Selectie carti Valentines Day

Strategii de marketing in comertul cu amanuntul - Stefan Catana

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 11.02 - Miercuri, 12.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 12.02 - Joi, 13.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 12.02 - Joi, 13.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 12.02 - Joi, 13.02
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Descriere - Strategii de marketing in comertul cu amanuntul

In actualul context economico-financiar, comertul cu amanuntul este un domeniu complex, vital si provocator, dezvoltat in special in cadrul tarilor care au o economie emergenta. Este de mentionat inca de la inceput, faptul ca, acest sector este un sector foarte dinamic, ce presupune schimbari rapide intr-o perioada scurta de timp. Tendintele cheie si evolutiile sale, precum schimbarea nevoilor consumatorilor si interesul acestora pentru experienta de cumparare mai mult decat pentru produsul in sine, consolidarea pozitiei marilor firme de comert cu amanuntul, aparitia strategiilor de comert cu amanuntul de tip multi canal, schimbarea naturii competitiei in interiorul si intre diferitele forme de comert cu amanuntul, precum si descoperirea noilor tehnologii, au un impact dramatic asupra modului in care firmele cu importante retele de comert cu amanuntul se dezvolta in perioada urmatoare. Acestea sunt principalele argumente care au stat la baza intentiei de cercetare a acestui domeniu, cu accent pe identificarea strategiilor de marketing utilizate. 

Avand in vedere aceste considerente, in cadrul acestui demers stiintific s-a pornit de la intentia de a sistematiza intr-o lucrare concepte si instrumente strategice de marketing utilizate in comertul cu amanuntul din Romania.  

Un prim pas a fost reprezentat de studierea literaturii de specialitate relevante in domeniu. Astfel, o abordare stiintifica asupra instrumentelor, tehnicilor, metodelor si strategiilor de marketing in comertul cu amanuntul este de sustinut, insa, in acelasi timp, este de mentionat faptul ca, pana in prezent, in acest domeniu, creativitatea si flerul specialistilor au avut un rol esential, aceste doua lucruri fiind, poate, mai importante in luarea deciziilor manageriale si de marketing decat fundamentele teoretice. Un exemplu in acest sens, este reprezentat de opinia lui Rusetski (2014) in articolul „Pricing by intuition: Managerial choices with limited information”, lucrare in care autorul mentioneaza lipsa cadrului teoretic pe care sa isi poata baza deciziile manageriale cei care trebuie sa ia unele decizii in companiile de comert.

Plecand de la aceste idei, pentru o mai buna cunoastere a domeniului studiat, este avuta in vedere analiza datelor secundare relevante prin realizarea unor cercetari preliminare, prin care s-a urmarit reflectarea strategiilor de marketing extern in suporturile promotionale si observarea stiintifica a modului de organizare a suprafetelor comerciale. Rolul acestora este, pe de o parte, de a identifica anumite alternative strategice utilizate de catre firmele de comert cu amanuntul din Romania si, pe de alta parte, de a fundamenta scopul si obiectivele cercetarilor concluzive utilizate pentru identificarea strategiilor de marketing extern firmei, interactiv si intern firmei.

Ca un corolar al rezultatelor obtinute in urma cercetarilor efectuate a fost realizat un model de planificare strategica de marketing structurat pe nivele decizionale corespunzatoare comertului cu amanuntul. De asemenea, au fost prezentate conditiile de adoptare a alternativelor strategice pe care o firma de comert cu amanuntul le poate avea in vedere.

Lucrarea de fata are la baza teza de doctorat a autorului si trebuie privita ca un demers academic ce si-a propus sa evidentieze strategiile de marketing si tendintele specifice in comertul cu amanuntul, iar informatiile prezentate pot fi completate, extinse si diversificate in cadrul unor cercetari ulterioare si, mai ales, concretizate in cadrul unor actiuni sau campanii specifice. 

Prezenta lucrare poate fi relevanta pentru specialisti, cadre didactice si studenti interesati de domeniul comertului cu amanuntul. 

Nr pagini: 176

An aparitie: 2021

Autor: Catana, Stefan

Editura: Universitara

ISBN: 9786062812713

Răsfoiește cartea - Strategii de marketing in comertul cu amanuntul

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 6 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.