Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Un alt mod de a invata marketing
Aceasta lucrare isi propune sa ofere o introspectie stimulativa in domeniul marketingului fiind destinata studentilor, masteranzilor dar si celor interesati sa dobandeasca notiuni generale in acest domeniu distinct al teoriei si practicii economice. Natura practica a textului are ca scop asigurarea unor notiuni generale privind marketingul si stimularea procesului de studiu pentru toti cei care doresc sa se implice in diferite activitati de marketing. Intentia lucrarii este sa exploreze conexiu...
Gestiunea fortei de vanzare
Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si a tehnologiei de varf, a pietei de desfacere a bunurilor si serviciilor, dar si in ceea ce priveste comportamentul consumatorului....
Marketing social
-20%
Cursul de Marketing social se adreseaza in principal masteranzilor, licentiati in diferite domenii. Prezentul material isi propune familiarizarea acestora cu conceptele fundamentale de marketing, cum ar fi consumatorul, mix-ul de marketing, strategia de marketing, responsabilitatea sociala a corporatiei s.a., dar si cu notiuni putin mai complexe din aria cercetarilor de marketing. Filozofia principala pe baza careia a fost construita aceasta disciplina este ca orice companie nu opereaza numai pe...
Economie in servicii
-20%
Cartea de fata, rodul unei munci intr-o echipa foarte tanara, este un demers meritoriu intr-un domeniu in care se comenteaza mult, dar se realizeaza putin, cel al serviciilor. Economia romaneasca nu are inca antreprenori pe masura provocarilor generate de nevoile tot mai exigente ale consumatorilor de servicii, persoane fizice sau persoane juridice. Este sectorul intangibilului, unde lipsa de flexibilitate, de adaptabilitate la dinamica nevoilor consumatorului este aspru sanctionata de raspunsu...
Teste - Grila pentru examenul de licenta la specializarea economia comertului, turismului si serviciilor
Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir” a fost acreditata prin Legea nr. 238/23.04.2002 devenind parte componenta a Sistemului National de invatamant superior. Universitatea noastra a obtinut consecutiv, ultima data in 2015, calificativul „grad de incredere ridicat” in urma evaluarii institutionale din partea Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior. Facultatea de Management Turistic si Comercial din cadrul Universitatii Crestine Dimitrie Can...
Marketing international
-20%
Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului „Marketing general” - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ...
Marketing. Practici si studii de caz
-20%
Cartea „Marketing. Practici si studii de caz” este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz
In momentul in care ai atat de multe produse, atat de multe informatii disponibile la viteze atat de mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei si de a sesiza o oportunitate inainte de a o remarca altcineva scade din ce in ce mai mult. Acum, comerciantii trebuie sa recurga din ce in ce mai mult la toate trucurile pentru a gasi acel minuscul beneficiu care ar putea sa le aduca un avantaj fata de restul lumii.In prezent, traim intr-o era in care Internetul defineste comertul, educ...
Editura 

UNIVERSITARA

Strategii de marketing in comertul cu amanuntul
-16%
In actualul context economico-financiar, comertul cu amanuntul este un domeniu complex, vital si provocator, dezvoltat in special in cadrul tarilor care au o economie emergenta. Este de mentionat inca de la inceput, faptul ca, acest sector este un sector foarte dinamic, ce presupune schimbari rapide intr-o perioada scurta de timp. Tendintele cheie si evolutiile sale, precum schimbarea nevoilor consumatorilor si interesul acestora pentru experienta de cumparare mai mult decat pentru produsul in s...
Editura 

UNIVERSITARA

Marketingul turismului
-14%
Ce strategii de comunicare stimuleaza dorinta de apleca in vacanta? Care sunt atributele care determina alegerea unei destinatii? Cum sa facilitezi concretizarea unei dorinte intr-o rezervare ferma? Dincolo de aceste intrebari generice, problematicile abordate de specialistul in domeniu depind si de esenta meseriei sale. Astfel, un responsabil de destinatie se va intreba cum sa atraga turistii in regiunea sa. Un transportator, cum sa fidelizeze turistul dupa ce l-a cucerit, mizand pe pretul s...
Editura 

C.H.BECK

Engleza comerciala. Ghid practic
-15%
Aceasta carte vine in sprijinul tuturor celor care sunt implicati in comunicarea comerciala in limba engleza, dar si al cititorilor care se afla in cautarea unui loc de munca in strainatate sau in tara, in cazul in care limba engleza reprezinta o cerinta la angajare. Partea aplicativa a acestui ghid consta in aplicatii vizand deprinderea si imbogatirea vocabularului din domeniul economic si comercial, corectitudinea exprimarii, precum si indicatii si modele de redactare a unor tipuri de inscrisu...
Editura 

C.H.BECK

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)
-16%
„Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de eficienta nemaiintilnit pina in prezent. Cu ajutorul tehnologiei, targetarea publicului-tinta se realizeaza cu precizie in comunicarea online si in plus datele privind audienta sint obtinute in timp real. Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de diversificare, iar mesajele ...
Editura 

POLIROM

Marketingul firmei. Studii de caz
ISBN: 978-973-709-919-8An aparitie: 2020Nr. de pagini: 264Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Marketing ecologic. Studiul comparativ. Marketing ecologic - Marketing traditional - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-25%
Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic - marketing traditional de Avia Carmen MorarIn cadrul marilor probleme ale lumii contemporane se inscrie si optiunea omenirii - din ce in ce mai clar conturata - de a gandi si a actiona pentru o dezvoltare durabila pe planeta Pamant. Mediul de afaceri romanesc nu poate sa se sustraga acestei tendinte majore. In peisajul turbulent generat si intretinut de criza economico-financiara mondiala fiecare entitate economica incearca sa se identifi...
Editura 

ROVIMED

Planul de marketing, de la obiective la rezultate - Iuliana Petronela Gardan
-16%
Dinamica accelerata a mediului de marketing coroborata cu dificultatile din ce in ce mai mari legate de prognozarea evolutiei acestuia dau nastere la situatii in care managementul companiilor nu reuseste sa integreze cu succes resursele umane, financiare si logistice disponibile, intr-un orizont de timp dat pentru indeplinirea unor obiective strategice. De foarte multe ori, aceasta imposibilitate se rezuma la incapacitatea de a planifica in mod coerent activitatea de marketing. Indiferent de mar...
Editura 

UNIVERSITARA

Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac
Lucrarea "Markentingul inovatiei" reprezinta rezultatul preocuparilor mele stiintifice, imbinand experienta acumulata in mediul academic intern si international cu cea din mediul de afaceri privind manifestarile marketingului in contextul actual.Aceasta editie a lucrarii surprinde, in cele patru capitole, atat aspectele teoretice care fundamenteaza principalele concepte avute in vedere, cat si o sinteza a studiilor si cercetarilor realizate pe parcursul celor noua ani de cariera universitara.Pri...
Editura 

UNIVERSITARA