Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Transformarile disruptive
-20%
Totul se schimba. Totul se transforma. Noile abordari manageriale si noile tehnologii disruptive vor modifica modul in care functioneaza societatea in general, si business-urile in special, vor schimba modul in care este gandita strategia organizationala, si fac ca modificarile survenite sa devina noul normal in era digitala. Companiile de top de astazi fac din inovatie si din crearea, acumularea si diseminarea de cunostinte o parte fundamentala a strategiei lor. Pe masura ce ritmul schimbarii ...
Toti marketerii sunt mincinosi. Editia a II-a
-25%
Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui o poveste diferita. Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste &...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 45,00 Lei  33,75 LeiAdauga in cos
Marketingul tehnologiilor
ISBN: 973-709-145-0An aparitie: 2005Nr. de pagini: 368Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

28,00 LeiAdauga in cos
Marketing. Proiecte, aplicatii si teste-grila
ISBN: 978-973-709-858-0An aparitie: 2018Nr. de pagini: 212Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

38,00 LeiAdauga in cos
Marketingul digital si antreprenorii romani
-12%
In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii. Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 36,90 Lei  32,47 LeiAdauga in cos
Distributia si logistica de marketing
Autor Letitia RadISBN 978-973-709-311-0An aparitie 2007Format 17x24Legatorie brosat
Editura 

ECONOMICA

32,00 LeiAdauga in cos
Politici de marketing in afaceri
CuprinsCapitolul 1Politica de produs............................................................................................................................................71.1. Delimitari conceptuale.................................................................................................................................71.2. Uzura morala planificata...........................................................................................................................101.3. Marca i...
Editura 

ECONOMICA

40,00 LeiAdauga in cos
Promovarea si brandingul universitatilor
-12%
Despre lucrare Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Ro...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei  26,31 LeiAdauga in cos
Marketing in artele spectacolului
-15%
Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate. Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii de caz si opiniile unor personalitati ale lumii culturale/profesionisti cu multi ani de experienta. Printre ei: Emil Boroghina, Constantin Chiriac, Lucian Varsandan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazar, Vava %u0218tefanescu, Gilda Lazar, Marinela...
Editura 

EIKON

PRP: 20,00 Lei  17,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Growth hacker in marketing. Audiobook
-20%
Growth Hacker in Marketing de Ryan Holiday este un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Sau… altfel spus, este o introducere in growth hacking, o noua forma de marketing dezvoltata de tineri inovatori, care, neavand la dispozitie bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a creste produse, au fost nevoiti sa gaseasca modalitati revolutionare de a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Daca lucrezi in marketing sau e-commerce, daca ai un...
PRP: 37,00 Lei  29,60 LeiAdauga in cos
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap
-15%
Responsabilitate si marketing organizational in asistenta sociala a persoanelor cu handicap AUTOR: Dr. Tudor Gheorghe, Drd. Cerceloiu MadalinANUL APARITIEI: 2019ISBN: 978-606-711-978-7NR. PAGINI: 182FORMAT: 14,5x20,5 cm
Editura 

EIKON

PRP: 27,00 Lei  22,95 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Auditul in marketing - abordari conceptuale si operationale - Editia a II-a revazuta si adaugita
-20%
Fara indoiala, atunci cand cineva foloseste termenul de audit notorietatea spontana face ca asocierea realizata sa ne indrepte catre domeniul financiar-contabil. Putini cunosc faptul ca, inca din anul 1959, exista preocupari serioase pentru analizarea si imbunatatirea performantei activitatii de marketing, asa cum era definit pentru prima data auditul in marketing. Trecerea anilor si dezvoltarea intensiva a auditului de marketing a facut ca, in zilele noastre, sa asociem auditul de marketing cu ...
PRP: 23,00 Lei  18,40 LeiAdauga in cos
Principiile vanzarilor. Contine CD-ROM
-15%
CuprinsViata, timpul si cariera agentului de vanzari profesionistMarketingul relatiilor: vanzarea fara intermediarIn primul rand etica... si apoi relatiile cu clientiiPsihologia aplicata in domeniul vanzarilor: de ce cumpara oameniiComunicarea in scopul construirii relatiei: Nu totul consta in vorbeCunostintele in domeniul vanzarilor: clienti, produse, tehnologiiProspectarea pietei - esenta vanzariiPlanificarea abordarii este o necesitateSelectarea atenta a metodei de prezentare care trebuie uti...
PRP: 33,72 Lei  28,66 LeiAdauga in cos
Invata vanzari din greselile mele
-25%
Sunt un om la fel ca oricare altul: pe cat de plin de calitati, pe atat de plin de defecte. Pentru ca de foarte multe ori viata mi-a aratat ca este mult mai usor sa invat din greselile altora decat sa trec chiar eu prin toate greselile posibile, am decis sa ii ajut pe altii, sa ii ajut sa invete din greselile mele fara sa mai treaca ei insisi prin ele.Pentru ca in vanzari totul este despre timp si folosirea lui cat mai eficient posibil, imi doresc ca, invatand din greselile enumerate in prezenta...
PRP: 29,00 Lei  21,75 LeiAdauga in cos
Cum sa vinzi o pereche de bocanci in toiul verii
-25%
Cum sa vand ceva ce NU SE POATE VINDE? Pur si simplu nu inteleg de ce socotelile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ. De ce merg sa cumpar hartie igienica si vanzatorul ala reuseste sa-mi bage pe gat confeti pentru petrecere si manusi de gradinarit? Nici macar nu aveam nevoie de asa ceva si totusi AM CUMPARAT!Oare trebuie neaparat sa ma implic in ultimul hal atunci cand vreau sa vand ceva, cuiva? Nu se poate mai simplu?Ba da, sigur ca se poate mai simplu. Mai simplu, mai putin, mai ieftin,...
PRP: 22,00 Lei  16,50 LeiAdauga in cos
Teste-Grila pentru examenul de licenta la specializarea Marketing, cursuri de zi pentru studentii anului III - Valentina Zaharia
-20%
Facultatea de Marketing din cadrul Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir” organizeaza, incepand cu anul universitar 2016-2017, licenta pe plan local, ca urmare a obtinerii acreditarii dupa finalizarea a trei promotii de studenti, absolventi care au sustinut pana in prezent, examenul de licenta la Universitatea Valahia din Targoviste.Iata ca Facultatea de Marketing este in masura, din punct de vedere institutional, formal, procedural, sa ofere absolventilor sai intreg suportul pen...
PRP: 20,00 Lei  16,00 LeiAdauga in cos
Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala
De la Marketing la RightketingAs vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispozitie.Cred ca ne aflam intr-un moment de schimbare radicala a paradigmei in industria comunicarii. Vom lasa in urma, rapid si fara cale de intoarcere, abordarea in masa, nediferentiata si impers...
39,00 LeiAdauga in cos
Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-25%
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatilor mileniului al treilea. Lucrarea este oportuna si importanta, mai ales prin implicatiile sale asupra posibilitatilor de ameliorare a angajamentului firmelor, si in general a organizatiilor romanesti, pe calea dezvoltarii de produse mai prietenoase cu mediul, ecologice chiar.Mixul de m...
Editura 

ROVIMED

PRP: 19,62 Lei  14,72 LeiAdauga in cos
Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania - Adrian Cioroianu
-25%
O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.„Noi, romanii, am demonstrat de mai multe ori ca putem avea idei interesante, dar nu putem sa le punem in practica la scara serioasa. In orice companie, cand pornesti, ai nevo...
PRP: 42,00 Lei  31,50 LeiAdauga in cos
Toti marketerii sunt mincinosi - Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica
-25%
Seth Godin este autorul cartilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri si se situeaza constant printre primii 25 cei mai cititi bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator si CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum si un conferentiar deosebit de apreciat. Locuieste in ...
Editura 

CURTEA VECHE

PRP: 27,00 Lei  20,25 LeiAdauga in cos