Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Noile reguli de marketing si PR - Scott, Meerman David

Editura PUBLICA

Noile reguli de marketing si PR

Noile reguli de marketing si PR

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Noile reguli de marketing si PR

Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul in care oamenii comunica si interactioneaza, dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti.

Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor, stabilind o legatura directa – si mult mai onesta – cu cei de care depinde succesul oricarei initiative de afaceri.

Noile reguli de marketing si PR arata cum poate fi folosit potentialul pe care internetul il ofera companiilor mici, organizatiilor nonprofit, antreprenorilor, organizatiilor politice, consultantilor, trupelor rock si chiar bisericilor. Vestea buna pe care o aduce David Meerman Scott este ca prin mesaje bine gandite, care nu presupun bugete uriase, se poate ajunge la o nisa de cumparatori pana acum neglijata.

PRIMA EDITIE A NOILOR REGULI DE MARKETING SI PR S-A AFLAT PE LISTA DE BESTSELLERURI A BUSINESSWEEK TIMP DE SASE LUNI SI A FOST TRADUSA IN PESTE 20 DE LIMBI. INTRE TIMP MEDIUL ONLINE S-A SCHIMBAT, AU APARUT FACEBOOK SI TWITTER, IAR AUTORUL SI-A COMPLETAT CARTEA, ADAUGÂNDU-I O SUTA DE PAGINI DESPRE NOILE REGULI.

"In cartea de fata David Meerman Scott ofera instructiuni clare in privinta utilizarii instrumentelor web 2.0. Pentru ca el a testat si verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul si au colaborat la prima editie a acestei carti. Noile reguli de marketing si PR vorbesc despre o lume deschisa, despre o lume in care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate sa ramana doar in sarcina celor de la PR." Ciprian Stavar, trainer si consultant de guerrilla marketing

"Noile reguli de marketing si PR este o carte despre cum se incalca regulile si cum se pot crea roluri noi in domenii marcate de functii traditionale. O carte buna, care merita citita si care va dezmorti atmosfera din lumea marketingului si a relatiilor cu publicul." Donovan Neale-May, director executiv, CMO Council

"David Meerman Scott, in Noile reguli de marketing si PR merge dincolo de tehnologie, explorand ramificatiile internetului si masura in care el tine de oameni. Scott a creat un set de reguli care arata cum se pot negocia aceste ramificatii cu maxima eficienta." Jay Conrad Levinson, autorul seriei Guerrilla Marketing



Numar pagini:448
Anul aparitiei :2010

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA