Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Sfarsitul marketingului
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa în practica urmându-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu înteleg acest lucru si daca nu modifica atât perceptia, cât si esenta a ceea ce întreprind, atunci nu numai ca vor ajunge sa îsi piarda slujba, dar si companiile pentru care lucreaza vor iesi rapid din afaceri. Este posibil ca descrierea facuta marketingului...
Editura 

NEMIRA

250 de Recomandari pentru Tinerii Agenti de Vanzari - Ghid de Conduita Profesionala
ISBN (10) 973-7876-37-7; ISBN (13) 978-973-7876-37-9; Format: A6 (buzunar); 72 pagini;
Editura 

PANFILIUS

LOVE MARKETING
-30%
Este posibil sa aplicam in relatiile interumane metodele pe care le folosesc firmele pentru a-si cuceri clientii? Exact asta facem, mai mult sau mai putin constient, in fiecare zi. Aceasta carte ne permite sa abordam, intr-o viziune noua (si cu instrumente verificate), o problema care ne priveste pe toti: cum sa-i atragem pe ceilalti si sa-i facem sa se simta atrasi de noi. Love Marketing%uFFFD este util pentru a intelege si a folosi in viata personala metodele marketingului, sugerandu-i cititor...
Editura 

RUNA

Marketing. Teste grila
Pagini: 128 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Al 3-lea val - Noua era in network marketing
V-ati gandit vreodata "Asa nu se mai poate. Trebuie sa fac ceva. Dar... ". Ati luat in calcul network marketingul? In network marketing nu exista sefi care sa-ti controleze viata, facturi scadente, probleme cu fiscul si alte asemenea "bucurii" ale oricarei afaceri. Mai mult, poti pleca in vacanta 6 luni si sa te intorci cu bani. Prea frumos sa fie adevarat? Probabil ca toata viata v-ati dorit asa ceva, si acum network marketingul va este oferit pe o tava de argint; ce veti face? Va permiteti...
Editura 

AMALTEA

Economia comertului - teste grila
Se adreseaza studentilor facultatilor cu profil economic. Format: A5 Nr. pag: 144
Editura 

UNIVERSITARA

Dictionar de marketing si de afaceri
Nr.pagini:368 Anul aparitiei:2004 ISBN: 973-590-131-5
Editura 

ECONOMICA

Cum sa vinzi mai mult pe internet
Acel Internet in care utilizatorul reprezenta centrul preocuparilor noastre a ajuns sau ar trebui sa ajunga la final. Am petrecut suficient de mult timp concentrandu-ne toata energia pe nevoile unui utilizator ideal, fara a fi obtinut prea multe rezultate pana in acest moment. Axul central al prezentelor noastre in mediul on-line nu mai poate fi utilizatorul, ci transformarea acestuia in client. Pentru aceasta, este esential sa facem un pas inainte si sa scoatem la lumina acel instinct comerc...
Editura 

CORINT

Marketing turistic. Note de curs
-14%
TEMA 1 MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/9 1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9 1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9 1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10 1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10 1.5 Functiile marketingului turistic/ 10 TEMA 2 PIATA TURISTICA/ 12 2.1 Factorii pietei turistice / 12 2.2 Oferta turistica / 13...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 10,00 Lei  8,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tranzactii pe internet
ISBN: 973-709-068-3An aparitie: 2004Nr. de pagini: 160Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

10,00 LeiAdauga in cos
Competitia pe piata si echilibrul economic
ISBN: 973-590-711-9 Pagini: 396 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Studiile de piata
Aceasta lucrare ofera o descriere si o explicare a tuturor tehnicilor utilizate in studiile de piata, analizand, de o maniera clara si ordonata, nevoile, motivarile, atitudinile si comportamentele noilor cumparatori. ISBN: 978-973-115-246-2 Nr pagini: 112 Anul aparitiei: 2008.06.27
Editura 

C.H.BECK

ABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschen
-20%
LucrareaABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschenreprezinta un instrument cu caracter operational, pus la dispozitia studentilor ce se pregatesc pentru domeniul afacerilor, precum si pentru practicieni sau publicul larg care folosesc corespondenta comerciala in limba germana. "ABC der Geschäftskorrespondenz im Deutschen, Modellbriefe für Anfänger" se adreseaza in special publicului cu cunostinte la nivel incepator sau mediu de limba germana, permitand si la acest nivel o comunic...
PRP: 12,00 Lei  9,60 LeiAdauga in cos
Secretele comunicarii
Vrei sa stii ce sa spui ca s-o agati pe tipa superba si cam increzuta care vorbeste cu altcineva la o petrecere? Trebuie sa mergi in vizita si esti incremenit la gandul ca n-ai sa stii ce sa spui toata seara? Sau, si mai rau, trebuie sa vorbesti la o sedinta? No problem, Larry King este aici si iti va explica, pas cu pas, cum stau lucrurile cu vorbitul si ce trebuie sa spui (sau mai ales sa nu spui) in orice ocazie.Iata cateva dintre lucrurile pe care le veti decoperi in aceasta carte: Cum...
Editura 

AMALTEA

Ciber-Marketing
Epoca informationala a fost vestita ?nca cu ani ?n urma. ?n relatie cu informatica, era industrializarii a devenit o era informationala. Societatea industriala a suferit o mutatie, transformandu-se ?ntr-o societate a informatiilor sau, asa cum mai este numita, o societate a comunicatiilor, ?n care atat prelucrarea informatiilor si stapanirea cunostintelor stiintifice prin intermediul calculatorului, cat si orice fel de comunicare realizata pe baza retelelor existente la nivel mondial au devenit,...
Editura 

ALL

Protectionismul netarifar
ISBN: 973-590-033-5An aparitie: 1998Nr. de pagini: 584Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

13,00 LeiAdauga in cos
Comertul international. Perspective generale. Noua teorie a comertului international
Traducere din limba franceză (La Découverte, Franţa). Premiul I al Uniunii Latine la concursul de traducere tehnico-ştiinţifică. Cartea include două lucrări ale lui Michel Rainelli: Perspective generale - o tratare completă a unui subiect pe care cu greu ni l-am fi putut imagina într-un atît de mic volum - şi Noua teorie a comeţului internaţional, ce analizează principalele concepţii ale noii teorii a comer...
Editura 

ARC

Evaluarea intreprinderii
Lucrarea constituie un sprijin pentru studentii care urmeaza cursul de "Evaluarea intreprinderii", precum si pentru cei interesati in insusirea metodologiei de evaluare, in special de societati comerciale. Format: A5 Nr. pag: 234
Editura 

UNIVERSITARA