-12%
Aceasta carte reprezinta, mai degraba, un ghid de marketing, cu importanta atat teoretica, cat si practica. Ea urmareste toate elementele esentiale pe care un incepator in domeniul studiului marketingului trebuie sa le cunoasca, pentru ca apoi sa le poata aplica foarte usor in domeniul sau de interes. Lucrarea se adreseaza in principal studentilor, dar si oamenilor de afaceri si managerilor - tuturor celor interesati in dezvoltarea unei afaceri de succes, avand la baza un suport stiintific. ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 19,90 Lei  17,51 LeiAdauga in cos
First Steps into Marketing
-12%
Contents:Unit 1: Socialising in Business (p7)Unit 2: Education (p19)Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31)Unit 4: Marketing Yourself (p44)Unit 5: Managing Your Personal Finance (p62)Unit 6: Marketing 1 (p74)Unit 7: Marketing 2 (p86)Unit 8: Adertising and Branding (p97)Unit 9: Management (p113)Unit 10: The European Union (p124)Key (p132)Bibliography (p143)To the students, This textbook is addressed to the students who would like...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnici promotionale
-12%
Cuprins:1) Publicitatea2) Promovarea vanzarilor3) Forta de vanzare4) Relatiile publice5) Reglementari in domeniul publicitar in spatiul european "Tehnici promotionale" reprezinta o lucrare autorizata asupra ultimelor informatii teoretice si practice ce au revolutionat comunicarea promotionala.Destinata sa devina o lucrare clasica in domeniul marketingului acesta carte ofera studentilor, masteranzilor, precum si tuturor celor interesati de acestdomeniu, informatia de care ei au nevoie pentru a co...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Fundamente teoretice ale comertului international
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului
-14%
In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comun...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  17,20 LeiAdauga in cos
Principiul ravasului norocos
In ultimii ani, principiile si tacticile de marketing s-au schimbat in mod fundamental, iar perspectiva asupra afacerilor s-a redimensionat, cucerind ireversibil teritoriul lumii digitale. In periplul sau imprevizibil, procesul de construire a unui brand se aseamana tot mai mult cu o calatorie – o experienta unica pentru cei ce reusesc sa imprime sens si valoare in produsele, serviciile si actiunile intreprinse, pornind de la o naratiune inspirata. Principiul ravasului norocos este o impre...
Editura 

SPANDUGINO

20,00 LeiAdauga in cos