Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
com.ert - Avantajele vinzarii in retea
Titlul original: Pro-Sumer Power! Traducător: Sabina Dorneanu Coperta: Dan Perjovschi, Dan Stanciu Este adevărat, noi, cumpărătorii, lăsăm din ce în ce mai mulţi bani în magazine. Iar reducerile de preţuri nu fac decât să încurajeze aceste cheltuieli ale noastre, fie că este vorba de magazinele obişnuite, de supermarketuri sau de marile lanţuri en-gros. Bill Quain atrage atenţia că aceste reduce...
Editura 

CURTEA VECHE

Negociatorul de afaceri si competentele de comunicare
-20%
Se adreseaza formatorilor de specialisti ce urmeaza sa activeze ca practicieni in domeniul negociatorilor de afaceri Pagini: 208
Editura 

UNIVERSITARA

Cum sa concepi un plan de marketing
Cum sa concepi un plan de marketing. Un aport-cheie la planul de business Ai in fata ta o lucrare diferita fata de alte carti de afaceri. Sa-ti construiesti singur propriul plan de marketing poate parea o gluma daca nu ai avea sprijinul acestui ghid, care contine exact atata teorie cat este necesara pentru a intelege procesul de planificare. Croindu-va drum prin aceasta carte, orizontul dumneavoastra in ceea ce priveste principiile planificarii de marketing se va largi de asa maniera incat v...
Marketing international
Profesor doctor Constantin Sasu propune acest titlu ca material didactic si ca instrument de documentare, in contextul unei crize recunoscute de informatii si a interesului din ce in ce mai larg al universitatilor si scolilor superioare de pe linga Camerele de comert si industrie pentru dimensiunea internationala a marketingului. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international arata cum sa gindesti international si sa actionezi local. Domeniu: Afaceri (Business) / Econom...
Editura 

POLIROM

Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 LeiAdauga in cos
Afaceri cu viteza gandului
Este directorul Microsoft in pragul falimentului? Cum a fost cladit imperiul Microsoft?Dar, cel mai important, CUM sa intrati in lumea viitorului (a comunicatiilor si internetului) si sa aveti succes? Cum sa creati un sistem nervos digital si sa amplificati profiturile firmei Dvs., fara sa investiti si ultimul leu? La toate aceste interbari celebrul Bill Gates va raspunde.Bun sau rau, monstru sau filantrop, el a avut deja succesul la care orice om de afaceri viseaza: o cifra de afaceri de miliar...
Editura 

AMALTEA

Manipularea in vanzari
-30%
Cine nu vinde nu castiga! Nu exista marfa nevandabila, e plin de vanzatori prosti! Orice poate fi vandut, orice poate fi cumparat; insa numai cel care stie cum sa-si vanda marfa va avea cumparatori. Cine e nebun sa dea banii pe prostii? Orice om care a vorbit cinci secunde cu un vanzator bun! Invata sa manipulezi dorintele cele mai ascunse,sa scoti la iveala pofta si lacomia din om!...
Editura 

ANTET (PROMO)

PRP: 18,00 Lei  12,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Un alt mod de a invata marketing
Aceasta lucrare isi propune sa ofere o introspectie stimulativa in domeniul marketingului fiind destinata studentilor, masteranzilor dar si celor interesati sa dobandeasca notiuni generale in acest domeniu distinct al teoriei si practicii economice. Natura practica a textului are ca scop asigurarea unor notiuni generale privind marketingul si stimularea procesului de studiu pentru toti cei care doresc sa se implice in diferite activitati de marketing. Intentia lucrarii este sa exploreze conexiu...
Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz
In momentul in care ai atat de multe produse, atat de multe informatii disponibile la viteze atat de mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei si de a sesiza o oportunitate inainte de a o remarca altcineva scade din ce in ce mai mult. Acum, comerciantii trebuie sa recurga din ce in ce mai mult la toate trucurile pentru a gasi acel minuscul beneficiu care ar putea sa le aduca un avantaj fata de restul lumii.In prezent, traim intr-o era in care Internetul defineste comertul, educ...
Editura 

UNIVERSITARA

Marketingul bancar modern
Lucrarea isi propune sa puncteze principalele evolutii ale sistemului bancar romanesc, in contextul dezvoltarilor internationale, iar pe de alta parte sa fotografieze in cele mai mici detalii anatomia produselor bancare si a interactiunii acestora cu piata, cu marele public.Ofera o incadrare complexa a marketingului modern in managementul strategic bancar, cuprinzand si fotografii detaliate ale elementelor componente ale mixului de marketing bancar: produs, pret, promovare, distributie. Nr pagin...
Editura 

SIGMA

Jurnalul unui milionar
-26%
Titlul original: A Millionaires NotebookTraducător: Alexandra BorsCoperta: Dan Perjovschi, Dan Stanciu Steven K. Scott a pierdut nouă locuri de muncă în primii şase ani de după terminarea facultăţii şi i s-a spus de multe ori că nu va reuşi niciodată. Ce şanse de succes i-aţi da unei persoane a cărei carieră a început astfel? Totuşi, a devenit un strălucit specialist în marketing, iar succesul său financiar, ca şi acela al colaboratorilor lui, a întrecu...
Editura 

CURTEA VECHE

Cybermarketing
-12%
Cybermarketing - Autori Gheorghe Orzan, Mihai Orzan Anul publicării: 2008 Format: 17x 24
Editura 

URANUS

PRP: 18,55 Lei  16,32 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul motivational
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet care a vindut produse si servicii in valoare de peste 150 de milioane de dolari. Este un autor publicat in 16 limbi, articolele lui fiind citite in fiecare luna de 2,5 milioane de oameni din intreaga lume.Odata ce ati inteles elementele care stau la baza...
Editura 

AMSTA

Tehnici promotionale
Este o lucrare deosebit de utila studentilor din facultatile de profil economic, precum si celor interesati in descifrarea problematicii complexe presupusa de conectarea firmelor in care isi desfasoara activitatea, la cerintele actuale ale pietei privind instrumentul promotional. Format: Academic Nr. pag: 232
Editura 

UNIVERSITARA

Marketing, editia a II-a
Pagini: 328 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Manual de comunicare si negociere in afaceri. Vol. II: Negocierea
Lucrarea mijloceste periplul in universul relatiilor dintre oameni, al comunicarii, negocierii, al argumentatiei si manipularii. Teoriile, conceptele, normele de etica si tehnicile de comunicare si negociere expuse in cele doua volume isi vor demonstra cu siguranta utilitatea si eficienta in practica relatiilor de afaceri. Domeniu: Comunicare, relatii publice / Afaceri (Business) ISBN: 973-683-457-3 Anul aparitiei: 2000 Pagini: 280 Format: 160x235 mm
Editura 

POLIROM

Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-25%
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatilor mileniului al treilea. Lucrarea este oportuna si importanta, mai ales prin implicatiile sale asupra posibilitatilor de ameliorare a angajamentului firmelor, si in general a organizatiilor romanesti, pe calea dezvoltarii de produse mai prietenoase cu mediul, ecologice chiar.Mixul de m...
Editura 

ROVIMED

PRP: 19,62 Lei  14,72 LeiAdauga in cos
Tactici si metode pentru... Succes in tranzactii - Pascal Py
-5%
"Publicul trebuie tratat ca o femeie. Nu trebuie sa i se spuna nimic din ceea ce nu ar dori sa auda." Goethe Arta finalizarii vanzarii sau a closingului este un moment delicat si dificil, unde teama de NU se lupta cu speranta unui DA ferm, obtinut in mod eficient, drept garantie a trecerii de varianta intermediara, care ne tine cu sufletul la gura, care se poate transforma in povara atunci cand beneficiaza de un tratatament necorespunzator. Finalizarea este ca un rezultat la un ...
PRP: 19,62 Lei  18,64 LeiAdauga in cos
Marketing ecologic. Studiul comparativ. Marketing ecologic - Marketing traditional - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-25%
Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic - marketing traditional de Avia Carmen MorarIn cadrul marilor probleme ale lumii contemporane se inscrie si optiunea omenirii - din ce in ce mai clar conturata - de a gandi si a actiona pentru o dezvoltare durabila pe planeta Pamant. Mediul de afaceri romanesc nu poate sa se sustraga acestei tendinte majore. In peisajul turbulent generat si intretinut de criza economico-financiara mondiala fiecare entitate economica incearca sa se identifi...
Editura 

ROVIMED