Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Principiile marketingului, ed. 4 - Kotler, Philip

Editura TEORA

Principiile marketingului, ed. 4

Principiile marketingului, ed. 4

Apreciere: 4.7/7 (17 voturi)
Editura: TEORA
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Principiile marketingului, ed. 4

Prezentare: Aceasta noua editie a manualului Principiile marketingului pastreaza toate elementele care l-au facut sa ocupe un loc de frunte la nivel mondial pentru aproape doua decenii, dar a fost meticulos revizuit in ideea celei mai importante teme de marketing a acestui mileniu: conectarea.
Cartea vine cu importante notiuni teoretice noi si o analiza mai extinsa pe urmatoarele teme:
Conectare cu clientii: conectare mai selectiva, mai directa si pentru toata viata.
Marketing relational - gasirea, pastrarea si cultivarea unor clienti profitabili si adjudecarea valorii pe durata de viata a clientului, prin construirea unor relatii intensiv valorice cu clientii.
Furnizarea la un nivel superior a valorii, satisfactiei si calitatii pentru client � atragerea, pastrarea si cultivarea clientilor prin elaborarea unor strategii axate pe piata si "avand grija de client". Fiecare capitol trateaza integrat aceasta tema, pe langa cel dedicat in intregime valorii pentru client, satisfacerii clientului si dezvoltarii relatiilor cu clientii.
Tehnologii de conectare � utilizarea Internetului si a altor tehnologii informationale, computerizate, de comunicatii si transport, pentru conectare directa cu clientii si pentru modelarea unor oferte de marketing adaptate la nevoile lor. Aceasta editie ofera o analiza integrata in fiecare capitol, plus un capitol dedicat in intregime marketingului direct si online.
Conectare cu partenerii de marketing: conectare in interorul si in exteriorul companiei, pentru a oferi impreuna cu partenerii mai multa valoare clientilor.
Lantul valoric al companiei � conectare in interiorul companiei, pentru ca activitatea acesteia sa se bazeze pe munca in echipa si actiune integrata, caracterizate prin colaborare inter-functionala si concentrare pe client.
Retele de furnizare a valorii � conectare cu parteneri din exteriorul companiei, pentru crearea unor lanturi ale ofertei eficace.
Conectare cu lumea din jurul nostru: Marketing global � conectare in plan global cu clientii si partenerii de marketing. A noua editie ofera o analiza integrata in fiecare capitol, plus un capitol dedicat in intregime consideratiilor de marketing global. Etica de marketing, ecologismul si responsabilitatea sociala � reexaminarea conexiunilor cu valorile si responsabilitatile sociale. Aceasta editie ofera o analiza integrata in fiecare capitol si un capitol dedicat in intregime responsabilitatii sociale si eticii de marketing. Conexiuni extinse � gradul din ce in ce mai mare de adoptare a marketingului de catre organizatiile non-profit si guvernamentale.
ELEMENTE-CHEIE: Phil si Gary ii indruma pe studenti prin aceasta Lume Noua a marketingului.
EXEMPLE LA INCEPUT DE CAPITOL: Fiecare capitol incepe cu o poveste de marketing in cheie spectaculara, care face introducerea temelor principale ale capitolului si starneste interesul studentilor.
OBIECTIVE LA INCEPUT DE CAPITOL: Fiecare capitol incepe cu obiective de studiu, care sintetizeaza preliminar expunerea notiunilor teoretice din cuprinsul capitolului.
CASETE �MARKETINGUL IN ACTIUNE�: Pe tot parcursul cartii sunt incluse casete-text intitulate �Marketingul in actiune�, care prezinta exemple suplimentare si informatii importante.
TERMENI DE RETINUT: Termenii de retinut sunt evidentiati in interiorul textului, clar definiti pe paginile unde apar prima oara si inclusi intr-o lista la sfarsitul fiecarui capitol.
EXERCITII TIP �CONEXIUNI INTERNET�: Fiecare capitol se incheie cu un exercitiu Internet foarte atent conceput, care demonstreaza practic forta Webului ca instrument de marketing.
REZUMATE LA SFARSIT DE CAPITOL: La sfarsit de capitol sunt incluse rezumate pentru fiecare obiectiv al capitolului, menite sa intareasca asimilarea ideilor si conceptelor principale.
CONECTARE CU CONCEPTELE � INTREBARI SPRE DEZBATERE SI APLICATII PRACTICE: Fiecare capitol contine un set de intrebari spre dezbatere si exercitii aplicative, care acopera cele mai importante concepte ale capitolului.
STUDII DE CAZ PE COMPANIE: La sfarsitul fiecarui capitol se ofera un studiu de caz pe companie, spre dezbatere la clasa sau in cadrul unor lucrari scrise; fiecare parte importanta a manualului se incheie cu un studiu de caz general. Aceste studii de caz ii determina pe studenti sa aplice principiile de marketing in situatii reale cu care se confrunta companiile.
ANEXE: Cele trei anexe la textul principal al cartii � �Masurarea si previzionarea cererii�, �Aritmetica de marketing� si �Cariere in marketing� � le ofera studentilor informatii practice suplimentare.
GLOSAR: La sfarsitul cartii exista un glosar tematic cuprinzator, care ofera definitii sintetice ale termenilor-cheie din textul manualului.
INDEX: Cele trei indexuri � tematic, al autorilor si al organizatiilor/marcilor/companiilor � prezinta liste alfabetice de referinta pentru informatiile si exemplele din textul cartii.
DESPRE AUTORI: PHILIP KOTLER este profesor emerit de marketing international, titularul catedrei S.C. Johnson & Son din cadrul Sectiei Postuniversitare de Management Kellogg, Universitatea Northwestern.Dr.Kotler este autorul cartii Managementul marketingului � analiza, planificare, implementare si control (Prentice Hall)- carte tradusa si la Editura Teora si considerata manualul de marketing cel mai larg utilizat in facultatile de economia afacerilor.
Este autorul mai multor carti de succes si a scris peste 100 de articole pentru diverse periodice economice renumite. In plus, este singurul care a reusit sa cucereasca de trei ori mult ravnitul premiu Alpha Kappa Psi, acordat pentru cel mai bun articol al anului din revista Journal of Marketing. Printre multele distinctii primite de dr. Kotler se numara Premiul Paul D. Converse, acordat de Asociatia Americana de Marketing pentru �contributii remarcabile aduse stiintei marketingului�, si Premiul Stuart Henderson Britt pentru �Marketerul anului�. A fost primul castigator desemnat pentru doua premii importante: titlul de �Profesor de marketing emerit al anului�, acordat de Asociatia Americana de Marketing, si Premiul Philip Kotler pentru excelenta in marketingul serviciilor de sanatate, inmanat de Academia pentru Marketingul Serviciilor de Sanatate. De asemenea, a primit si Premiul Charles Coolidge Parlin, care onoreaza in fiecare an o personalitate de frunte din domeniul marketingului. In 1995 a primit Premiul �Profesor de marketing emerit al anului�, din partea Asociatiei Internationale a Directorilor de Vanzare si Marketing. Dr. Kotler a ocupat fotoliul de presedinte al Colegiului de Marketing din cadrul Institutului de Stiinte ale Managementului (TIMS), si cel de director al Asociatiei Americane de Marketing.
A primit titlul de doctor honoris causa din partea Universitatii DePaul, a Universitatii Zurich si a Universitatii de Economie si Stiinte ale Afacerilor din Atena. Numeroase companii mari, atat americane, cat si straine, au apelat la serviciile sale de consultanta pentru strategii de marketing.
GARY ARMSTRONG este profesor universitar eminent, titular al catedrei Crist W. Blackwell din cadrul Facultatii de Economia Afacerilor Kenan-Flagler, Universitatea North Carolina, Chapel Hill. Diploma de masterat in economia afacerilor si-a obtinut-o la Universitatea de Stat Wayne din Detroit, iar doctoratul in marketing la Universitatea Northwestern. Dr. Armstrong a scris numeroase articole pentru reviste economice renumite. In calitate de consultant si cercetator, a colaborat cu multe companii in domeniul cercetarii de marketing, al managementului vanzarilor si al strategiei de marketing, dar prima sa dragoste ramane predarea la clasa. Titularizarea sa ca profesor universitar eminent pe catedra Blackwell este singura titularizare permanenta de acest fel din cadrul Universitatii North Carolina, Chapel Hill.
Dr. Armstrong a fost extrem de activ in predarea si administrarea programului de studii pre-masterat din cadrul facultatii Kenan-Flagler. Printre functiile sale administrative recente se numara cea de presedinte al corpului profesoral de marketing, cea de director-asociat al programului de studii pre-masterat in economia afacerilor, cea de director al programului magna cum laudae in economia afacerilor si altele. Dr. Armstrong este foarte apropiat de studentii sai: numeroase asociatii studentesti, atat din facultatea de stiinte economice, cat si din alte facultati, i-au acordat mai multe premii pentru recunoasterea meritelor sale didactice. Este singurul profesor care a primit de mai multe ori foarte respectatul Premiu pentru excelenta in predare, acordat de Facultatea Kenan-Flagler, si pe care l-a castigat in 1993 pentru a treia oara.
CUPRINSUL PE SCURT: I. PRIMELE NOTIUNI DESPRE MARKETING SI PROCESUL DE MARKETING 1. Marketingul intr-o lume in schimbare � crearea valorii si satisfactiei pentru client 2. Planificarea strategica si procesul de marketing 3. Mediul de marketing II. OCAZII FAVORABILE SI STRATEGII DE MARKETING 4. Cercetarea de marketing si sistemele de informatii 5. Pietele de consum si comportamentul de cumparare al consumatorului 6. Pietele de afaceri si comportamentul de cumparare organizational 7. Segmentarea pietei, vizarea pietei si pozitionarea pentru avantaj concurential III. MIXUL DE MARKETING 8. Strategii pentru produse si servicii 9. Realizarea produsului nou si strategiile corespunzatoare ciclului de viata al produsului 10. Stabilirea pretului produsului � consideratii si abordari 11. Stabilirea pretului produsului � strategii de stabilire a pretului 12. Canalele de distributie si managementul logisticii 13. Comertul cu amanuntul si comertul cu ridicata 14. Strategia comunicatiilor de marketing integrate 15. Publicitatea, promovarea vanzarilor si relatiile publice 16. Vanzarea personala si managementul vanzarilor 17. Marketingul direct si online � noul model de marketing IV. MANAGEMENTUL MARKETINGULUI 18. Strategii concurentiale: atragerea, pastrarea si cresterea clientilor 19. Spatiul de piata global 20. Marketingul si societatea: responsabilitatea sociala si etica de marketing Anexa 1 � Masurarea si previzionarea cererii A-1 Anexa 2 � Aritmetica de marketing A-9 Anexa 3 � Cariere in marketing A-16
Autor: Kotler & Armstrong
Nr. pag:1112
Cod 0313

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Philip Kotler

Alte carti de la editura TEORA

Editura TEORA. Carti de la editura TEORA