Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Frontierele managementului
-15%
Lucrarea prezinta noile prioritati ale managerului in optica celui mai influent specialist in management al timpului nostru. Autoarea, Rosabeth Moss Kanter, realizeaza o analiza plina de prospetime a ideilor sale perene, aratandu-i in acelasi timp cititorului ce trebuie sa faca pentru a le pune el insusi in practica.Dupa parerera sa, cinci lucruri sunt esentiale pentru succesul unei organizatii: - cunoasterea modalitatilor de sustinere a avantajului competitiv intr-o lume aflata in permanenta sc...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 28,00 Lei  23,80 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti
-25%
Vrei sa devii un agent de vanzari remarcabil? Atunci e timpul sa afli ce insemna sa vinzi inteligent. Toata lumea are ceva de oferit. Unii vand idei, altii vand servicii, iar altii produse. Indiferent ce‑ai vinde, cartea de fata te va ajuta sa inregistrezi vanzari mai profitabile si sa simti ca esti mai eficient. Cum sa vinzi inteligent intoarce pe dos strategia traditionala din vanzari si iti arata cum ideea de a situa nevoile clientilor pe primul plan se va dovedi cheia succes...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,94 Lei  20,96 LeiAdauga in cos
Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
-14%
Lucrarea de fata se doreste a fi o „introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar – bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata tuturor acelora care isi propun sa desluseasca “tainele” marketingului, metodele si tehnicile acestuia, cu trimitere la activitati de maxima importanta pentru economie, respectiv cele financiar – bancare. Aceasta, in conditiile in care in perioada actuala intr...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 41,43 Lei  35,63 LeiAdauga in cos
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-14%
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  17,20 LeiAdauga in cos
CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
-10%
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei.Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, aprovizionarea, marketingul si vanzarile propriu-zise, tinand cont de impactul pe care il au asupra mediului si asteptarile partenerilor de interes.Poti imbunatati orice atunci cand ai o atitudine potrivita, responsabilitate sociala integrata in strategia de business, angajati determinati, clien...
PRP: 45,00 Lei  40,50 LeiAdauga in cos
Paturi de imprumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi si asa-zisa ospitalitate
-18%
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare dimineata. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le ofera in cel mai pur stil gonzo in urma experientei sale de receptioner la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans si New York. De la perspectiva unui simplu usier pana la cea de lucrator nevazut din spatele usilor...
Editura 

PUBLICA

PRP: 39,00 Lei  31,98 LeiAdauga in cos
Tactici si metode pentru... Succes in tranzactii - Pascal Py
-5%
"Publicul trebuie tratat ca o femeie. Nu trebuie sa i se spuna nimic din ceea ce nu ar dori sa auda." Goethe Arta finalizarii vanzarii sau a closingului este un moment delicat si dificil, unde teama de NU se lupta cu speranta unui DA ferm, obtinut in mod eficient, drept garantie a trecerii de varianta intermediara, care ne tine cu sufletul la gura, care se poate transforma in povara atunci cand beneficiaza de un tratatament necorespunzator. Finalizarea este ca un rezultat la un ...
PRP: 19,62 Lei  18,64 LeiAdauga in cos
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
-18%
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei di...
Editura 

PUBLICA

PRP: 47,20 Lei  38,70 LeiAdauga in cos
Designul si estetica marfurilor
-14%
Introducere:Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune o interconectare intre stiinta economica,tehnica si arta, interconectare care isi gaseste concretizarea inca in prima etapa a structurii marfurilor ca bunuri materiale realizate in procesul productiei industriale - etapaproiectarii creative, desingnului.Din cuprins:IntroducereCapitolul 1. Estetica generala si estetica industriala - delimitari concep...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,90 Lei  24,85 LeiAdauga in cos
Telephoning in english
-20%
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care o invatati la scoala.Cu ajutorul acestei carti puteti sa va pregatiti pentru anumite situatii conversationale si puteti sa dobanditi rapid, prin intermediul exemplelor si al exercitiilor, mai multa siguranta in cazul unei convorbiri telefonice cu un partener...
Editura 

ALL

PRP: 14,90 Lei  11,92 LeiAdauga in cos
Management si marketing in audiovizual
-14%
Rolul serviciilor este din ce in ce mai important in ultimele decenii, iar ponderea acestor activitati este in crestere in ceea ce priveste aportul lor la PIB-ul fiecarui stat, in general.Mult timp importanta activitatilor de servicii nu a fost recunoscuta, serviciile fiind neglijate de catre economisti si incadrate, se parea o data pentru totdeauna, in sfera neproductiva; dar aceasta stare de spirit s-a schimbat profund in cursul ultimelor decenii.De la statutul de activitati utile, dar neprodu...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 33,72 Lei  29,00 LeiAdauga in cos
Maestrii marketingului
-15%
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in afaceri. Lucrarea reprezinta cu mult mai mult decat o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cartii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler si Michael Porter. Acest lucru i-a permis sa sintetizeze, sa ref...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 25,00 Lei  21,25 LeiAdauga in cos
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane
-10%
Cuprins:ArgumentTipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica.Traditie si ionvatieIdentitate culturala in publicitatea romaneasca actualaDimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europeneCampanii publicitare socialeIntrebarea in discursul publicitar Moralitatea in publicitate Personajul garant femininCoordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actualaUn semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoniei mobileBrandul de tara...
Editura 

ARIADNA'98

PRP: 28,00 Lei  25,20 LeiAdauga in cos
Trade Finance. Finantarea comertului
Dupa cum se cunoaste, pana in 1989, comertul exterior in Romania a constituit monopol de stat si s-a derulat exclusiv prin Banca Romana de Comert Exterior – ca institutie specializata a statului, care a continuat sa functioneze ca banca comerciala – societate pe actiuni, pana in anul 1999, cand, datorita problemelor grave cu care se confrunta, a fost preluata pe baza de fuziune prin absorbire, conform OUG nr. 39/1999, de Banca Comerciala Romana S.A.Celelalte societati bancare romanes...
Editura 

ECONOMICA

28,00 LeiAdauga in cos
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Aceasta carte se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactionale si cadrul juridic ale acestor operatiuni in tara noas...
Editura 

ECONOMICA

45,00 LeiAdauga in cos
Strategii de marketing bancar
Cartea de fata parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste si pragmatice al carei rezultat eficient ar fi crearea si vanzarea activa si dinamica a produselor bancare. Succesul specialistului de marketing se ascunde in spatele unui efort tenace si minutios care porneste de la cunoasterea profesionista a produsului bancar, continua cu analiza psihologica, sociologica si poate matematica a consumatorilor si se reflecta in final in creatia artistica si vaporoasa, comica s...
Editura 

ECONOMICA

21,00 LeiAdauga in cos
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului
Biotop. Biocenoza. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a caror semnificatie este inteleasa doar de cativa initiati. Cei mai multi oameni nu le-au auzit, nu le cunosc si nu stiu ce reprezinta. Si totusi, ele caracterizeaza viata si mediul in care aceasta ia nastere si evolueaza, dar mai ales relatiile stranse care se stabilesc intre aceste doua elemente definitorii ale existentei pe Pamant.Pentru Romania, unde problematica, dar mai ales actiunile destinate protectiei mediului si a vietii locuitorilor sa...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.ISBN: 978-973-709-418-...
Editura 

ECONOMICA

48,00 LeiAdauga in cos
Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
-18%
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa dev...
Editura 

PUBLICA

PRP: 29,86 Lei  24,49 LeiAdauga in cos
Marketing Exponential
"Stii ca economia este dura. Competitia acerba. Targeturile imposibile. Bugetele greu de respectat. Consumatorul supra-saturat. Iar cruda realitate este ca va trebui sa faci mai mult decat afaceri, ca de obicei. Va trebui sa gandesti diferit. Te sfatuiesc sa gandesti EXPONENTIAL." Paul Garrison Intrebati daca sunt orientati catre consumator, majoritatea oamenilor de marketing ar raspunde simplu “Normal!” - ca si cand ar fi de la sine inteles. Apoi se intorc la management...
30,00 LeiAdauga in cos