Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Limbajul vanzarilor
-20%
„Nu te lasa pacalit de titlu – Limbajul vanzarilor depaseste cu mult simplul proces de vanzare. Recomand aceasta carte oricui este interesat sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare indiferent de motiv.”– Tom Ziglar, autorul cartii Choose to Win si fiul mandru al lui Zig Ziglar Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau a...
Editura 

PRESTIGE

PRP: 60,00 Lei  48,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Revolutia Marketingului contextual
-20%
„O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent.” — SETH GODIN, autor, This is Marketing „Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati. Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce con...
Editura 

PRESTIGE

PRP: 70,00 Lei  56,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Analiza de intelligence in social media
-35%
Emil Girdan este ofiter de politie in activitate de 15 ani in cactrut Ministerului Afaceritor intern e. ultimii 13 ani si-a desfisurat activitatea ca speciatist in structuri de anatiza de intelttgence de nivet tactic, operationat si strategic. Pasiunea pentru intelligence si dorinta de i'mpartasire a cunostintelor acumulate in domeniu, au determinat implicarea acestuia dincolo de zona operativa, in activitati deformare, in mai multe institutii din Ministerul Afacerilor interne.Contextul actual d...
PRP: 84,00 Lei  54,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Digitale pe Legale
-35%
Pentru ca mediul digital se schimba radical de la o zi la alta, determinand inevitabil modificari ale cadrului legal, Digitale pe Legale iti ofera o privire de ansamblu asupra unor studii de caz reper. In acelasi timp, semnaleaza cateva aspecte pe care este bine sa le retii atunci cand contractezi sau faci productie de continut multimedia, cand construiesti o strategie de marketing si comunicare sau distributie pe social media outlets. In egala masura, sunt vizate campaniile de influencer market...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 75,00 Lei  48,75 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cum sa construiesti un departament de vanzari
-50%
Cum construim departamentul de vanzari? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste intrebari vrea sa raspunda cartea noastra. Ea te va ajuta sa deconstruiesti vanzarile si procesul de promovare al firmei tale in acelasi mod in care o fac companiile cu cel mai mare succes. Lorand Soares Szasz Recunoaste: Sa vinzi nu e atat de usor precum te asteptai. Probabil iti imaginai ca vei crea niste reclame, le vei aloca un buget, iar clientii se vor inghesui sa cumpere de la tine. Sau cel putin vor da sem...
PRP: 75,00 Lei  37,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing. Proiecte si studii de caz
An aparitie 2022 Nr. de pagini 228 Format 17x24 Culoare interior negru
Editura 

ECONOMICA

55,00 Lei
In Stoc
Planul de marketing intr-o pagina
-30%
„AVERTISMENT: Nu citi aceasta carte daca nu ai nevoie de bani! Pentru a construi o afacere de succes, trebuie sa incetezi sa actionezi „dupa ureche” cand vine vorba de marketing si sa incepi sa urmezi un plan solid, care sa iti garanteze o crestere rapida a afacerii. In mod traditional, se considera ca realizarea unui plan de marketing este un proces dificil si consumator de timp, motiv pentru care adesea multi renunta la el. In PLANUL DE MARKETING INTR-O PAGINA Allan Dib...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 69,00 Lei  48,30 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cum sa vinzi orice oricui, editia a III-a
-30%
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti spune: - Cum sa-ti dezvolti un program propriu si foarte eficient de corespondenta directa.- Cum iti poate imbunatati substantial rezultatele recrutarea unor "caini de vanatoare".- Cum sa evaluezi dorintele, necesitatile si ceea ce isi poate permite clientul.- Cum sa-l faci pe client sa aiba incredere in tine si s...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 59,90 Lei  41,93 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing online si social media
-14%
Despre lucrare Marketing online si social media. O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzand in cele sapte capitole subiectele majore regasite in literatura de marketing online. Demonstrand excelenta academica si familiarizarea cu dificultatile practice, autorii ofera informatii valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetatori, cartea reprezinta un portal pentru demararea unei cercetari a...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 89,90 Lei  77,31 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnologii WEB si Instrumente de Marketing Online in Serviciile de Sanatate. Studiu de Caz
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Implementarea tehnologiilor WEB in cadrul serviciilor de sanatateCapitolul 2: Instrumente de marketing online utilizate in sistemul serviciilor de sanatateCapitolul 3: Impactul tehnologiilor WEB asupra serviciilor de sanatateCapitolul 4: Cercetare calitativa a atitudinii managerilor privind implementarea tehnologiilor WEB si a instrumentelor de marketing online in sfera serviciilor de sanatate din RomaniaCapitolul 5: Cercetare cantitativa privind ima...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul Online in Serviciile de Sanatate
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Sistemul serviciilor de sanatate in contextul evolutiei tehnologiilor informatiei si a comunicatiilor (IT&C)Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sanatateCapitolul 3: Marketingul serviciilor de sanatate si satisfactia consumatorilorCapitolul 4: Satisfactia si criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sanatateCapitolul 5: Dezvoltarea, implementarea si promovarea mijloacelor moderne si ech...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul Experiential in Serviciile de Sanatate
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Fundamentele serviciilor de sanatateCapitolul 2: Aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 3: Fundamentele marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 4: Cercetarea perceptiei consumatorilor privind aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 5: Cercetare calitativa despre perceptia adultilor romani cu privire la serviciile de oftalmologie din perspectiva marketin...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Apple dupa Steve Jobs. Imperiul bantuit - Yukari Iwatani Kane
-25%
Moartea lui Steve Jobs a ridicat una dintre cele mai presante intrebari care puteau aparea in lumea tehnologiei si a afacerilor: poate oare Apple sa ramana la fel si fara liderul sau iconic? Multi din interiorul companiei s-au aratat dornici sa arate ca Apple putea fi la fel de inovativa ca atunci cand era condusa de Jobs. Altii erau dureros de constienti de imensa provocare ce li se asternea in fata. Iar pe masura ce afacerea a devenit tot mai complexa si globala, Apple s-a trezit in centrul at...
PRP: 52,98 Lei  39,74 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cercetari de marketing. Tratat (Iacob Catoiu)
-12%
Prezentare - Cercetari de marketing. Tratat.Nu se poate concepe un business fara marketing si nici marketing fara cercetari. Cartea laboratorului de afaceri - te invata cum sa faci. Cartea managerului si a profesionistilor sai - suportul unei decizii logice.Dupa cum se cunoaste, implementarea opticii de marketing intr-o intreprindere sau organizatie moderna, la inceputul acestui mileniu, este de neconceput fara un nou mod de conducere, care sa asigure coordonarea si integrarea tutror activitatil...
Editura 

URANUS

PRP: 70,00 Lei  61,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul adresat femeilor - Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial
-15%
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companie...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 50,46 Lei  42,89 LeiAdauga in cos
In Stoc
Hei, Whipple, incearca asta! - Un ghid pentru a crea reclame de exceptie
-15%
„Intr-o lume a advertisingului plina cu <experti> buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie reclame stralucite, Luke Sullivan este exceptia. Iata, in sfarsit, un manual pentru cineva care este interesat sa scrie reclame eficiente, puternice, surprinzatoare.“TOM McELLIGOTT, FALLON McELLIGOTT„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account v...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 66,49 Lei  56,52 LeiAdauga in cos
In Stoc
De la cultura populara la fake news. Demoni si troli in lumea contemporana
-14%
Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru ca si acele surse pot fi, la randul lor, contaminate. Singura varianta care se poate folosi cu succes in lupta impotriva fenomenului „fake news” este o strategie care sa inverseze efectele, deconstruind falsul si reconstruind stirea, prin aceleasi mecanisme pe care le foloseste propaganda in cazul raspandirii de „fake news&rdqu...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 59,90 Lei  51,51 LeiAdauga in cos
Comportamentul clientilor
-20%
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti speciali...
PRP: 78,00 Lei  62,40 LeiAdauga in cos