Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

The Luxury Book. Cum se construieste un brand de lux
-13%
In ultimii 20 de ani, au fost publicate numeroase carti despre domeniul luxului, intr-o varietate de limbi, iar motivul este evident: industria luxului se extinde rapid, atat in randul noilor clienti de pe pietele bine stabilite, cat si in acele tari in care, pana de curand, piata de lux a fost slab dezvoltata sau chiar inexistenta. Cererea – in crestere – pentru produse si servicii de lux se resimte deosebit de puternic in moda, cosmetice si parfumuri, bijuterii si ceasuri, bautu...
Editura 

ASTRO

PRP: 230,00 Lei  200,10 LeiAdauga in cos
In Stoc
Ghid GDPR pentru activitatile de marketing
-5%
Daca afacerea ta se bazeza pe campanii de marketing s-ar putea ca Directivele Europene privind Protectia datelor cu caracter personal sa-ti creeze probleme grave! De ce?In primul rand, pentru ca folosirea unor strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor - e-mailing, sms-uri - necesita NEAPARAT consimtamantul clientului privind prelucrarea datelor personale. Si nu oricum! Dat de buna voie, cu dovezi! Pentru ca asa impune Regulamentul European privind protectia datelor cu caracter personal!...
PRP: 13650,00 Lei  12967,50 LeiAdauga in cos
Consilier - Managementul Deseurilor
-10%
Legea nr. 211/2011 instituie amenzi intre 15.000 si 40.000 de lei pentru abateri legate de gestionarea deseurilor. Sunt amenzi care va privesc in mod direct, indiferent ca sunteti companie privata, ONG sau institutie publica, si asta deoarece, conform definitiilor din Anexa 1 a acestei legi, produceti deseuri sau va incadrati vrand-nevrand la categoria de detinator de deseuri: DESEU - orice substanta sau obiect pe care detinatorul il arunca ori are intentia sau obligatia sa il arunce; DETINATOR ...
Managementul marketingului - ed. V-a (cartonata)
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc. Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme: - Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale - Lantul cererii si managementul lantului aprovizi...
Editura 

TEORA

Principiile marketingului, ed. 4
Prezentare: Aceasta noua editie a manualului Principiile marketingului pastreaza toate elementele care l-au facut sa ocupe un loc de frunte la nivel mondial pentru aproape doua decenii, dar a fost meticulos revizuit in ideea celei mai importante teme de marketing a acestui mileniu: conectarea. Cartea vine cu importante notiuni teoretice noi si o analiza mai extinsa pe urmatoarele teme: Conectare cu clientii: conectare mai selectiva, mai directa si pentru toata viata. Marketing relational - ga...
Editura 

TEORA