Descriere - Principiile marketingului ed a III-a
Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual introductiv de marketing. Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile de frunte ale lumii în materie de marketing. Domnul profesor Armstrong este un cadru universitar distins cu multe premii, care preda în fata studentilor la facultati de economie a afacerilor. Împreuna, cei doi reusesc sa faca din universul complex al marketingului o experienta practica, accesibila si extrem de interesanta.
Un mesaj din partea autorilor cartii
Iata o noua editie a Principiilor marketingului! Noi, autorii, ne straduim sa va aducem cu fiecare noua editie a cartii cele mai recente si mai prestigioase perspective ideatice asupra fascinantului univers al marketingului. În debutul editiei de fata, am vrea sa zabovim o clipa pentru a va multumi, dumneavoastra si celorlalte milioane de studenti si profesori care au folosit acest manual de-a lungul anilor. Fara dumneavoastra, n-ar fi putut deveni niciodata best-seller-ul cu care ne putem mândri astazi! Va multumim!
Scopul pe care l-am urmarit cu aceasta noua editie a fost acela de a va oferi mai multa putere elocventa. Înainte de a porni "la drum", am vrea sa va explicam pe scurt ce întelegem prin notiunea de "editie mai elocventa". În primul rând, aceasta noua editie porneste de la o tema elocventa: marketingul este stiinta si arta de a crea si gestiona relatii profitabile cu clientii. Marketerii însa nu pot face acest lucru singuri, ci trebuie sa stie si cum sa întretina relatii bune cu partenerii din interiorul si exteriorul firmei, lucrând împreuna pentru a intra în conexiune cu clientii. În aceasta noua editie vom defini mai întâi cadrul conceptual al crearii relatiilor cu clientii si partenerii, în materia primelor doua capitole, dezvoltând apoi diversele aspecte ale acestei tematici în toate celelalte capitole ale cartii.
Pe lânga cadrul conceptual consolidat al relatiilor cu clientii, am pus accent si pe alte trei tematici elocvente. În primul rând, vom trata mai pe larg tema crearii unor marci puternice si a unui capital de piata al marcii. La urma urmei, relatiile profitabile cu clientii se cladesc pe existenta unor marci puternice. Mai departe, subliniem importanta desfasurarii unui marketing responsabil social peste tot în lume. Pe masura ce distantele devin tot mai mici între oameni si locuri, marketerii trebuie sa se arate tot mai buni în a-si promova marcile la nivel global si în moduri care sa fie responsabile social peste tot în lume. În fine, ne-am îngrijit sa va oferim ultimele noutati în materie de valorificare a tehnologiei de marketing în noua era digitala. Am adaugat un capitol nou, "Marketingul în era digitala", precum si un volum considerabil de informatii noi despre inovatii digitale în toate capitolele cartii.
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.