Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Blog Marketing
Metoda revolutionara de crestere a vanzarilor, construire a unui brand puternic si obtinere a unor rezultate exceptionale in afaceri.Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala pentr...
39,60 LeiAdauga in cos
Chemarea Mall-ului. Geografia shopping-ului
-15%
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,54 Lei  32,76 LeiAdauga in cos
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
-15%
 de 

Ries, Al

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?- Cum conferi interactivitate unui site?- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?Folosind exemple din ex...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,53 Lei  32,75 LeiAdauga in cos
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS. Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile
-15%
In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, mentinerea unui stoc de produse moderne si tentante, readucerea cumparatorilor in magazin, profitarea la maximum de tehnicile cercetarii de marketing si de site-uri sau perfectionarea advertisingului pentru a mari numarul de clienti si cifra vanzarilor.“Succesul in vanzarea cu amanuntul! t...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  40,11 LeiAdauga in cos
Reguli pentru revolutionari - Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
-15%
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea - in produse, iar produsele - in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detii o mica afacere.Cartea este structurata in trei parti, fiecare parte cuprinzand trei capitole. C...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  40,11 LeiAdauga in cos
Cyber Consumer Law - Cristina Coteanu
-20%
Whilst consumer protection in the 1960s was fashioned by its external environment, cyber consumer protection, today, is challenged by internal conditions linked to the technological nature of the Internet. Given the current underdeveloped state of technology now available to consumers, it is impossible for them to exercise real control over the technological issues of the electronic marketplace. The peculiarities of the electronic marketplace and their impact on consumer protection require conti...
Editura 

HUMANITAS

PRP: 25,00 Lei  20,00 LeiAdauga in cos
Esentialul despre promotii
-15%
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (bran...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,20 Lei  40,12 LeiAdauga in cos
Planul eficace de marketing. O metoda verificata pentru companiile de orice marime
-20%
Vreti sa imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un plan eficace de marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelept si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing.Nr. de pagini : 176Anul aparitiei : 2005...
Editura 

ALL

PRP: 24,90 Lei  19,92 LeiAdauga in cos
Tranzactii pe internet
ISBN: 973-709-068-3An aparitie: 2004Nr. de pagini: 160Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

10,00 LeiAdauga in cos
Tehnica platilor internationale
Lucrarea Tehnica platilor internationale este un manual universitar destinat celor interesati de specificul tranzactiilor comerciale internationale, in speta tehnica platilor, studenti si cursanti ai facultatilor economice, specialisti din sfera relatiilor economice internationale.Aceasta lucrare poate fi privita si ca suport bibliografic, alaturi de alte carti din literatura de specialitate, pentru o profesiune distincta: aceea de specialist in comertul exterior.Prezentul volum are mai multe ni...
Editura 

ECONOMICA

25,00 LeiAdauga in cos
Sistemul vamal
Lucrarea „Sistemul vamal“ reprezinta, inainte de toate, un rezultat concret al proiectului TEMPUS- PHARE, finantat de Uniunea Europeana, „Centre de excelenta in domeniul procedurilor vamale“ (JEP 14394/1999), gestionat de Facultatea de Relatii Economice Internationale din Academia de Studii Economice, Bucuresti. Obligatie asumata in cadrul proiectului, publicarea acestui studiu vine sa raspunda unei necesitati actuale stringente: asigurarea de materiale de specialitate &n...
Editura 

ECONOMICA

25,00 LeiAdauga in cos
Preturi, echilibru concurential si bunastare sociala
ISBN: 973-590-370-9An aparitie: 2001Nr. de pagini: 336Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

15,00 LeiAdauga in cos
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
ISBN: 973-590-939-1Pagini: 288 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

26,00 LeiAdauga in cos
Comertul exterior si politica comerciala a Romaniei in perioada de tranzitie la economia de piata. Strategii de dezvoltare
Lucrarea de fata trateaza un subiect de mare actualitate care a facut si obiectul dezbaterilor, in zilele de 5-8 septembrie 2001, la reuniunea ambasadorilor si consulilor onorifici ai Romaniei, initiata de Ministerul Afacerilor Externe. Cu acest prilej a fost analizata evolutia relatiilor comerciale externe ale Romaniei pe tari si zone geografice si s-au dezbatut si adoptat o serie de masuri menite sa conduca la impulsionarea exporturilor romanesti si la reducerea substantiala a deficitului din ...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II-a de Joe Girard cu ajutorul lui Stanley H. Brown
-30%
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea Cum sa vinzi orice oricui, iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale.El iti spune:- Cum sa-ti dezvolti un program propriu si foarte eficient decorespondenta directa.- Cum iti poate imbunatati substantial rezultatele recrutarea unor"caini de vanatoare".- Cum sa-ti folosesti cartile de vizita, fisele clientilor, corespondenta si ajutorul din afara.- Cum sa evaluezi dorin...
Editura 

BUSINESSTECH

Management information systems & decision support systems - Felicia Albescu
Prezentare: Information Systems are software products intended to store and handle data in an organization. They must meet the informational needs of all levels of management - operational, middle and top and they must be designed accordingly. The Management Information Systems are second level information system, designed to provide information required by managers for planning and decision making. They relay on Operational Information Systems when dealing with primary data, but their main feat...
Editura 

DUAL TECH

24,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Protectionismul netarifar
ISBN: 973-590-033-5An aparitie: 1998Nr. de pagini: 584Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

13,00 LeiAdauga in cos
Strategii de comunicare si marketing in afaceri
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu s...
Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita
In ultimele decenii, marketingul modern a evoluat foarte mult devenind un concept calauzitor al conducerii firmei,indiferent daca aceasta desfasoara activitati cu caracter lucrativ sau nelucrativ. La acest inceput de mileniu, marketingul, care asigura dirijarea sistematica a firmei orientata spre piata, dobandeste valente specifice noi, de natura a stimula abordarea interdisciplinara a fenomenelor si proceselor pietei.„Bazele marketingului” se doreste a constitui o lucrare utila pent...