Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketingul serviciilor de transport aerian din Romania
An aparitie 2022 Nr. de pagini 364 Format 17x24
Editura 

ECONOMICA

68,00 LeiAdauga in cos
Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia?
-15%
Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri.Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.Car...
PRP: 54,60 Lei  46,41 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing nutritional
-20%
Cuvinte cheie: marketing nutritional, comportamentul consumatorului, comunicare integrata de marketing, modele de nutritie si dietetica, marketingul serviciilor de sanatate Lucrarea de cercetare avand titlul „Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor” isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietet...
PRP: 70,00 Lei  56,00 LeiAdauga in cos
Secretele marketingului pe instagram
-10%
Daca te-ai saturat de teste esuate pe Instagram si vrei mai multi urmaritori activi cu care sa dezvolti o super comunitate atunci esti in locul potrivit. Pentru ca am scris singura carte din Romania care este construita pentru tine daca vrei sa fii influencer, daca esti make-up artist, daca ai un magazin online, daca ai o afacere cu locatie fizica… si lista poate continua pentru ca in aceasta carte gasesti principii si strategii care te vor ridica la urmatorul nivel pe Instagram, indifer...
PRP: 55,00 Lei  49,50 LeiAdauga in cos
Contagios - Cum se raspandesc ideile
-18%
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si fil...
Editura 

PUBLICA

PRP: 55,00 Lei  45,10 LeiAdauga in cos
Marketing in 37 de studii de caz - Sebastian Vaduva - CD
-5%
Marketingul ne-a invadat viata. Marketingul ne influenteaza viata de zi cu zi… Folosim o anumita pasta de dinti fiindca sistemul de marketing folosit ne-a determinat sa fim convinsi ca numai aceasta ne poate darui zambetul stralucitor de vedeta… Deci strategia de marketing adoptata a fost mai eficienta decat marketingul firmei concurente. Poate ti-a trecut prin minte gandul ca doar marile companii pot desfasura campanii eficiente de marketing? Uita! Studiaza cu atentie metodele ...
PRP: 92,00 Lei  87,40 LeiAdauga in cos
Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri
Lovemarks impartaseste opinia unui lider dinamic al carui crez de neclintit este construit pe ideea ca legaturile emotionale si personale care inspira pot schimba cu adevarat lumea."Ca sa supravietuiasca marile branduri trebuie sa creeze Loialitatea dincolo de Ratiune a consumatorilor. Acesta este singurul mod in care se pot diferentia de celelalte milioane de produse, fara nici un viitor, banale. Secretul este utilizarea Misterului, Senzualitatii si a Intimitatii. Implicarea puternica a acestor...
90,00 LeiAdauga in cos
Inovatie in advertising - Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
-15%
Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita siimbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 56,84 Lei  48,31 LeiAdauga in cos
Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
-15%
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:• Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata es...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 50,46 Lei  42,89 LeiAdauga in cos
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
-15%
 de 

Ries, Al

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. N...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 52,99 Lei  45,04 LeiAdauga in cos
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
-15%
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising."JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY.Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate.Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite re...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 57,80 Lei  49,13 LeiAdauga in cos
Strategii de comunicare si marketing in afaceri
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu s...
Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs. Editia a VI-a
In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara cunoasterea notiunilor specifice logisticii si distributiei marfurilor: achizitii, stocare, transport, depozitare etc. Cu atat mai mult cu cat logistica marfurilor, cu pozitia sa de instrument concurential datorata contributiei sale la cresterea eficientei activitatii comerciale, a devenit si un instrument esential de management.
Marketing online
Lucrarea cerceteaza marketingul online aplecandu-se asupra creatorilor de continut, companiilor si dezvoltatorilor de aplicatii care identifica modalitati noi si inovatoare de a cumpara si a comunica.ISBN: 978-973-709-991-4An aparitie: 2022Nr. de pagini: 352Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Transporturi si expeditii internationale. Clasic versus electronic
-5%
Volumul trateaza o multitudine de probleme pe care le ridica diferitele modalitati ale transporturilor internationale de marfuri, pornind de la forma clasica la cea electronica, cu importanta tot mai mare si cu implicatii tot mai adanci in activitatea de colaborare economica intre state.ISBN: 978-973-709-826-9An aparitie: 2017Nr. de pagini: 436Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Analiza de intelligence in social media
-10%
Emil Girdan este ofiter de politie in activitate de 15 ani in cactrut Ministerului Afaceritor intern e. ultimii 13 ani si-a desfisurat activitatea ca speciatist in structuri de anatiza de intelttgence de nivet tactic, operationat si strategic. Pasiunea pentru intelligence si dorinta de i'mpartasire a cunostintelor acumulate in domeniu, au determinat implicarea acestuia dincolo de zona operativa, in activitati deformare, in mai multe institutii din Ministerul Afacerilor interne. Contextul actual ...
Editura 

SITECH

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam
„Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam –haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista...
Editura 

PUBLICA

Scopul 2. Nu este vorba de noroc
,,Scopul 2", continuare a volumul ,,Scopul", este o carte despre fenomenul ,,nu este vorba de noroc". Cum sa faci fata unei provocari, cum sa transformi trei firme aproape falimentare intr-o mina de aur rapid si fara investitii. Ce trebuie de schimbat pentru a atinge acest scop... veti afla citind aceasta carte. In cartea a doua, problemele cu care se confrunta personajul principal sunt si mai mari. El recurge din nou la Teoria Constrangerii si incepe sa utilizeze un set de ...
Editura 

TOC

Scopul. Un proces al imbunatatirii continue
In cartea ,,Scopul. Un proces al imbunatatirii continue" dr. Goldratt prezinta solutionarea logica paractica a unui sir de probleme care privesc opt functii de baza ale oricarei intreprinderi:Procesele operationaleManagementul proiectelor si ingeniringulMarketingManagementul personaluluiFinante si masurariSistemul de distributie si lantul de furnizareVanzariStrategii si tacticiIn troducere,,Scopul" se refera la noi princii globale privind productia. S e refera la oameni care incearca sa inteleag...
Editura 

TOC