Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Marketing public si optimul social
-10%
Cartea sistematizeaza tot ceea ce este valoros in literatura de specialitate, iar exemplele si studiile de caz potenteaza calitatea lucrarii. Parcurgerea cartii il convinge pe cititor ca politicile publice de succes sunt conditionate de aplicarea principiilor marketingului. Utilitatea teoretica si practica a lucrarii Marketing public si optimul social umple un gol in piata literaturii de specialitate.
Editura 

ASAB

PRP: 28,00 Lei  25,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
-30%
Seria, Guerrilla Marketing. Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu. Cartea asta este tot ce iti trebuie.Aceasta carte a fost conceputa sa te ajute in cea mai dificila problema. Ea te invata cum sa-ti incepi si sa-ti dezvolti o afacere la domiciliu.Ai putea intreba: - Cum pot eu sa concurez cu marile companii? - Cum pot eu sa sper ca o sa fiu capabil sa atrag clientii pe care ii vrea si o companie care cheltuieste sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondenta direc...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 38,00 Lei  26,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi
-15%
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin."Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui in...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 45,87 Lei  38,99 LeiAdauga in cos
In Stoc
Trout despre strategie
-15%
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului. Cartea Trout de...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 28,90 Lei  24,57 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
-15%
 de 

Ries, Al

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa fa...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 33,79 Lei  28,72 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing. Teste - grila. Editia a IV-a revazuta si adaugita
-12%
Prezentare - Marketing. Teste - grila de Virgil Balaure. Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente.CUVANT INAINTE (p7)1. BAZELE MARKETINGULUI (p9)2. CERCETARI DE MARKETING (p116)3. CERCETARI CALITATIVE DE MARKETING (p233) 4. STUDIEREA COMPORTAMENTULUI CONSUMTORULUI (p242)5. MARKETING STRATEGIC (p263)6. TEHNICI PROMOTIONALE (p278)7. RELATII PUBLICE (p309)8. BUSINESS TO BUSINESS MARKETING (p313)9. MARKETINGUL SERVICIILOR (p327)10. MARKETING FINANCIAR-BANCAR (p336)11. MARK...
Editura 

URANUS

PRP: 40,00 Lei  35,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Preturi si concurenta
-30%
Lucrarea "Preturi şi concurenţă" se adresează în primul rând studenţilor de la învăţământul la distanţă, dar şi celor dela cursurile de zi, ai Facultăţii de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori ai Colegiului Universitar, precum şi specialiştilor din domeniile economic, financiar, contabilitate, şi altor categorii interesate....
PRP: 21,00 Lei  14,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Comportamentul consumatorului
-12%
Ca urmare a dezvoltari deosebite a marketingului, mai ales in ultimele decenii, aceasta disciplina stintifica se dovedeste a fi fundamentala pentru societate si, indeosebi, economia moderna. Aplicat in toate domeniile economice si cociale, marketingul este folosit pe scara larga pentru fundamentarea decizilor echipelor manageriale.fiind, prin definitie,o"stinta a succesului ", marketingul a depasit de mult perimetru institutiilor universitare, aplicarea sa in viata cotidiana fiind dovada cea mai...
Editura 

URANUS

PRP: 29,00 Lei  25,52 LeiAdauga in cos
In Stoc
10 Pacate capitale de marketing - Semne si solutii
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa. De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in prezent in practica de marketing, greseli pe care le numeste "pacate capitale". Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Phil...
Editura 

CODECS

29,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Fundamente teoretice ale comertului international
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat
-20%
Diferentiaza-te! de Mike Michalowicz este cartea care deschide ochii antreprenorilor asupra unui aspect foarte important al afacerii lor. Este vorba despre marketing, sau mai bine zis, despre absenta acestuia, care reprezinta in foarte multe cazuri cauza principala a mediocritatii micilor afaceri si a ritmului lor lent de crestere. Prea multe produse si servicii extraordinare lancezesc in anonimat din cauza ca nu au parte de un marketing de calitate. Tocmai de aceea, Mike Michalowicz isi propune...
PRP: 49,00 Lei  39,20 LeiAdauga in cos
Comert electronic. Suport de curs
-20%
Este foarte dificil in prezent sa ne imaginam felul in care ar putea functiona firmele, indiferent de amploarea activitatilor lor, nu numai fara folosirea tehnologiei informatice, cu beneficiile sale legate de scurtarea timpilor si reducerea costurilor, ci si fara folosirea Internetului si a retelelor de calculatoare, ca veritabile medii de desfasurare a afacerilor. Beneficiile utilizarii computerului in afaceri, a tehnologiei informatiei si a Ineternetului depasesc cu mult orice dezavantaje car...
PRP: 25,00 Lei  20,00 LeiAdauga in cos
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager
-20%
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la catev...
PRP: 39,00 Lei  31,20 LeiAdauga in cos
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes
-25%
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina“. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si“ in loc de „sau“. Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 – centrat pe produse –, continuand cu Marketing 2.0 – centrat pe clienti – si ajungand la Marketing...
PRP: 49,90 Lei  37,43 LeiAdauga in cos
ABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschen
-20%
LucrareaABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschenreprezinta un instrument cu caracter operational, pus la dispozitia studentilor ce se pregatesc pentru domeniul afacerilor, precum si pentru practicieni sau publicul larg care folosesc corespondenta comerciala in limba germana. "ABC der Geschäftskorrespondenz im Deutschen, Modellbriefe für Anfänger" se adreseaza in special publicului cu cunostinte la nivel incepator sau mediu de limba germana, permitand si la acest nivel o comunic...
PRP: 12,00 Lei  9,60 LeiAdauga in cos
Informatica si marketing
-20%
Activitatea economico-financiara care se desfasoara in orice firma, companie, organizatie sau intreprindere se bazeaza pe adoptarea de decizii de natura tehnica, tehnologica, organizatorica, economica, financiara, de personal etc. Astfel, fiecare decizie in parte parcurge un proces decizional complex, in care materia prima cea mai consumata este informatia despre mediul intern si cel extern al firmei. Complexitatea atat a proceselor de adoptare a deciziilor, cat si a mediului in care se desfasoa...
PRP: 42,00 Lei  33,60 LeiAdauga in cos
Managementul potentialului antreprenorial in Romania rurala
-20%
In societatea moderna s-a constatat un interes din ce in ce mai crescut pentru sustinerea initiativelor specifice antreprenoriatului, astfel incat, in Uniunea Europeana dar si in multe state din afara ei, a devenit necesara o formulare a politicilor de dezvoltare economica centrata inclusiv pe imbunatatirea mediului antreprenorial. Acest demers a presupus – si presupune in continuare atat solutii de amortizare a posibilelor dificultati si obstacole cu care se pot confrunta antreprenorii d...
PRP: 28,00 Lei  22,40 LeiAdauga in cos
Primul an de marketing
-15%
In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltarii societatii, in ansamblu. De aici rezulta importanta acestei discipline. 14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea aces...
Editura 

INTEGRAL

PRP: 40,00 Lei  34,00 LeiAdauga in cos
Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica
-20%
Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majorita...
PRP: 22,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos