Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine - Møller, Claus

Editura PUBLICA

Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine

Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: Epuizat

Descriere Specificatii

Descriere - Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine



In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri.

O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbunatati performanta companiei.

De regula, relatia companie-client este vazuta unilateral, iar noutatea cartii lui Barlow si  Møller consta in prezentarea ambelor instante, din ambele puncte de vedere. Si cei care cumpara produse ori servicii, si cei care le ofera pot invata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate.

Aceasta carte este ea insasi un cadou. Perspectiva ei este inovativa, logica, incontestabila; exemplele care ne arata cum le putem oferi clientilor servicii de calitate sunt remarcabile. Janelle Barlow si Claus Møller vin cu o abordare extrem de bine gandita, care ne permite sa acumulam capital daca facem din implinirea dorintelor si nevoilor clientului cel mai important aspect al strategiei in afaceri.

Craig Dinsell, vicepresedinte executiv al departamentului de resurse umane, Oppenheimer Funds Inc.

Barlow si Møller ne arata de ce o reclamatie poate fi unul dintre cele mai mari castiguri pentru o companie. Cei doi autori ne invata cum sa recastigam loialitatea clientilor, cum sa castigam clienti noi si cum sa actionam pentru a ajunge sa ne laudam cu cat mai multe povesti de succes. Daca succesul in afaceri este important pentru dumneavoastra, atunci veti dori cu siguranta sa cititi aceasta carte!

Ron Kaufman, autor si fondator al colegiului UP Your Service!

Pentru lumea afacerilor, in care sume tot mai mari sunt cheltuite doar pentru a afla care sunt asteptarile clientilor, Orice reclamatie este un cadou este o gura de aer proaspat. Ar fi putut foarte bine sa se intituleze: Cum sa convertesti bunul simt intr-o buna afacere.

Paul Clark, Manager General, Serviciul de Relatii cu Clientii, Country Energy, Australia



Numar pagini: 427
Anul aparitiei :2010
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA