Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Negocierea comerciala internationala - .Popa, Ioan

Editura ECONOMICA

Negocierea comerciala internationala

Negocierea comerciala internationala

Apreciere: 4.1/7 (14 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Negocierea comerciala internationala

Lucrarea de fata a fost conceputa ca un manual universitar: ea se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere  o abordare internationala.

Totodata, consideram ca lucrarea poate prezenta interes si pentru profesionistii  in  operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactionale si cadrul juridic ale acestor operatiuni in tara noastra, cat  pentru cunoasterea literaturii relevante si a  experientei recente de pe plan mondial.

Lucrarea  se deschide cu un capitol general privind statutul firmei in comertul international, evidentiind motivatiile, avantajele si costurile internationalizarii afacerilor, modalitatile de export-import si structurile organizatorice corespunzatoare, precum si elementele definitorii ale unei profesiuni: specialistul in comert exterior.

Prima parte a lucrarii – cuprinzand patru capitole – trateaza problemele  comunicarii si negocierii internationale de afaceri: prospectarea pietei si contactarea partenerilor, strategii si tactici de negociere, practica negocierii comerciale internationale. Aceasta parte se caracterizeaza printr-o abordare pluridisciplinara, fiind utilizate cunostinte de marketing, comunicare, management intercultural, unele  elemente de matematica s.a.

Am facut apel la numeroase surse de specialitate din literatura romana si straina, dar am valorificat si experienta acumulata, in calitate de cadru didactic universitar, dar si de persoana implicata, sub diferite forme, in viata publica si in domeniul afacerilor, in anii de dupa 1990.

Partea a doua a lucrarii – ultimele patru capitole – abordeaza problemele contractarii internationale, cu referire in principal la negocierea si contractarea in vanzarea internationala de marfuri, respectiv operatiunile de export-import; un capitol este consacrat si contractelor de intermediere practicate in comertul exterior. In aceasta parte se face apel indeosebi  la surse teoretice si cunostinte practice din domeniile comertului international si dreptului (drept comparat, drept international).

Autorul

Carte distinsa cu premiul "Victor Slavescu" pe anul 2006 decernat de Academia Romana (2008)


ISBN: 973-709-260-0
An aparitie: 2006
Nr. de pagini: 448
Format: 17x24


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Ioan .Popa

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura ECONOMICA