Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Irezistibil. Dependenta de tehnologie si afacerile din spatele ei - Adam Alter
Aparitia in limba romana a cartii Irezistibil este sustinuta de UniCredit Bank.In aceasta carte revolutionara, Adam Alter urmareste ascensiunea dependentei comportamentale si explica motivele pentru care multe dintre produsele contemporane sunt irezistibile. Chiar daca aceste produse miraculoase elimina distantele care ii separa pe oameni, magnetismul lor extraordinar si, uneori, nociv nu este intamplator.Companiile care proiecteaza aceste produse le ajusteaza de-a lungul timpului, pana devine a...
Editura 

PUBLICA

Marketing in sport -  Daniel Adrian Gardan
-20%
Sportul a reprezentat si reprezinta una dintre cele mai complexe activitati umane, specifica pentru fiecare cultura si civilizatie in parte, de-a lungul istoriei. Dezvoltarea sportului in general, vazut drept parte integranta a unui stil de viata, precum si a ramurilor sportive dedicate performantei a fost accelerata in ultima jumatate de secol pe fundalul evolutiei spectaculoase a unei multitudini de aspecte conexe practicarii sportului: materialele si tehnologiile utilizate la fabricarea echip...
Editura 

UNIVERSITARA

Mintea si inima negociatorului
Autoarea, Leigh L. Thompson, este Profesor Emerit de management la Kellogg Graduate School of Management din cadrul Universitatii Northwestern, director al Laboratorului AT&T de Cercetare a Comportamentului de la Kellogg, membru executiv al Centrului de Cercetari pentru Rezolvarea Disputelor si al unor programe in domeniul strategiilor de negociere de la Kellogg. In calitate de consultant si instructor, s-a ocupat de pregatirea in domeniul negocierii a numerosi manageri si directori d...
Editura 

METEOR PRESS

Negociatorul de afaceri si competentele de comunicare
-20%
Se adreseaza formatorilor de specialisti ce urmeaza sa activeze ca practicieni in domeniul negociatorilor de afaceri Pagini: 208
Editura 

UNIVERSITARA

FUNDAMENTELE MARKETINGULUI
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator, planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: man...
Editura 

ALL

Limbajul publicitatii
Cuprins: Ce este un mesaj publicitar? - Modalitati de atragere a atentiei - Scriitori, cititori si texte - Cum suna? - Nautic, dar placut: intertextualitatea - Variatii culturale - Trucuri ale industriei publicitatii Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga "codul" jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite di...
Editura 

POLIROM

Geniu in marketing - Peter Fisk
Volumul surprinde provocarile si posibilitatile pe care le are marketingul in ziua de azi, aratandu-va cum sa le insuflati afacerilor dumneavoastra geniul marketingului pentru a obtine rezultate extraordinare. Geniul in marketing rezida in capacitatea de a crea o legatura intre ceea ce se intampla in exterior si ceea ce se intampla in interior, intre piete si afacere, intre clienti si actionari, intre creativitate si analiza, intre promisiuni si realitate, intre prezent si viitor. Nr. de...
Editura 

METEOR PRESS

Marketing in sectorul public
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatia. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru...
Editura 

METEOR PRESS

Tehnica operatiunilor de comert exterior - Mihaela Funaru
-14%
Cartea de fata urmareste sa contribuie la cunoasterea si aprofundarea notiunilor esentiale specifice tranzactiilor internationale, atat in ceea ce-i priveste pe studenti, cat si pe oamenii de afaceri interesati in extinderea si dezvoltarea cu succes a activitatii lor in afara granitelor tarii. Nr. de pagini : 184 Anul aparitei : 2013
Editura 

C.H.BECK

Planul de marketing. Ghid practic
-14%
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic.Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces...
Editura 

C.H.BECK

Introducere in cercetarea de marketing (Cristinel Constantin)
-16%
Autor: Cristinel Constantin, Alina Simona TecauAnul aparitiei: 2013Nr. pagini: 193
Editura 

UNIVERSITARA

Transporturi si expeditii internationale (Gheorghe Caraiani)
-16%
Autor: Gheorghe Caraiani, Constantin Georgescu Editia: IV Anul aparitiei: 2012 Nr. pagini: 282 ISBN: 978-606-591-370-7 Etichete: Carti, Transporturi, expeditii, internationale., Gheorghe, Caraiani, Transporturi si expeditii internationale. Gheorghe Caraiani, 9786065913707, Editura, Universitara, Editura Universitara
Editura 

UNIVERSITARA

Comportamentul consumatorului (Alina Simona Tecau)
O privire asupra naturii umane din perspectiva marketingului. Nivel de educatie si cultura crescut, venituri ridicate, sofisticare, obiceiuri noi - nu totdeauna bune, mobilitate, instabilitate si un grad crescut de tehnologizare sunt cateva dintre elementele ce caracterizeaza consumatorii actuali, factori ce au condus la cresterea puterii acestora intr-o masura care l-a determinat pe Philip Kotler sa afirme “Consumatorii sunt noii proprietari ai marcilor!”. Saturati de modele a...
Editura 

UNIVERSITARA

A vinde e omeneste. Adevarul surprinzator despre cum sa-i convingi pe ceilalti
A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.„Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul prin...
Editura 

PUBLICA

Comunicarea in marketing - Editia a II-a, revazuta si adaugita
Cuprins:Introducere (p9)Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11)Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71)Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169)Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225)Anexe (p249Bibliografie (p265)Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a pr...
Editura 

URANUS

Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale
Traditional, fundamentele conceptuale ale disciplinei „Preturi si Concurenta“ sunt identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o „teorie a preturilor“ intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pietelor...
Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional
Lucrarea “Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic – marketing traditional” vizeaza un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila. Tema acestei lucrari ne indeamna sa meditam si sa actionam tot mai mult in spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie sa ramana undeva in istoria teoriei si practic...
Editura 

ROVIMED

Mixul de marketing si marketing ecologic
Marketingul pro-dezvoltare durabila reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si lucrarea “Mixul de marketing si marketing ecologic”, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic in mediul de afaceri. Un astfel de subiect solicita o ampla si temeinica documentare asupra stadiului cunoasterii la nivel international si autohton. Pentru tematica lucrarii este relevanta abordarea in profunzime a mixului de marketing, ca principal instrument al marketerului pentru ...
Editura 

ROVIMED

Marketing direct (poket)
-25%
Era publicitatii in masa s-a incheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate castiga astfel noi clienti profitabili si ii poate pastra pe cei deja existenti. Prin intermediul marketingului direct se pot vinde produse si de asemenea se pot obtine contacte valoroase, potentiali clienti. Carte de fata va arata cum sa faceti acest lucru posibil printr-o strategie clara si o comunicare orientata catre client. Nr. de pagini : 128 Anul aparitiei : 2013...
Editura 

ALL