Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Cum ajungi in varf
-50%
Fie ca esti la inceput, fie ca ai deja experienta in domeniul vanzarilor, cu siguranta mai ai lucruri de invatat. Si nu orice fel de lucruri, ci tehnici aparte pentru a vinde mai mult, mai bine si pentru a ajunge astfel in varf! Profesia agentului de vanzari este una dintre cele mai vechi din lume, si nu e de mirare: este sigura, stabila si plina de satisfactii. Asta daca stii cum sa vinzi. Si vei sti, dupa ce vei pune in aplicare principiile lui Zig Ziglar, aceleasi reguli fara varsta care l-au...
PRP: 49,00 Lei  24,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Branding de tara Romania
-12%
Brandingul de tara trateaza un deziderat important legat de ceea ce trebuie facut pentru ca produsul Romania si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior. Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului II al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-...
Editura 

SIGMA

PRP: 34,00 Lei  29,92 LeiAdauga in cos
In Stoc
Dictionar de branding
-12%
Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente. Autorii inclusiv unul din coordonatori sunt studenti (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, care in urma unor seminarii si dezbateri de exceptie au reusit sa realizeze acest dictionar a carei utilitate este absolut evidenta. Dictionarul de fata nu defineste term...
Editura 

SIGMA

PRP: 37,00 Lei  32,56 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing. Teste - grila. Editia a IV-a revazuta si adaugita (Stare: noua, cu defecte la cotor si la coperta)
-50%
Cartea face parte din Campania SALVEAZA O CARTE, nu o judeca dupa coperta! Carti iubitoare cauta casuta primitoare si vin cu 50% reducere! Se afla in stare buna, cu doar cateva defecte pe coperta, pe care le poti vedea in galeria de poze a fiecarui produs din campanie! Aceasta apartine edituriiURANUS. Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente.CUVANT INAINTE (p7)1. BAZELE MARKETINGULUI (p9)2. CERCETARI DE MARKETING (p116)3. CERCETARI CALITATIVE DE MARKETING (p233) 4. S...
PRP: 40,00 Lei  20,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere
-20%
Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere/ Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business de Donald Miller si dr. J.J. Peterson este cartea care iti ofera toate informatiile de care ai nevoie pentru a-ti crea o palnie de vanzari, adica, o modalitate simpla de a-ti creste vanzarile. Asta pentru ca, Donald Miller este de parere ca multe afaceri pierd zilnic clienti din cauza faptului ca pur si simplu nu au un plan foarte clar de vanz...
PRP: 49,00 Lei  39,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cele 11 legi absolute ale internet brandingului
-20%
 de 

Ries, Al

O carte obligatorie pentru antreprenorii care au activitate in mediul online. Invata de la experti in domeniul marketingului tot ce trebuie sa stii pentru a crea un brand care sa cucereasca un loc in mintea consumatorilor. Vei invata: - Cum sa alegi o denumire corecta - Cum sa ocupi locul 1 in categoria ta - Cum sa promovezi eficient un brand online - Cum sa transformi afacerea ta online intr-un brand global Cu ajutorul a numeroase exemple, autorii aduc in atentie 11 legi dupa care se pot ...
Editura 

BESTSELLER

PRP: 39,00 Lei  31,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Ce sa nu faci ca sa faci bani in MLM. Self Coach
-10%
"Superba!! Acesta e cuvantul rostit la finalizarea cartii. Nu doar ca este un ghid foarte bun pentru cei care sunt la inceput de drum in network marketing, dar este o lucrare extrem de necesara si pentru cei avansati. Nu doar ca inveti ce sa nu faci in business, dar, aplicand aceste principii universale amintite in carte, te vei transforma ca persoana. Vei deveni cineva care ajuta oamenii sau, altfel spus, un adevarat om de business! Aceasta carte e superba!" (Florentina Istrati) "Multumesc! Mu...
Editura 

PAVCON

PRP: 34,00 Lei  30,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Alti 3 Pasi spre Extraordinar! - Start Sistem 2
-10%
"Alti 3 Pasi spre Extraordinar!" intregeste Sistemul de Lucru in network marketing, prezentand o cale simpla, duplicabila si extrem de clara de a produce active, adica... avere pe termen lung! Scrisa cu pasiune, in urma experientelor personale de peste un deceniu in industria multi level marketing, "Alti 3 Pasi spre Extraordinar!" aduce pe piata tehnici noi de lucru, menite sa transforme aceasta activitate intr-o adevarata placere, mai ales prin prisma recompenselor in relatii umane durabile si...
Editura 

PAVCON

PRP: 34,00 Lei  30,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
3 Pasi spre Extraordinar! - Start Sistem 1
-10%
"3 Pasi spre Extraordinar" este lucrarea care poate face diferenta intre o persoana de succes si... restul lumii! Acest ghid a fost creat pentru ca tu sa-ti dezvolti: - aptitudini de lider si de manager de structura; - capacitati de comunicare; - capacitati de rezolvare a problemelor; - putere de influenta si persuasiune; - viziunea a ceea ce construiesti impreuna cu structura ta. Lucrarea trateaza network marketingul cu ascutime si obiectivitate, reusind sa imparta "elefantul" in bucati ...
Editura 

PAVCON

PRP: 34,00 Lei  30,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Lider pentru Mine
-10%
Citeste aceasta carte si vei gasi in ea raspuns la urmatoarele intrebari: Cat de sigur este locul meu de munca? Ce este egoul? Cat de mult controlez venitul pe care il realizez? Ce este Liderul? Poate valora o virgula cat viata unui om? Ce este recunostinta? Lecturarea acestei carti aduce beneficii incomensurabile atat pe plan personal, cat si a afacerii pe care o construiesti, caci ofera experienta obtinuta in mai bine de un deceniu si jumatate, de catre un OM deosebit, un lider de exc...
Editura 

PAVCON

PRP: 34,00 Lei  30,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Preturi si concurenta. Elemente teoretico-metodologice si aplicative moderne
-30%
Inca nu foarte demult, bazele paradigmatice ale disciplinei „Preturi si Concurenta“ erau identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o „teorie a preturilor“ intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pi...
PRP: 40,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Politici de marketing
-14%
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 27,00 Lei  23,22 LeiAdauga in cos
In Stoc
Piete de capital. Editia I
-30%
Pietele de capital sunt piete in care cumparatorii si vanzatorii tranzactioneaza titluri financiare, cum ar fi obligatiunile si actiunile. Cumpararile si vanzarile de titluri financiare sunt efectuate de persoane fizice si institutii. Pietele de capital canalizeaza fondurile financiare de la cei care dispun de ele catre cei care au nevoie de ele. Pietele de capital sunt formate din pietele primare si pietele secundare. Pietele primare se ocupa de emisiunea de noi actiuni/ obligatiuni, in timp ce...
PRP: 28,00 Lei  19,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Notiuni privind calitatea produselor si serviciilor - instrument in activitati economice
-14%
In economia mondiala a acestui inceput de mileniu pot fi evidentiate anumite tendinte precum innoirea rapida si diversificarea fara precedent a ofertei de marfuri ca urmare a cresterii gradului de penetrare a progresului tehnic in productie, globalizarea pietelor, cresterea exigentelor clientilor, si in ultima perioada aparitia rationalizarii stricte a utilizarii eficiente a tuturor resurselor, necesitate ceruta de criza economico-financiara de la sfarsitul acest prim deceniu.In aceste conditii,...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 45,00 Lei  38,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul micilor afaceri
-30%
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:- Marketing intern in curs de desfasurare;- Marketing direct pe termen scurt;- Mass-Media pe termen lung.De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;- In productie;- In domeniul standardizar...
PRP: 15,00 Lei  10,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing turistic. Note de curs
-14%
TEMA 1 MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/9 1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9 1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9 1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10 1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10 1.5 Functiile marketingului turistic/ 10 TEMA 2 PIATA TURISTICA/ 12 2.1 Factorii pietei turistice / 12 2.2 Oferta turistica / 13...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 10,00 Lei  8,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul inovatiilor in retail
-20%
Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inov...
PRP: 39,00 Lei  31,20 LeiAdauga in cos
In Stoc