Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Multimedia in activitatea didactica
-20%
Daca este sa analizam din punct de vedere etimologic, educatia vine din latinescul educo-educare, care inseamna a alimenta, a creste - plante sau animale. Avand intelesuri asemanatoare intalnim la francezi, in secolul al XVI-lea, termenul education, din care va deriva si cel romanesc, educatie. Acesta mai poate sa fie dedus si din termenul latinesc educo - educare care inseamna: a duce, a conduce, a scoate. Se considera ca ambele traiecte etimologice sunt corecte. A educa inseamna a cultiva cur...
PRP: 15,00 Lei  12,00 LeiAdauga in cos
Rolul negocierii in afacerile internationale. Editia a II-a, revazuta si adaugita.
-20%
Faptul ca viata social-economica si politica contemporana a devenit din ce in ce mai complexa, fapt oglindit si in intensificarea fara precedent a participarii statelor lumii la schimburile comerciale internationale impune intensificarea preocuparilor la nivel mondial pentru asigurarea prin dialog si conlucrare, prin negociere, a unui context propice de desfasurare, atat a relatiilor economice dintre state, cat si a celor dintre organizatiile economice prezente pe piata internationala, pe baza u...
PRP: 35,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
Marketing. Proiecte si teste grila
-20%
Bibliografie: Nedelea Alexandru-Mircea (2003), Marketing, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2006), Marketing in administratie publica, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (coord.) (2008), Politici de Marketing, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2009), Marketing in exercitii – Aplicatii, studii de caz, teste, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2016...
PRP: 42,00 Lei  33,60 LeiAdauga in cos
Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 LeiAdauga in cos
Cu ce se mananca de fapt Makertingul
-5%
Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce in...
PRP: 39,90 Lei  37,91 LeiAdauga in cos
Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania
-14%
In aceasta lucrare privim educatia din mediul rural din perspectiva marketingului, o descompunem in elemente ale mixului de marketing si indreptam atentia cercetatorilor si factorilor de decizie catre complexitatea conditiilor in care se desfasoara invatamantul rural,incurajam reflectarea asupra unor actiuni sustenabile ca parte integranta a procesului de evolutie sociala intrucat o educatie incluziva si de calitate pentru toti, fara bariere de acces, disparitati, segregare scolara, reprezinta...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 35,00 Lei  30,10 LeiAdauga in cos
Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului
-14%
In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comun...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  17,20 LeiAdauga in cos
Tranzactii comerciale. De la national la international
-14%
Lucrarea prezinta notiuni de baza pentru tranzactiile comerciale. In realizarea acestei carti am pornit de la aparitia si evolutia tranzactiilor comerciale si am continuat cu formele de realizare a exporturilor, contractul de vanzare–cumparare, instrumente si modalitati de plata, derularea tranzactiilor, tehnici de realizare a tranzactiilor comerciale, bursele de marfuri si comertul fairtrade.Lucrarea este structurata pe 11 capitole, toate capitolele sunt redactate intr-un stil accesibil s...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 42,00 Lei  36,12 LeiAdauga in cos
Tehnici promotionale. Abordari teoretice si practice
-14%
Prezenta lucrare a fost construita in jurul principalelor tehnici promotionale utilizate de organizatii, indiferent de dimensiunea acestora.Lucrarea este structurata in sapte capitole, fiecare dintre acestea tratand o parte distincta a comunicarii promotionale.Desi nu se doreste a fi o lucrare exhaustiva in domeniul tehnicilor promotionale, ci doar o sintetizare a conceptelor si instrumentelor fundamentale specifice promovarii, capitolele au fost organizate astfel incat cititorul sa poata lectur...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 37,00 Lei  31,82 LeiAdauga in cos
Marketing agroalimentar. Editia II
-14%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea c...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,00 Lei  24,08 LeiAdauga in cos
Marfurile alimentare si securitatea consumatorului de alimente
-14%
Materialul stiintific de fata se adreseaza tuturor celor ce cauta informatii privind compozitia si calitatea produselor, in stransa legatura cu problematica securitatii consumatorului. Toate acestea in conditiile actuale, cand sub rezerva limitarii resurselor, calitatea alimentatiei scade pe zi ce trece iar influentele asupra starii de sanatate devin din ce in ce mai evidente si mai ingrijoratoare....
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  34,40 LeiAdauga in cos
Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii
-14%
Managementul relatiilor cu clientii (concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM - Customer Relationship Management) a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru toate companiile. In toate sectoarele de activitate se aloca sume importante pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor.In prezent, se afirma tot mai puternic pozitia conform careia CRM este o strategie de afacer...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,50 LeiAdauga in cos
Summaries and Practice Tests in Marketing
-14%
RETHINKING AND REINVENTING MARKETING/7 1. Starting up/7 2. Vocabulary/8 3. Reading: Building customer relationships - increasing customer loyalty/11 4. Language Review/15 5. Translation Exercises/17 6. Writing Letters /42 7. Practice Test /44 CUSTOMERS AND PRODUCTS Starting up /48 Vocabulary /49 Reading: Problem analysis vs. decision making /51 Language Review/54 Translation Exercises/57 Writing Letters of Application (I) / 66 7. Practice Test /67 APPROACHING NEW ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  34,40 LeiAdauga in cos
Business Communication and NLP: Successful Drivers in Theory and Practice
-14%
This book facilitates understanding behavioural and organisational change and leadership development. With first-hand experience of getting a PhD in Neuro-Linguistic Programming (NLP) Perspectives on Negotiating and Selling, I can say that this book reflects the practical capacity I have gained by closely working with business leaders and managers in their struggle to bring about fast change for themselves and their organisations. This book extensively uses the concept of NLP to help both busin...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 26,00 Lei  22,36 LeiAdauga in cos
Cartea despre comert online in Romania
-10%
Pentru actuali sau viitori proprietari de magazin online si nu numai * O alta psihologie a cumparaturilor in Romania * Sa ma apuc? Am auzit ca se fac multi bani pe online * O abordare inedita a comertului online * Cum trebuie sa fie magazinul tau online * De ce sa nu apelezi la anumite servicii * Tot ce nu stiai despre recenzii * Nemultumirile clientilor * Cum si de ce sa ajutam clientii O carte din 2021 utila “si” in prezent Aceasta carte nu iti promite (ca altele) c...
Editura 

LETRAS

PRP: 35,00 Lei  31,50 LeiAdauga in cos
Principiul ravasului norocos
In ultimii ani, principiile si tacticile de marketing s-au schimbat in mod fundamental, iar perspectiva asupra afacerilor s-a redimensionat, cucerind ireversibil teritoriul lumii digitale. In periplul sau imprevizibil, procesul de construire a unui brand se aseamana tot mai mult cu o calatorie – o experienta unica pentru cei ce reusesc sa imprime sens si valoare in produsele, serviciile si actiunile intreprinse, pornind de la o naratiune inspirata. Principiul ravasului norocos este o impre...
Editura 

SPANDUGINO

20,00 LeiAdauga in cos
Tehnici de promovare in marketingul politic
-12%
Cartea de fata trateaza un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politica. Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizata din perspectiva interdisciplinara, economica, juridica si sociologica, tinand cont de literatura de specialitate la nivel global si national. Tehnicile de promovare utilizate in marketingul politic sunt analizate din doua perspective: aceea a componentelor mixului promotional, cat si aceea a mediilor de promovare. Anul aparitiei: 20...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  35,11 LeiAdauga in cos
Bazele marketingului
-12%
Aceasta carte reprezinta, mai degraba, un ghid de marketing, cu importanta atat teoretica, cat si practica. Ea urmareste toate elementele esentiale pe care un incepator in domeniul studiului marketingului trebuie sa le cunoasca, pentru ca apoi sa le poata aplica foarte usor in domeniul sau de interes. Lucrarea se adreseaza in principal studentilor, dar si oamenilor de afaceri si managerilor - tuturor celor interesati in dezvoltarea unei afaceri de succes, avand la baza un suport stiintific. ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 19,90 Lei  17,51 LeiAdauga in cos
Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
-12%
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cerceta...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 37,90 Lei  33,35 LeiAdauga in cos