Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita) - Balaban, Delia Cristina

Editura POLIROM - colectia COLLEGIUM

-4.79 Lei
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: POLIROM
Colectia: COLLEGIUM
Status: Epuizat

 

Descriere Specificatii

Descriere - Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)

"Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de eficienta nemaiintilnit pina in prezent. Cu ajutorul tehnologiei, targetarea publicului-tinta se realizeaza cu precizie in comunicarea online si in plus datele privind audienta sint obtinute in timp real. Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de diversificare, iar mesajele sint personalizate. Se vorbeste din ce in ce mai des despre tailored ads si microtargeting. Publicitatea traditionala ramine inca relevanta pentru anumite tipuri de produse si servicii promovate si pentru anumite segmente de public-tinta, dovada fiind preturile in crestere pentru difuzarea clipurilor publicitare in cadrul unor evenimente precum celebrul Super Bowl. In acest context, o a treia editie a prezentului volum este mai mult decit necesara. Principiile de baza ramin aceleasi; este important sa vorbim despre mixul de marketing pentru a intelege de unde porneste demersul publicitar; notiunile de imagine, de pozitionare si de strategie publicitara au ramas la fel de relevante. Instrumentele BTL clasice, precum sponsorizarea, promovarea vinzarilor, plasarea de produs si marketingul direct, sint in continuare utilizate cu succes, cu atit mai mult cu cit tehnologia permite o alta calitate a implementarii ideilor creative. Publicitatea digitala si influencer marketingul au un loc aparte in acest volum. Capitolul despre efectele publicitatii a fost completat, facind trimitere la studii care testeaza efectele formelor de publicitate mentionate mai sus. Volumul se adreseaza tuturor celor interesati de publicitate din punct de vedere profesional si nu numai. Studentii, cadrele didactice universitare care predau cursuri de comunicare publicitara, profesionistii din industrie sint principalii adresanti ai cartii.” (Delia Cristina Balaban)

Produsul face parte din colectia COLLEGIUM

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia COLLEGIUM

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura POLIROM

EDITURA POLIROM S.A. Editura Polirom este o societate pe actiuni cu capital privat, infiintata in februarie 1995 la Iasi; Prima carte editata: Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale; Peste 5500 titluri publicate pina in prezent, dintre care: 2000 - 256 titluri publicate 2001 - 280 titluri publicate 2002 - 400 titluri publicate 2003 - 430 titluri publicate 2004 - 449 titluri publicate 2005 - 474 titluri publicate 2006 - 559 titluri publicate 2007 - 580 titluri publicate 2008 - 620 titluri publicate 2009 - 475 titluri publicate 2010 - 450 titluri publicate 2011 - 457 titluri publicate 2012 - 464 titluri publicate 39 de domenii editoriale: literatura, eseu, jurnale, litere, filosofie, istorie, religie, psihologie, sociologie, politologie, pedagogie, asistenta sociala, studii de gen, media, relatii publice, drept, limbi straine, informatica si calculatoare, educational, economie si afaceri, medicina, sanatate, practic etc.; Peste 60 de serii si colectii, dintre care: Plural, Plural M, Plural Religie, Plural Clasic Ego, Egografii, Fiction Ltd Cariera. Succes. Performante (coordonator Ion-Ovidiu Panisoara) Duplex Chic (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Biblioteca Ioan Petru Culianu (coordonatoare Tereza Petrescu Culianu) Biblioteca Polirom (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Historia (coordonator Mihai Razvan Ungureanu) Document. Istorie recenta (colectie initiata de Andrei Pippidi) Biblioteca medievala (coordonator Alexander Baumgarten) Collegium. Relatii internationale (coordonatori Lucian-Dumitru Dirdala, Andrei Miroiu) Collegium. Litere Collegium. Politici publice si integrare europeana (coordonatori Adrian Miroiu si Iordan Gheorghe Barbulescu) Collegium. Psihologie, Psihologie aplicata (coordonator Adrian Neculau) Collegium. Stiintele educatiei (coordonator Constantin Cucos), Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici (coordonatori Constantin Cucos, Cezar Birzea) Collegium. Stiinte politice, Opus Collegium. Media, Media. Studii si eseuri (coordonator Mihai Coman) Collegium. Relatii publice, publicitate (coordonatoare Cristina Coman) Collegium. Afaceri (coordonator Stefan Prutianu), Economie si societate Collegium. Sociologie. Antropologie (serie initiata de Elisabeta Stanciulescu si coordonata de Lazar Vlasceanu si Liviu Chelcea) Collegium. Psihologie clinica si psihoterapie (coordonator Ion Dafinoiu) Ego. Proza (coordonator Lucian Dan Teodorovici) Ego. Publicistica (coordonator George Onofrei) Informatica si calculatoare, Linux (coordonator Gabriel Ciobanu), Tehnologii Web (coordonator Sabin Buraga) Practic. Cheia succesului, Sanatate, dietetica Studii de gen (coordonatoare Mihaela Miroiu), Bios Traditia crestina (coordonator Adrian Muraru) Psihologia copilului & Parenting (coordonator Georgeta Panisoara) Publicatii proprii: Revista de psihologia sociala - Buletinul Laboratorului "Psihologia Cimpului Social", Universitatea "Al.I. Cuza" Iasi (redactor-sef: Adrian Neculau); Revista de psihologie organizationala in colaborare cu Centrul de Psihologie Aplicata, Universitatea Bucuresti; Revista de Asistenta Sociala (redactor-sef: Doru Buzducea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; International Review of Social Research (redactor-sef: Liviu Chelcea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; Revista de Istorie Sociala (director: Mihai-Razvan Ungureanu) in colaborare cu Institutul Roman de Studii Strategice; Chora. Revista de studii antice si medievale: filosofie, teologie, stiinte; in colaborare cu Groupe de Recherches Medievales al Centre National de la Recherche Scientifique (Paris), Centrul de Studii Antice si Medievale al Universitatii din Cluj-Napoca. Peste 13.000.000 de volume tiparite; Numeroase premii atribuite de Asociatia Editorilor din Romania, Uniunea Scriitorilor, ASPRO, Academia Romana, revistele Sfera politicii, Cuvantul, Capital, CEDU 2000+ s.a.