Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Crescuti digital. Generatia Net iti schimba lumea
Este foarte posibil sa cunoasteti persoane cu varsta intre unsprezece si treizeici de ani. I-ati vazut facand cinci lucruri deodata: trimitand mesaje prietenilor, „downloadand” muzica, „uploadand” videoclipuri; vizionand un film pe un ecran de sase centimetri si facand cine-stie-ce-altceva pe Facebook sau MySpace. Pentru prima data in istorie, tinerii detin autoritatea intr-un domeniu foarte important. Si schimba fiecare dimensiune a societatii noastre – de la locul...
Editura 

PUBLICA

Noile reguli de marketing si PR
Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul in care oamenii comunica si interactioneaza, dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti. Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor, stabilind o legatura directa – si mult mai onesta – c...
Editura 

PUBLICA

Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si afacerile in secolul XXI. In Emotionomics, face o analiza concisa a acelor idei din psihologie si psihiatrie care explica modul nostru de functionare. Emotionomics ne spune cum poate fi micsorata distanta dintre a spune si a simti. Codul emotional...
Editura 

PUBLICA

Comert si economie comerciala
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea si pregatirea noii generatii de specialisti cu studii superioare in comert, dar si crearea unui suport stiintific pentru managerii din intreprinderile comerciale si din aparatul comercial central, din ministere, departamente si agentii, respectiv, din administratia publica locala.Pornind de la co...
Editura 

ECONOMICA

Pe spatele servetelului. Cum sa rezolvam problemele si sa vindem idei prin desene
Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea unui tip de comunicare ce li se adreseaza tuturor oamenilor. Solutiile si ideile din Pe spatele servetelului sunt inspirate de descoperiri stiintifice de ultima ora. Ele vin dupa douazeci de ani de experienta în studiul metodelor vizuale pentru rezolvarea problemelor. Iar instrumentele propuse ...
Editura 

PUBLICA

Marketing on-line
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare ? cum ar fi mixul de marketing si comportamentul cumparatorului ? pe care le analizeaza dintr-o perspectiva on-line. Textul subliniaza faptul ca, pentru interactiunile on-line, clientul trebuie sa ramana principala preocupare si ca experimentele benefice si inovatoare sunt vitale pentru crearea loialitatii s...
Editura 

ALL

Negocierea comerciala internationala
Lucrarea de fata a fost conceputa ca un manual universitar: ea se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca lucrarea poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactio...
Editura 

ECONOMICA

Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor
Arta negocierii în afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii si de idei practice pentru a le aplica în conducerea unei negocieri. Având la baza cercetari temeinice, autorii – experti în negocierea de afaceri – au redus volumul urias de informatii disponibile într-o carte accesibila celor ocupati, care au nevoie sa se pregateasca pentru negocierile zilnice, dar si pentru situatiile de negociere mai complexe ...
Editura 

PUBLICA

Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri
,,Obligatoriu de citit ! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu viata."David Meerman Scott, specialist in strategii de marketing si leadership.Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gând...
Editura 

BRANDBUILDERS

Metode de publicitate testate
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul timpului si ideile premiate, prezentate în editia originala, pe care însa le actualizeaza pâna la momentul prezent. Prezinta tehnicile de vânzari verificate, care înlatura presupunerile din industria publicitatii, t...
Editura 

PUBLICA

Marketing direct pe intelesul tuturor
Scrisa în 1982, Marketing direct pe întelesul tuturor a ajuns în prezent la a cincea editie si a fost tradusa în 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe întelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar mai tarziu un mini-institut. Cartea a fost publicata pentru prima oara în anul 1982. Editia de fata include recomandari detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct. În s...
Editura 

PUBLICA

Analiza cost-beneficiu. Concepte si practica
O lucrare solid fundamentata din punct de vedere conceptual, avind o buna orientare practica si care este usor accesibila atit studentilor, cit si practicienilor. Analiza cost-beneficiu are numeroase ilustratii si exemple luate din actualitatea recenta, care arata in ce fel pot fi aplicate teoriile si tehnicile ACB in situatiile din viata reala. Editia a doua pune in continuare accentul cu precadere pe discutarea clara a problemelor, mai curind decit pe matematica formala, si pe aplicatiile in p...
Editura 

ARC

Cercetarea de marketing - Cum sa patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care îmbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul porneste de la probleme concrete de marketing si arata ce fel de cercetari sunt necesare, cum trebuie efectuate si cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente. Cartea îti ofera toate resursele de care ai nevoie ca sa...
Editura 

BRANDBUILDERS

Marketing si comunicare pe Internet
O lucrare care isi propune investigarea comunicarii de marketing pe Internet se bazeaza, de la bun inceput, pe trei componente extrem de dinamice:comunicarea, marketingul si Internetul. Nu este aici locul pentru a face o analiza a comunicarii, a marketingului sau a Internetului. Consideratiile de natura teoretica, care trateaza distinct cele trei domenii, sunt redate intr-o literatura de specialitate impresionanta: carti, capitole din carti, reviste, studii si cercetari, resurse Web, etc., ata s...
Editura 

LUMEN

Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniul vanzarilor
Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor , propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat cresterea vanzarilor si loializarea clientilor.“Biblia Vanzarilor este un instrument de marketing incredibil de folositor. O lectura usoara, plina de ponturi si informatii pentru obtinerea succesului. Am cumparat 5 exemplare, cate unul pentru fiecare dinte asociatii mei de vanz...
Editura 

BRANDBUILDERS

Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita - Virgil Balaure
-12%
Marketing - VIRGIL BALAURE - URANUS.In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura crescanda, de adoptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatilor de abordare a fenomenelor si proceselor economice si sociale. La un asemenea context general se raporteaza, in prezent, si intreprinderile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de u...
Editura 

URANUS

Dictionar explicativ de marketing
Autori: Constantin Florescu, Petre M?lcomete, Nicolae Al. Pop (coordonatori) ISBN: 973-590-824-7 Pagini: 816 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Avantajul concurential
Prezentare: Cartea de fata se ocupa de modul in care o firma isi poate crea si sustine un avantaj concurential. Conceptele din aceasta carte au drept scop crearea unei punti de legatura intre formularea strategiei si implementarea ei, mai degraba decat sa trateze separat cele doua subiecte, cum a fost caracteristi pentru multe lucrari din domeniu. Avantajul concurential rezulta fundamental din valoarea pe care o firma poate s-o creeze pentru cumparatorii sai. El poate lua forma preturi...
Editura 

TEORA