Primul an de marketing - Petre Barbu

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Apreciere: 3.6/7 (5 voturi)
Editura: INTEGRAL
Status: Indisponibil

Timp confirmare stoc: 3 - 6 zile lucratoare

Comenzile inregistrate in intervalul 23.12.2024, ora 14:00, si 07.01.2025, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Craciunului si a Anului Nou, vor fi procesate incepand cu data de 08.01.2025.

Departamentul Relatii Clienti va fi inchis in intervalul 25.12.2024 - 07.01.2025.

PRP:40,00 Lei
34,00 Lei
Diferența: 6 Lei ( -15% )

Descriere - Primul an de marketing

In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltarii societatii, in ansamblu. De aici rezulta importanta acestei discipline.

 

14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea acestora au fost angajati de primele multinationale care au venit in Romania.

 

Prin aceste interviuri, carte isi propune:

 

-        prezentarea celor mai experimentati romani din acest domeniu.

 

-        recuperarea istoriei recente a Romaniei, privita din perpectiva economica si de business. Anii ’90 sunt cei mai tulburatori si fascinanti de dupa Revolutie, cand toate lumea romaneasca se schimba cu o mare viteza, cautandu-si drumul spre capitalism.

 

De ce aceasta carte? O marturie originala despre un domeniu foarte la moda in prezent, dar aproape necunoscut la inceputul anilor ’90.

 

Teme de discutie:

 

-        Cum ati ajuns sa lucrati in marketing?

 

-        Cum si unde ati invatat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te manca in anii '90?

 

-        Lucrul cu echipele de atunci.

 

-        Mentorii si oamenii care v-au marcat in acei ani.

 

-        Campanii realizate in acei ani.

 

-        In ce consta, in fapt, munca dvs in marketingul acelor ani?

 

-        Cum era piata romaneasca?

 

-        Cum erau consumatorii?

 

-        Relatiile cu agentiile de publicitate si cu media existente in acei ani.

 

-        Cum erau retelele de distributie?

 

-        Dar bugetele de marketing?

 

-        Ce obiective profesionale aveati atunci?

 

-        Succese si insuccese.

 

Publicul tinta al cartii:

 

-        Industria de marketing, publicitate si comunicare din Romania.

 

-        Studentii si cadrele universitare din facultatile economice si de profil.

Nr. pagini: 336

Format: 13x20

Anul aparitiei: 2019

Autor: Barbu, Petre

Editura: Integral

ISBN: 9786069922927

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.