Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Manipularea in vanzari
-20%
Cine nu vinde nu castiga! Nu exista marfa nevandabila, e plin de vanzatori prosti! Orice poate fi vandut, orice poate fi cumparat; insa numai cel care stie cum sa-si vanda marfa va avea cumparatori. Cine e nebun sa dea banii pe prostii? Orice om care a vorbit cinci secunde cu un vanzator bun! Invata sa manipulezi dorintele cele mai ascunse,sa scoti la iveala pofta si lacomia din om!...
Editura 

ANTET (PROMO)

PRP: 18,00 Lei  14,40 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing cultural
-30%
Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest sector si contribuie la identificarea unui instrumentar specific si adaptat de lucru. Lucrarea pune la dispozitia cercetatorilor o revizie critica a literaturii de specialitate si o incadrare teoretica riguroasa a sectorului studiat, bazata pe asemanarile care in...
PRP: 40,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Dictionar de marketing
Un dictionar atipic, care nu contine doar definitii consacrate. In functie de insemnatatea practica si capacitatea de acoperire a unor termeni, li s-au adaugat explicatii suplimentare, exemplificari lamuritoare, variante in abordarea conceptului, concretizari pentru aplicarea mai lesnicioasa a unor recomandari sau referinte teoretice. De aici si diferenta de spatiu rezervat articolelor, fiind usor de observat alternanta intre cele scurte, constand din definitii stricte, si cele care dezvolta tem...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar
Ruralul romanesc cuprinde numeroase zone defavorizate comparativ cu spatiul urban, atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si sociale. In acelasi timp este depozitarul celei mai insemnate parti a resurselor naturale, in contrast evident cu faptul ca economia rurala continua sa fie axata, in mare masura, pe activitati specifice sectorului primar al economiei. In cadrul acestuia, predominante sunt activitatile agricole, sector economic in cadrul caruia functioneaza fermele de subzis...
Editura 

ECONOMICA

30,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan
-14%
Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pe...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 44,89 Lei  38,61 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cea mai mare afacere din toate timpurile
-20%
Traducere de Dana Georgescu In 2006, John Paulson, managerul unui fond speculativ, a prezis un eveniment pe care putini il anticipau: piata ipotecara avea sa se prabuseasca in scurt timp. Gregory Zuckerman prezinta povestea lui si a altor outsideri - investitori putin cunoscuti - din lumea investitiilor care ii impartaseau viziunea sceptica, reusind sa obtina in final castiguri de miliarde de dolari. Scrisa de un triplu castigator al Premiului Gerald Loeb, cea mai inalta distinctie oferita unui...
Editura 

HUMANITAS

PRP: 49,00 Lei  39,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar
-50%
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole.In capitolul 1, consacrat Conceptului de sanatate, se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii, stilul de viata, obiectivelele sanatatii si obiectivele personale.In capitolul 2, Sistemul de sanatate, sunt prezentate clasificarea, particularitatile, precum si modele de sisteme de sanatate, cu accent pe sistemul de sanatate din Romania.Capitolul 3, Conceptul de...
PRP: 32,00 Lei  16,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Dictionar de Marketing (Englez - Roman)
-10%
Cuvintele care ridica unele probleme de gramatica sunt insotite de scurte note explicative, indicandu-se formele speciale de plural, si prezentate totodata diferentele intre utilizarea in engleza britanica si cea americana.Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare.Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate...
Editura 

STIINTA

PRP: 30,00 Lei  27,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Growth Hacker in Marketing
-20%
„In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd„Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri„Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a u...
PRP: 24,00 Lei  19,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT
-12%
Tres bien fonde du point de vue scientifique, le livre : “MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT” est centre sur trios composantes essentielles de la sphere du domaine complexe du marketing relationnel: le passage du marketing traditionnel au marketing relationnel, la connaissance du consommateur et la recherché de marketing. La demarche des auteurs repose sur l’etude des theories actuelles presentees dans des ouvrages importantes de la literature specialisee en mar...
Editura 

URANUS

PRP: 24,00 Lei  21,12 LeiAdauga in cos
In Stoc
First Steps into Marketing
-12%
Contents:Unit 1: Socialising in Business (p7)Unit 2: Education (p19)Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31)Unit 4: Marketing Yourself (p44)Unit 5: Managing Your Personal Finance (p62)Unit 6: Marketing 1 (p74)Unit 7: Marketing 2 (p86)Unit 8: Adertising and Branding (p97)Unit 9: Management (p113)Unit 10: The European Union (p124)Key (p132)Bibliography (p143)To the students, This textbook is addressed to the students who would like...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cybermarketing
-12%
Cybermarketing - Autori Gheorghe Orzan, Mihai Orzan Anul publicării: 2008 Format: 17x 24
Editura 

URANUS

PRP: 18,55 Lei  16,32 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing turistic - Virgil Balaure, Iacob Catoiu si Calin Veghes
-12%
Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11) Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22) Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29) Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49) Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79) Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90) Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TUR...
Editura 

URANUS

PRP: 40,00 Lei  35,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
-18%
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei di...
Editura 

PUBLICA

PRP: 47,20 Lei  38,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing
Lucrarea Marketing-controlling: Masurarea performantei in marketing se adreseaza deopotriva specialistilor din practica de marketing si studentilor din invatamantul superior de specialitate. Dincolo de valentele sale pe planul clarificarilor conceptuale si al validarii unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument operational foarte util, intr-o economie in care numai cei ce folosesc o gandire anticipativa, riguroasa si sistematica, reusesc sa ...
Editura 

ECONOMICA

21,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing, Editia a II-a
-14%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Reusita unei companii de marketing se focalizeaza pe valorificarea la maximum a capacitatilor de informare, de analiza si solutionarea problemelor cu care se confrunta.Luc...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Patrimoniul intreprinderii. Un ghid util in contabilitatea afacerilor
-11%
Recomandat elevilor, studentilor si celor care doresc sa initieze sau sa consolideze o afacere.Cuprins:1. Momente in devenirea contabilitatii- Scurta incursiune in istoria contabilitati2. Cadrul general de reglementare a contabilitatii- Evidenta economica- Organizarea si sfera de actiune a contabilitatii3. Patrimoniu - obiect al contabilitatii- Patrimoniu - obiect al contabilitati- Structuri patrimoniale de activ- Structuri patrimoniale de pasiv- Cheltuieli si venituri- Elemente extrapatrimonial...
Editura 

AKADEMOS ART

PRP: 25,00 Lei  22,25 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnici promotionale
-12%
Cuprins:1) Publicitatea2) Promovarea vanzarilor3) Forta de vanzare4) Relatiile publice5) Reglementari in domeniul publicitar in spatiul european "Tehnici promotionale" reprezinta o lucrare autorizata asupra ultimelor informatii teoretice si practice ce au revolutionat comunicarea promotionala.Destinata sa devina o lucrare clasica in domeniul marketingului acesta carte ofera studentilor, masteranzilor, precum si tuturor celor interesati de acestdomeniu, informatia de care ei au nevoie pentru a co...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
-12%
Cuprins:Cuvant inaintePartea I. Marketingul serviciilor. FundamenteCapitolul 1. Introducere in marketingul serviciilorCapitolul 2. Particularitati ale calitatii in serviciiCapitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilorCapitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in serviciiCapitolul 5. Compartamentul consumatorului de serviciiCapitolul 6. Strategii de marketing in serviciiCapitolul 7. Politica de produsCapitolul 8. Politica de pretCapitolul 9. Politica de distrib...
Editura 

URANUS

PRP: 33,00 Lei  29,04 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Aceasta carte se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactionale si cadrul juridic ale acestor operatiuni in tara noas...
Editura 

ECONOMICA

45,00 LeiAdauga in cos
In Stoc